Je moet er tegenaan lopenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Mja, wat voor iets is dat dan? Misschien heb je meer kans om iemand die bij je past tegen te komen als je er niet zo mee bezig bent, dan als je als een gek geforceerd op zoek gaat. Maar goed, daten is ook niet echt iets voor mij.
de man bepaald welk jurkje je leuk staat, ik wil wel even mee gaan betaal ik wel voor jequote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je past een jurk en vind hem geweldig, en je koopt hem. Je gaat daarna nog steeds naar duizend en een andere winkels om ook jurken te passen en je blijft maar jurken passen. Dan ga je steeds meer twijfelen of die ene jurk nou je droomjurk was.
Je moet gewoon een beetje lalalaa rondkijken en dan raak je vanzelf met iets leuks aan de praat toch, je zit op een van de ultieme sekseilanden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja heb nu al jaren niet gedate. Frikandel was ook geen date trouwens.
kom niemand tegenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet gewoon een beetje lalalaa rondkijken en dan raak je vanzelf met iets leuks aan de praat toch, je zit op een van de ultieme sekseilanden.
Er was een oefening in Polen lees ik. Daar deden van Nederland 8 Chinooks en 7 Apache's aan mee.quote:
Draag je nog wel regelmatig rode lippenstift en rode nagellak dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom niemand tegenHeb denk ik ook niet echt een open houding ofzo waar mannen denken dat ze mij kunnen aanspreken
rode nagellak altijd , lippenstift niet. Beetje overkill zo op het eilandquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag je nog wel regelmatig rode lippenstift en rode nagellak dan?
Ja, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren als je nergens komt. Dus je moet wel mensen ontmoeten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet er tegenaan lopen
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet gewoon een beetje lalalaa rondkijken en dan raak je vanzelf met iets leuks aan de praat toch, je zit op een van de ultieme sekseilanden.
Aaaah wacht, die was die oefening waar ze anti-drone hardware waren vergeten mee te nemen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was een oefening in Polen lees ik. Daar deden van Nederland 8 Chinooks en 7 Apache's aan mee.
Oud-collega van mij is ook die kant op gegaan. Maar denk dat hij voor jonge mannen gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hilarischquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaah wacht, die was die oefening waar ze anti-drone hardware waren vergeten mee te nemen.
Ah, yes.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaah wacht, die was die oefening waar ze anti-drone hardware waren vergeten mee te nemen.
Als je naar zo'n Full Moon-party gaat, heb je toch zo wel een man geregeld? Of het echt een leuke is, is weer een ander verhaal.quote:
ja dat zal het probleem denk ik niet zo zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je naar zo'n Full Moon-party gaat, heb je toch zo wel een man geregeld? Of het echt een leuke is, is weer een ander verhaal.
We hebben nauwelijks nog een eigen leger. Zitten ergens ondergeschoven bij Duitsland.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn nog zo heerlijk naief als landje.
Zo'n bionisch doorgesnoven dansmonster die naar gekookte bloemkool ruikt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je naar zo'n Full Moon-party gaat, heb je toch zo wel een man geregeld? Of het echt een leuke is, is weer een ander verhaal.
Maar je zoekt iemand die een beetje op jouw level van snackerigheid zit natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zal het probleem denk ik niet zo zijn
Dan weet je wat je te doen staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat de meeste relaties op werk ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |