Ah, nu snap ik het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo trots, vroeger 2005-2008 altijd met de club van mijn moeder’s werk mee naar grootse feesten voor toen mensen met een geestelijke beperking. Dat was toen nog zonder de tbs-ers.
Een groot feest met Jannes, Nick en Simon, Jan Smit. Niemand hier snapt hoe lief zij zijn voor mensen die niet makkelijk meekomen in onze snelle wereld.
Volgende stap is ons supermodel bij Victoria secreta te krijgen…
Dat die Krabbé die prijs accepteert zegt veel over hem.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:22 schreef raptorix het volgende:
Samenvatting: Mongool zijn, of kanker hebben is de beste manier om zo een ring te winnen, je moet het maar belangrijk vinden.
Ik heb hem paar keer gesproken op een verjaardag, mijnheer was nogal aanwezig zeg maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat die Krabbé die prijs accepteert zegt veel over hem.
Cocaine’s a hell of a drug.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb hem paar keer gesproken op een verjaardag, mijnheer was nogal aanwezig zeg maar.
Waarom moest ik hier om lachen 's morgensvroeg?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:22 schreef raptorix het volgende:
Samenvatting: Mongool zijn, of kanker hebben is de beste manier om zo een ring te winnen, je moet het maar belangrijk vinden.
Je dacht aan deze gasten en vroeg je af in welke van de 2 categorieën zij vallen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier om lachen 's morgensvroeg?![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je dacht aan deze gasten en vroeg je af in welke van de 2 categorieën zij vallen?
[ afbeelding ]
Is al van alle tijden, dat dit soort dingen niet om inhoud draait.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:21 schreef Mubassie het volgende:
Je hele carrière geploeterd, grote stappen gemaakt en eindelijk in de spotlights. Nu zelfs een nominatie voor beste acteur.
En het dan verliezen van een downie. Want die zijn zó leuk.
![]()
Je zou er toch pislink van worden.
Van talentenjacht-winnaars die in hun jeugd gepest zijn en/of ziek (geweest) zijn kan je ook een aardige lijst maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Is al van alle tijden, dat dit soort dingen niet om inhoud draait.
Maar hij doet het toch ook heel goed als acteur? Hij heeft hem wel echt verdiend hoor. Het is niet alsof hij er niets voor heeft moeten doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:21 schreef Mubassie het volgende:
Je hele carrière geploeterd, grote stappen gemaakt en eindelijk in de spotlights. Nu zelfs een nominatie voor beste acteur.
En het dan verliezen van een downie. Want die zijn zó leuk.
![]()
Je zou er toch pislink van worden.
Het is een beetje cru gezegd maar ik dacht inderdaad wel, Martijn heeft volgens mij niks gepresenteerd het afgelopen jaar? Strikt genomen, waarom is hij dan genomineerd?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:22 schreef raptorix het volgende:
Pas op; Never go full retard!”quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:22 schreef raptorix het volgende:
Ik ben het hier ook wel mee eens..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:22 schreef raptorix het volgende:
Meer dan genoeg gepresteerd in de afgelopen jaren inderdaad, maar in de afgelopen jaren heeft ie dat ding ook niet gewonnen, maar nu is hij ziek en nu ineens wél.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is een beetje cru gezegd maar ik dacht inderdaad wel, Martijn heeft volgens mij niks gepresenteerd het afgelopen jaar? Strikt genomen, waarom is hij dan genomineerd?
Maargoed, ik ook weer geen azijnzeiker zijn. Hij heeft genoeg gepresenteerd de afgelopen jaren![]()
Ze hadden wel met 74% van de stemmen gewonnen. Want iemand van hen maakte nog een grap "op het nippertje."quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je dacht aan deze gasten en vroeg je af in welke van de 2 categorieën zij vallen?
[ afbeelding ]
Ja, want het ging gisteren al heel moeizaam, ik vond het wel heel leuk om te zien hoe blij hij ermee was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Meer dan genoeg gepresteerd in de afgelopen jaren inderdaad, maar in de afgelopen jaren heeft ie dat ding ook niet gewonnen, maar nu is hij ziek en nu ineens wél.
Dan kunnen we wel doen alsof het feit dat hij ziek is (wat ma-xi-maal kut is) niets te maken heeft met dat hij nu wint, maar...dat heeft er natuurlijk alles mee van doen, want het is nu of niet meer.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:20 schreef DrDentz het volgende:
Een mongool heeft nu al meer bereikt dan de gemiddelde Fok!er.
Even specifieker zijn, er waren veel mongolen op de tv gisterquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:20 schreef DrDentz het volgende:
Een mongool heeft nu al meer bereikt dan de gemiddelde Fok!er.
Downieception.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:16 schreef Marsenal het volgende:
Een downie die een downie speelt, dat is hoe gisteravond minstens drie prijzen zijn gewonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |