quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meteen een #1 in de TT doen, ambitieus hoor
Oefquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De ehbo-doos in de auto is echt voor de bühne, die controleer ik nooit. Thuis hebben we altijd wel een aardige voorraad aan diverse pleisters en gaasjes enzo. Inmiddels ook siliconen gelpleisters, die hadden we een paar jaar geleden niet in huis toen ik met een schilmesje een vinger mishandelde en het verband vervolgens in de wond vastzat. Bij het losweken viel ik flauw van de pijn
Oh ja, die heb ik ook nogquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De ehbo-doos in de auto is echt voor de bühne, die controleer ik nooit.
Voorbeelden graagquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel uit de EHBO doos kun je met een MacGyver mind set ook ergens anders in huis vinden.
Tis toch allemaal toch een vorm van verband. Dus textiel. Daar heb ik genoeg van in huis. Theedoek en ductape werkt bijvoorbeeld ook prima.quote:
Jammer dat je de link tussen ducttape en ongesteldheid, als een echte MacGyver, niet legt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis toch allemaal toch een vorm van verband. Dus textiel. Daar heb ik genoeg van in huis. Theedoek en ductape werkt bijvoorbeeld ook prima.
Pijnstilling heb ik wel in huis, want vrouw dus ongesteld.
Wat heb ik nog meer nodig? Ontsmetting? Als het goed bloed, heb je dat niet nodig en vuil moet toch uit een wond spoelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |