Kan beter een leuke digital nomad opzoeken die van ganzenborden houdt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bionisch doorgesnoven dansmonster die naar gekookte bloemkool ruikt.
Zo'n gast?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bionisch doorgesnoven dansmonster die naar gekookte bloemkool ruikt.
ja gaat mij niet om een one night stand ofzo want dat is altijd wel te regelen als vrouwquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je zoekt iemand die een beetje op jouw level van snackerigheid zit natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat.
Die adviezen kun je gewoon door AI laten schrijven.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om een adviesbureau voor defensie te gaan starten. Daar moeten straks zoveel miljarden naartoe dat je daar het geld gewoon op kunt scheppen.
Top. Ik zoek ook nog een baan. Ik kan uitstekend marteladviezen schrijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om een adviesbureau voor defensie te gaan starten. Daar moeten straks zoveel miljarden naartoe dat je daar het geld gewoon op kunt scheppen.
Hmm, is ook wel lastig op dat eiland. Veel toeristen en daar wil je eigenlijk niets mee beginnen en je wilt geen Thai.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat mij niet om een one night stand ofzo want dat is altijd wel te regelen als vrouw
Ik ken een leuke schatrijke digital nomad, die daar nu zit, Chimbawimba (lachen altijd) heet hij, van oorsprong Amerikaanse Californië neger, ligt in een scheiding van een Nederlands model momenteel, 1 kindje, grote piemel, voor veel vrouwen aantrekkelijk, laid back, 38 jaar oud, heeft zijn vliegbrevet en vaarbewijs, rank lang lijf, twee huizen en hij kan leuk dansen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan beter een leuke digital nomad opzoeken die van ganzenborden houdt.
Rheinmetall zoekt momenteel erg veel mensen, ook in Nederland.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een leuke schatrijke digital nomad, die daar nu zit, Chimbawimba (lachen altijd) heet hij, van oorsprong Amerikaanse Californië neger, ligt in een scheiding van een Nederlands model momenteel, 1 kindje, grote piemel, voor veel vrouwen aantrekkelijk, laid back, 38 jaar oud, heeft zijn vliegbrevet en vaarbewijs, rank lang lijf, twee huizen en hij kan leuk dansen.
Mag Bal voor mama spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een leuke schatrijke digital nomad, die daar nu zit, Chimbawimba (lachen altijd) heet hij, van oorsprong Amerikaanse Californië neger, ligt in een scheiding van een Nederlands model momenteel, 1 kindje, grote piemel, voor veel vrouwen aantrekkelijk, laid back, 38 jaar oud, heeft zijn vliegbrevet en vaarbewijs, rank lang lijf, twee huizen en hij kan leuk dansen.
Betwijfel ik, ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die elkaar op het werk hebben leren kennen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat de meeste relaties op werk ontstaan
Huur ik Nattekat voor inquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Die adviezen kun je gewoon door AI laten schrijven.
hmmquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betwijfel ik, ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die elkaar op het werk hebben leren kennen.
Ik wel eens. Maar dat was in het buitenlandquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betwijfel ik, ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die elkaar op het werk hebben leren kennen.
Je hebt er maar mee te stellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij ons op werk zijn best een aantal stellen
Hij heeft het zaadje toch zelf geplantquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is dat kind juist het probleem, dat is niets voor hem zo'n regelmatig leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |