quote:waar haal je je maaltijden dan?
Op maandag 24 februari 2003 01:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Waarom staat er op verpakkingen van magnetronmaaltijden altijd een voltage wat ik niet kan instellen op mijn magnetron?
quote:andere magnetron kopen .. .
. .wat ik niet kan instellen op . .
[Dit bericht is gewijzigd door Flierp op 24-02-2003 02:16]
quote:ja oke, watt
Op maandag 24 februari 2003 02:13 schreef Flierp het volgende:
wattage ook goed ?
[..]andere magnetron kopen .. .
op jou magnetron geven ze dat anders aan . ..
Waar ik ook van baal, maar dat is meer iets waar ik zelf beter op had moeten letten, dat mijn oven maar tot 200 graden celsius gaat, terwijl de broodjes/stokbroden e.d. die erin gaan, eigenlijk bij 250 graden celsius moeten worden gebakken!
Dat zegt die verkoper er dus effe niet bij he, dat je in de gaten moet houden dat veel dingen een hogere temperatuur nodig hebben dan dat ding kan geven.....
quote:same problem!
Op maandag 24 februari 2003 02:30 schreef Feestkabouter het volgende:
En op 1 of andere manier is het mij sinds ik dat apparaat heb (ongeveer 1 jaar nu en ik gebruik de magnetron-functie net niet elke week) werkelijk nog nooit gebeurd dat op de verpakking 1 van die wattages stond.
ik heb een Deawoo ofzoiets...van dat automerk
quote:ja doe ik ook....maar tis toch wel vreemd dat die wattages nooit overeen komen
Op maandag 24 februari 2003 02:36 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Doe gewoon wat het dichtste bij zit en haal er nagelang of het te veel of te weinig watt is wat tijd af of doe er wat tijd bij. Wie gaat zich daar nou druk over maken
et random
quote:ach vreemd, wat heet vreemd hé
Op maandag 24 februari 2003 02:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
ja doe ik ook....maar tis toch wel vreemd dat die wattages nooit overeen komen
et random
Ik flikker me eten er altijd in en wacht tot het er warm uitziet en dan eet ik het op
quote:das een flinke lap motto
Op maandag 24 februari 2003 02:39 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]onder het motto als je niet willen koken doen ze maar wat moeite om uit te zoeken hoe lang het er nou in moet als het wattage niet overeen komt.
quote:Da's z'n tweede persoonlijkheid. Zo weet ie tenminste dat er nog iemand zijn posts leest
Op maandag 24 februari 2003 03:51 schreef MeAndMyself het volgende:
waarom quote je jezelf steeds
quote:[mierenneukermode]
Op maandag 24 februari 2003 09:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wattage bedoel je, zoals al geopperd... maar het kan natuurlijk dat je een oude magnetron hebt... Hoewel nog niet bekend bij het grote publiek vergeten mensen wel eens dat de magnetrn uitgevonden is in 1945 en dus al een enorm oud apparaat is... De magnetrons uit de jaren 50 en 60 ,die je heel sporadisch nog wel eens tegenkomt kun je vaak niet instellen!
(grootheid=vermogen, bijbehorende eenheid=watt)
mijn natuurkundeleraar werd gek van dit ongeoorloofd taal gebruik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |