Onder de duim te houden en gezond blijven eten. Dus lukt me wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat houdt dat in en is daar iets tegen te doen?
Het is in ieder geval niet het k-woord. Waar ik al heel blij mee ben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik weet het ook niet, dus dan maar PDS.'
Scoreshirt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
de stand na 4 Taco's
bij de eerste hap van de eerste taco twee vlekken op mn shirt.. daarna 0 er bij.
best knap..![]()
ze zaten een beetje vol dus de andere twee taco's die ik gereserveerd had voor vanavond even opzij gelegd, misschien later nog.
Ik houd dus ook gewoon het shirt met vlekjes aan
Dat is goed om te weten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onder de duim te houden en gezond blijven eten. Dus lukt me wel.
vanavond maar even in de biotex, de andere shirts er ook bij in en dan kan morgenvroeg de machine aanquote:
Vriendin heeft het ook. En het komt soms vaak en soms zelden voor. Dus er is mee te leven.quote:
Weer blancoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanavond maar even in de biotex, de andere shirts er ook bij in en dan kan morgenvroeg de machine aan
Kaalheid?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet het k-woord. Waar ik al heel blij mee ben.
Sigh.quote:
Hoorde laatst iemand ook zeggen "ze heeft de grote K". Alsjeblieft zeg, daar krijg ik echt de kriebels van. Je zegt toch ook niet, hij heeft het G-woord of het C-woordquote:
Jezus kwiwiquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde laatst iemand ook zeggen "ze heeft de grote K". Alsjeblieft zeg, daar krijg ik echt de kriebels van. Je zegt toch ook niet, hij heeft het G-woord of het C-woord![]()
Het is geen woord dat niet gezegd maar worden, zoals nigger.
nee dat was Jezus Christusquote:
Voor mij komt het vrij dichtbij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde laatst iemand ook zeggen "ze heeft de grote K". Alsjeblieft zeg, daar krijg ik echt de kriebels van. Je zegt toch ook niet, hij heeft het G-woord of het C-woord![]()
Het is geen woord dat niet gezegd mag worden, zoals nigger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |