NSC heb ik nooit helemaal begrepenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het enige wat Denk ooit heeft bereikt is de creatie van deze smiley
PVV heeft veel geprobeerd maar is ook enorm tegengewerkt. Ook wel gezien dat PVV niet moet regeren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet dat mensen nog steeds PVV stemmen na het debacle dat kabinet Schoof heet.
Beetje zoals dat gelo- oh wacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die denken vast "hey handig als zij voor mij denken, dan hoef ik dat niet te doen"
Geen grap overigens FB / Smileyquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
PVV heeft veel geprobeerd maar is ook enorm tegengewerkt. Ook wel gezien dat PVV niet moet regeren.
[..]
Beetje zoals dat gelo- oh wacht.
Geloof het meteenquote:
De NSC zelf denk ik ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NSC heb ik nooit helemaal begrepen
Ook de schuld van ballie overigensquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:15 schreef bitterbal het volgende:
Kuzu ziet er wel een klein beetje simpel uit.
Maar hoe is PVV dan precies tegengewerkt?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
PVV heeft veel geprobeerd maar is ook enorm tegengewerkt. Ook wel gezien dat PVV niet moet regeren.
[..]
Beetje zoals dat gelo- oh wacht.
Nee, meer dat elk voorstel of suggestie die werd gedaan meteen werd afgeschoten. DENK heeft zelfs toegegeven dat ze alle voorstellen die de PVV doet niet steunen puur omdat het van de PVV komt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hoe is PVV dan precies tegengewerkt?
Dat er van ze werd verwacht dat ze aan wetten moesten voldoen?
Ze toezeggingen moesten doen omdat ze in een coalitie zaten?
Die kunnen nergens anders heen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet dat mensen nog steeds PVV stemmen na het debacle dat kabinet Schoof heet.
Ik wil dat echt totaal niet, maar het voelt echt een beetje alsof ik geen andere keus heb.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik maar gewoon blanco moet stemmen
Het is gewoon een soort schoolplein die tweede kamerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, meer dat elk voorstel of suggestie die werd gedaan meteen werd afgeschoten. DENK heeft zelfs toegegeven dat ze alle voorstellen die de PVV doet niet steunen puur omdat het van de PVV komt.
Dat zeg ik: apen doen het beter.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort schoolplein die tweede kamer
Maar DENK zat helemaal niet in het kabinetquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, meer dat elk voorstel of suggestie die werd gedaan meteen werd afgeschoten. DENK heeft zelfs toegegeven dat ze alle voorstellen die de PVV doet niet steunen puur omdat het van de PVV komt.
Dat is het recht van een oppositiepartij zijn. Gek genoeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een stel vechtende tienermeisjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort schoolplein die tweede kamer
Eens dat ze niet weten wat ze willen. Ik bedoelde dat toen ze in de kamer zaten iedereen zowat tegen was.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar DENK zat helemaal niet in het kabinet
En PVV stemde ook tegen hun eigen plannen
Weet je nog hun verkiezingsbelofte over het eigen risico?
Tegen gestemd toen het in de kamer werd behandeld
Dat 10 punten plan waarmee ze de coalitie hebben opgeblazen?
Toen er later een motie lag van "laten we dit 10 punten plan verder uitwerken" hebben ze tegen gestemd..
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
Is DENK alsnog ook wel treurnis natuurlijk
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
Is DENK alsnog ook wel treurnis natuurlijk
Die vechten nog eerlijker.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een stel vechtende tienermeisjes.
Lekker haren trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |