Dimmen he, ukkiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel snel tevreden zolang het maar een gat heeft.
Deze was wel laagquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan nog moet je net een vrouw tegen komen die ook zo'n lage lat heeft.
Daar ga ik gewoon op staanquote:
Tuuuuuuuuuuuutquote:
Truequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen worden toch overal benaderd?
Totdat je geen matches hebt, dan is de stemming zo om.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Y
[..]
True
Maar op zo'n datingapp zoek je het zelf op en ben je in de juiste stemming ervoor
jajaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je als man je goed wilt voelen, moet je grindr installeren.
Na een dag of 2 even je matches tellen, en weer verwijderen (tenminste, als je geen interesse hebt).
Ik zeg nergens dat jij zo bent, of de vrouw die jou zag zitten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze was wel laag
Mr. Bachelor.
Zo voelde het welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jij zo bent, of de vrouw die jou zag zitten.
'Ik weet het ook niet, dus dan maar PDS.'quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huisarts denkt dat ik prikkelbaar darmsyndroom heb. Moet nog ontlasting inleveren om de ziekte van Crohn en Msc uit te sluiten. Geen rode vlaggen gelukkig
En wat houdt dat in en is daar iets tegen te doen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huisarts denkt dat ik prikkelbaar darmsyndroom heb. Moet nog ontlasting inleveren om de ziekte van Crohn en Msc uit te sluiten. Geen rode vlaggen gelukkig
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
de eerste klieder al op t tshirt!!![]()
![]()
![]()
TACO's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |