quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie eet die meestal meteen op.
Ja lag hier zo’n langharige maar is niet ideaal met alle beestjes die binnen willen komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het dan al snel kaal in huis.
Niet snel, maar als ik eenmaal gehecht ben, is het wel sterk. Dan vind ik het heel moeilijk als iemand er niet meer is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
raken jullie snel gehecht aan mensen?
Die heb ik ook niet; met een hond is die ook niet echt schoon te houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lag hier zo’n langharige maar is niet ideaal met alle beestjes die binnen willen komen
Ja dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet snel, maar als ik eenmaal gehecht ben, is het wel sterk. Dan vind ik het heel moeilijk als iemand er niet meer is.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij een stabiele factor
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kittens van ballie maken ze ook gewoon sate van.
Heb je een date?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zaterdag uit eten en zondag moet ik heel lang in de trein zitten, dus weet nog niet eens of ik m'n huis wel ga halen voor etenstijd. Dus wordt weer een lekker gezond weekend.
Is dat die website waar je pas na tien min chatten ofzo de foto ziet ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet nog even überhaupt een chat durven te starten op Paiq
Ja. Iedereen in de KSC die die website heeft gebruikt heeft succes gehad, dus vond het wel een mooi alternatief voor de geflopte apps.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat die website waar je pas na tien min chatten ofzo de foto ziet ?
Oh joh. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Iedereen in de KSC die die website heeft gebruikt heeft succes gehad, dus vond het wel een mooi alternatief voor de geflopte apps.
Rendangquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien dit weekend maar sate maken; of toch rendang.
En wie is iedereen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Iedereen in de KSC die die website heeft gebruikt heeft succes gehad, dus vond het wel een mooi alternatief voor de geflopte apps.
quote:
Ik niet iigquote:
Als je het niet probeert blijft het 0%quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin
Maar ik zie nu dat het percentage maar op 50% ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |