He wat jammer nouquote:Op donderdag 26 februari 2026 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste 12 punten zijn binnen.
Geen idee of het waar is maar ik las dat ze kennelijk een rijke ega heeft die voor haar plezier graag z'n grote portemonnee trekt. Want Flo Rida en Boy George doen dit vast niet voor niets.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:55 schreef NailQueen het volgende:
Waar haalt Senhit die namen vandaan joh.
"Beste 'plaats hier de naam van de artiest', ik wil graag weer meedoen met het songfestival. Heb je zin om met mij mee te zingen? Groetjes Senhit"
En dan hapt er een Boy George en een Flo Rida
quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste 12 punten zijn binnen.
Ik geloof dat ze getrouwd is met een vrouw. Maar ik heb nu een aantal verhalen gelezen dat ze goed bevriend is met Luca Tommassini. Een danser en choreograaf die veel met Amerikaanse artiesten werkt. Met zo'n netwerk kom je er wel tussen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is maar ik las dat ze kennelijk een rijke man heeft die voor haar plezier graag z'n grote portemonnee trekt. Want Flo Rida en Boy George doen dit vast niet voor niets.
Oh ik las 'echtgenoot' maar dat kan idd ook een vrouw zijn! Geen idee. Was een vertaling.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze getrouwd is met een vrouw. Maar ik heb nu een aantal verhalen gelezen dat ze goed bevriend is met Luca Tommassini. Een danser en choreograaf die veel met Amerikaanse artiesten werkt. Met zo'n netwerk kom je er wel tussen.
Ja haar vrouw komt uit de Panini familie (van de voetbalplaatjes en stripboeken onder andere).quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze getrouwd is met een vrouw. Maar ik heb nu een aantal verhalen gelezen dat ze goed bevriend is met Luca Tommassini. Een danser en choreograaf die veel met Amerikaanse artiesten werkt. Met zo'n netwerk kom je er wel tussen.
Die zullen er wel zijn, maar voor de Richards en Raadgevers is dit natuurlijk een dankbaar onderwerp.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:52 schreef Greys het volgende:
Vraag me af of veel jonge nieuwe fans niet zullen denken 'Boy who?'.
Oh niet dusquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:30 schreef CarloV het volgende:
Hahaha tijdens het optreden van Giacomo zet de reclame in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |