nee niet zo. Maar gewoon op dates gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dit niet gewoon een gangbang?
Nee, die komt er nu aanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
huh je had nog een nieuwe motor je had die snelle jap toch al
ja das in een relatie , dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Polygamie wilde ik zeggen, maar dat is anders
voor de relatie bedoel je dan toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ex van me was hier heel goed in.
Volgens mij doet zo'n beetje iedereen wat jij nu beschrijft. Meerdere hengels uitgooien en kijken wie er het beste bijt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das in een relatie , dat bedoel ik niet
Wel voordat wij een relatie krijgen; maar die andere relatie was ze even vergeten te vertellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de relatie bedoel je dan toch?
ja ik kan dat dus niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij doet zo'n beetje iedereen wat jij nu beschrijft. Meerdere hengels uitgooien en kijken wie er het beste bijt.
Ja kun je toch net zo goed het pretsnot tegen het plafond aan wippen anders weet je nog niet alles?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet zo. Maar gewoon op dates gaan
Ohquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel voordat wij een relatie krijgen; maar die andere relatie was ze even vergeten te vertellen.
Meteen de doodsteek van dat hele moderne daten. Op een gegeven moment moet je gewoon in elkaar gaan investeren; maar als je nog paar andere lijntjes hebt dan komt die verdieping vaak niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Wist niet dat dat zo heette. Nou dat ja. Dat je niet alles op 1 paard wed.
Ik eerst ook niet.quote:
Nee omdat ik juist in niemand anders interesse hebquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar is er nog iemand naast Frikandel?
Dit is wel een zeer hoofse manier van het bedrijven van de liefde.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kun je toch net zo goed het pretsnot tegen het plafond aan wippen anders weet je nog niet alles?
Frikandel XXL.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar is er nog iemand naast Frikandel?
Ik hoor dat veel mensen zo daten adhv Tinder en vergelijkbare apps. Lekker veel daten met verschillende mensen, de voor en nadelen tegen elkaar op laten wegen etc. Uiteindelijk de juiste persoon kiezen oid.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Wist niet dat dat zo heette. Nou dat ja. Dat je niet alles op 1 paard wed.
Ja maar met niets anders wed je op 1 paardquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen de doodsteek van dat hele moderne daten. Op een gegeven moment moet je gewoon in elkaar gaan investeren; maar als je nog paar andere lijntjes hebt dan komt die verdieping vaak niet.
Was te onzeker, toen heb ik meerdere dames gedate, en uiteindelijk heb ik er eentje overgehoudenquote:
Hmmquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee omdat ik juist in niemand anders interesse heb
Dan is seks verworden tot poepen op het toilet van Amsterdam Centraal Station als je heel erg nodig moet, het lucht op maar het is verdomde smerig.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen de doodsteek van dat hele moderne daten. Op een gegeven moment moet je gewoon in elkaar gaan investeren; maar als je nog paar andere lijntjes hebt dan komt die verdieping vaak niet.
was dat ook de gene die je wilde achteraf gezien?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was te onzeker, toen heb ik meerdere dames gedate, en uiteindelijk heb ik er eentje overgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |