Nee, dan blijft het 50%.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het niet probeert blijft het 0%
Ik Paiq dan voor homomannen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, jij hebt dat niet nodig.
Ik had het over specifiek jouw kansenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan begin ik er niet aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Iedereen in de KSC die die website heeft gebruikt heeft succes gehad, dus vond het wel een mooi alternatief voor de geflopte apps.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:24 schreef mschol het volgende:
@:ama
ik heb een gat gevonden waar ik heel veel geld in kwijt kan raken..Wat ga je ermee doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Maar jij bent ook wel snel tevreden zolang het maar een gat heeft.quote:
als basis voor mn lego stad ipv lego platen wil ik dat doenquote:
sowquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel snel tevreden zolang het maar een gat heeft.
Oeh leuk, ben erg benieuwd hoe dat gaat worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
als basis voor mn lego stad ipv lego platen wil ik dat doen
steviger en makkelijker verplaats/aanpasbaar
Is dat niet man eigenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
ik ook,. maar om te beginnen wil ik er 10 hebben ofzo, dat is wel een goed begin.. alleen voor sommige stukjes ben ik dan al >100 euro kwijtquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh leuk, ben erg benieuwd hoe dat gaat worden.
Oh damnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook,. maar om te beginnen wil ik er 10 hebben ofzo, dat is wel een goed begin.. alleen voor sommige stukjes ben ik dan al >100 euro kwijt
Maar dan nog moet je net een vrouw tegen komen die ook zo'n lage lat heeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
ja, qua gebouwen kan ik een hele stad inrichten, het is vooral dat ik niet afhankelijk wil zijn van basisplaten omdat dat wat wiebelig is met verplaatsen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh damndure hobby maar je hebt al wel veel gebouwtjes toch?
Hoezo leeft chocolade zolang bij jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Oh ik heb nog steeds een zak paaseitjes en ze zijn ook nog steeds houdbaar.
Gewoon chocolade in huis hebben wat nog lekkerder is en dat opeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo leeft chocolade zolang bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |