He wat jammer nouquote:Op donderdag 26 februari 2026 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste 12 punten zijn binnen.
Geen idee of het waar is maar ik las dat ze kennelijk een rijke ega heeft die voor haar plezier graag z'n grote portemonnee trekt. Want Flo Rida en Boy George doen dit vast niet voor niets.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:55 schreef NailQueen het volgende:
Waar haalt Senhit die namen vandaan joh.
"Beste 'plaats hier de naam van de artiest', ik wil graag weer meedoen met het songfestival. Heb je zin om met mij mee te zingen? Groetjes Senhit"
En dan hapt er een Boy George en een Flo Rida
quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste 12 punten zijn binnen.
Ik geloof dat ze getrouwd is met een vrouw. Maar ik heb nu een aantal verhalen gelezen dat ze goed bevriend is met Luca Tommassini. Een danser en choreograaf die veel met Amerikaanse artiesten werkt. Met zo'n netwerk kom je er wel tussen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is maar ik las dat ze kennelijk een rijke man heeft die voor haar plezier graag z'n grote portemonnee trekt. Want Flo Rida en Boy George doen dit vast niet voor niets.
Oh ik las 'echtgenoot' maar dat kan idd ook een vrouw zijn! Geen idee. Was een vertaling.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze getrouwd is met een vrouw. Maar ik heb nu een aantal verhalen gelezen dat ze goed bevriend is met Luca Tommassini. Een danser en choreograaf die veel met Amerikaanse artiesten werkt. Met zo'n netwerk kom je er wel tussen.
Ja haar vrouw komt uit de Panini familie (van de voetbalplaatjes en stripboeken onder andere).quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze getrouwd is met een vrouw. Maar ik heb nu een aantal verhalen gelezen dat ze goed bevriend is met Luca Tommassini. Een danser en choreograaf die veel met Amerikaanse artiesten werkt. Met zo'n netwerk kom je er wel tussen.
Die zullen er wel zijn, maar voor de Richards en Raadgevers is dit natuurlijk een dankbaar onderwerp.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:52 schreef Greys het volgende:
Vraag me af of veel jonge nieuwe fans niet zullen denken 'Boy who?'.
Oh niet dusquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:30 schreef CarloV het volgende:
Hahaha tijdens het optreden van Giacomo zet de reclame in
Ja en gezien de gare puntensystemen die we bij NF's hanteren niet kansloosquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:47 schreef Momo het volgende:
Als we een NF zouden hebben, zie ik dit zo meedoen
Troll Marino strikes again. Zou je als Maraaya al van iedereen de felicitaties hebben gehad dat je door bent maar kan je niet zeggen dat je eigenlijk niet door bentquote:Op donderdag 5 maart 2026 23:11 schreef CarloV het volgende:
[ x ]
Wat een prachtige voorronde blijft dit!
Tutta l'italia?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:31 schreef CarloV het volgende:
Het begint direct lekker, de tune wordt abrupt onderbroken
Oh ik denk dat het mijn stream is, nu het volkslied van san marino
Dan is de kans zeer aannemelijk dat ze alleen Boy George kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:43 schreef Momo het volgende:
100% jury en alleen maar boomers in de jury, gaat vast weer goed
Dat krijg je als je liedjes schrijft om boomers te pleasenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:52 schreef Momo het volgende:
Magdalena kan goed zingen natuurlijk, maar dit nummer is mweh
He net gemistquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:21 schreef Momo het volgende:
Jaaaa ze hebben Al Bano weer gevonden @:NailQueen
Dolcehera is dan wel weer bewust daarvanquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Door de naam Dolcenera dacht ik aan die valszingende kraai van Montenegro die geliefd is onder de fans.
Ja dat is hij toch? Het was alleen die andere die wegliepquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Hey is die linkse jurylid niet die ene van Sanremo die in 2020 toen wegliep van het podium na een ruzie?
Elettra wilde wel ooit heel graag naar ESFquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:20 schreef Momo het volgende:
Kan de jury nu niet zeggen Pikachu ik kies jou?
Verdorie, helemaal niet aan gedacht dat dat vanavond is! Heeft de Bruna een leuke aanbieding?quote:
Nee maar ze hebben wel een welnesscentrumquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Verdorie, helemaal niet aan gedacht dat dat vanavond is! Heeft de Bruna een leuke aanbieding?
Dan schakel ik straks nog even inquote:
Spa Marino?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel een welnesscentrum
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Net als hun grote broer San Remo gaan we door met een serieuze intermezzo.
Ja dan had je hier gister en eergister moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?
Helaas! Ik was drukquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja dan had je hier gister en eergister moeten zijn.
Dit is geen turkse tandarts maar matig is het welquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?
Say na na na was echt wel een stuk beter te pruimenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is geen turkse tandarts maar matig is het wel
Via RaiPlay heb ik nu beeld. Het is een nogal matig lied, dus je mist niet veelquote:
Ik zou ze ook door elkaar kunnen halen, aangezien ik van beide niet weet wie het zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:54 schreef CarloV het volgende:
Dit is degene die werd aangezien voor Mayaara
Mayaara was die koptelefoonmeid die ooit voor Slovenië uitkwam, die zou je moeten kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou ze ook door elkaar kunnen halen, aangezien ik van beide niet weet wie het zijn
Klinkt hooguit vaag bekend, dus veel indruk heeft ze niet gemaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:57 schreef CarloV het volgende:
[..]
Mayaara was die koptelefoonmeid die ooit voor Slovenië uitkwam, die zou je moeten kennen
Nou toeval bestaat niet. Ze treed dit jaar op bij Amsterdam Calling. Het pre-eurovision in concert concert van de OGAE Nederland!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:58 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik mij ineens afvraag: Wat doet Valentina Monetta tegenwoordig eigenlijk? Die is volgens mij gestopt met zingen.
Ik heb toch niet genoeg opgelet lees ik nuquote:
Was Het Blauwe Gevaar er nog ergens bij dit jaar?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Wat mis ik deze troll inzending
Bekijk deze YouTube-video
Gelukkig alleen in de reclames van The Voice waar zij coach isquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Was Het Blauwe Gevaar er nog ergens bij dit jaar?
Ik nog nulquote:
Schrijven we een leuk liedje over een tijger en een pinguïn en de stemmen stromen binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel de enige voorronde die nog reëel is om ooit te staan voor ons.
Ja ja ja, jaag me niet zo opquote:
Ho ho die evil fröken snusks en die vrouw die over haar ex zong hebben wel mooi een lokale prijsquote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:01 schreef NailQueen het volgende:
Wat een verrassing. Al die halve finales voor niets
Dat niveau halen we nooitquote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jullie moeten nog wel werken aan de Momo-snelheid hoor. Dit duurde een hele minuut!
Flo Rida moest een paar dagen van te voren nog jureren bij een bikini wedstrijd. Daar zie ik Boy George dan weer minder voor aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:01 schreef Momo het volgende:
Hopelijk voor haar komt Boy George wel opdagen in Wenen
De naam Boy George zal wel zorgen voor de Q ben ik bang. Al hoop ik van niet, afstraffen dit soort troep.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:34 schreef Momo het volgende:
Er waren iets van 5 nummers die nog redelijk waren geweest voor de competitie gisteren, maar dit is wel een flutlied inderdaad. Ik zie geen wereld waar dit een Q is tenzij er een SMS campagne komt.
Dit is vrij onbenullige en gedateerde meuk inderdaad.quote:
Behalve You raise me high versta ik verder ook niet wat zij zingtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:35 schreef Greys het volgende:
Heb even teruggezocht en als de NLse commissie dit soort inzendingen krijgt van artiesten als Sezina snap ik wel dat ze mwehhhh denken bij de meeste liedjes. Hier win je geen Songfestival mee. (Al is het alsnog iets beter dan het winnende lied van Senhit imho)
Bekijk deze YouTube-video
Het is misschien naief, maar ik hoop toch echt geen jurydeals te zien. De reden dat de juries uit de semi's verdwenen was die groep van 5 landen die elkaar punten gaf. Vervolgens mis je ze twee jaar, met een zwaar nadelige impact op het festival, maar als bij terugkomst van de jury die deals ook gelijk terugkomen, zie ik ze weer verdwijnen. En we kunnen ze in de semi's echt niet missen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is vrij onbenullige en gedateerde meuk inderdaad.
Al is het wel zo dat in die eerste semi Finland, Griekenland en Israël flink gaan schroeien en punten uit het spel halen, dus het kan zijn dat 45 punten genoeg is, waar je met wat jurydeals best in de buurt kan komen.
Ze was afgelopen november het voorprogramma van Calum Scott in AFAS en was een van de grote favorieten vorige maand in The Winner Takes It All op tv. Ze kan echt wel zingen (al hou ik niet van haar sound) maar zo zie je maar weer hoe lastig het is om een goed Eurovisielied uit je mouw te toveren. Met goed kunnen zingen en er leuk uitzien ben je er niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Behalve You raise me high versta ik verder ook niet wat zij zingtDit is verder geen zangeres voor op het grote podium.
Ik vind het juist erg in de lijn der verwachtingen van zo’n figuur.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Oef oke. Dat valt me erg tegen van Boy George.
Ik ken hem dan ook alleen als zanger van Culture Club en ik heb hem weleens gezien als coach bij the voice. Maar hoe verder zijn karakter is weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg in de lijn der verwachtingen van zo’n figuur.
Hij is een jaar of 15 geleden veroordeeld voor mishandeling en in ‘24 heeft hij samen met een groep Britse artiesten een petitie getekend dat ze achter Israël staan.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ken hem dan ook alleen als zanger van Culture Club en ik heb hem weleens gezien als coach bij the voice. Maar hoe verder zijn karakter is weet ik dan weer niet.
Dat eerste wist ik niet. Duidelijkquote:Op zondag 15 maart 2026 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is een jaar of 15 geleden veroordeeld voor mishandeling en in ‘24 heeft hij samen met een groep Britse artiesten een petitie getekend dat ze achter Israël staan.
Dit wordt duidelijk weer opnieuw het uitmelken met komt hij wel of komt hij niet, en dat voor die paar kleine zinnetjes aan het eind. Flo Rida in 2021 deed tenminste nog iets.quote:
Zijn gezicht sprak boekdelen toen die punten kwamen: 'What am I doing here?'quote:Op maandag 16 maart 2026 18:14 schreef Cee het volgende:
Flo-rida op het esf genot, nog steeds om lachen dat we dat, en vooral alle bikinicontestverhalen eromheen, hebben mee mogen maken![]()
En dat alles voor die schamele 20-en-nog wat televotes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |