Scheelt wel weer een handelingquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoef ik niet eens aan te zetten om het saai te vinden
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht vanuit mijn ooghoeken te zien dat er chocolaatjes op tafel lagen
Zijn het die knopen![]()
Als troost heb ik maar een chocolade bananenbroodmuffin gepaktquote:
Dat is niet saaiquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoef ik niet eens aan te zetten om het saai te vinden
das een hele mond volquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als troost heb ik maar een chocolade bananenbroodmuffin gepakt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht vanuit mijn ooghoeken te zien dat er chocolaatjes op tafel lagen
Zijn het die knopen![]()
Ja, zo lekker happenquote:
Bij mij staat het cda weer eens bovenaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Kieswijzer zegt ja21 of fvd
Ik zet de puntmuts vast op @:haags
Onze privacy is niet veilig bij Haags.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij staat het cda weer eens bovenaan.
Leugensquote:
Forumwijzer ook even invullen dan maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Kieswijzer zegt ja21 of fvd
Ik zet de puntmuts vast op @:haags
Halloween-LEGO in de nieuwe Kruidvat-folder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
@:golfer DM gezien, ik reageer bewust even niet zodat ik het morgen weer zie als ik wakker word.
Geen verrassing.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
VVD strak op 1.
DENK, GroenLinks/PartijtegendeArbeid en VOLT het laagst.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met hema rookworsten
Oeh even kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halloween-LEGO in de nieuwe Kruidvat-folder.
Ben je qua vrouwen ook overgestapt of zijn dat wel nog linkse vrouwen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als er DENK uit zou komen of hun vriendjes van GroenLinks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |