Ja, maar waarom wordt Timmermans daarop aangekeken en de anderen in veel mindere mate?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het wordt steeds meer opgeblazen, beetje van 'je bent voor ons anders ben je tegen ons'. Gewoon 0 intentie om het compromis te zoeken, het aloude poldermodel
Dat roep ik ook al een hele tijd. Niemand doet handreikingen naar elkaar. Samenwerken? Echt niet. Een apenkolonie is beter georganiseerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het wordt steeds meer opgeblazen, beetje van 'je bent voor ons anders ben je tegen ons'. Gewoon 0 intentie om het compromis te zoeken, het aloude poldermodel
Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat politiek eigenlijk maar gewoon stom is?
Ja, dit is wel waarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jep, hele belangrijke reden dat ik me tot niets aangetrokken voelquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Timmerfrans is gewoon keihard aan het polariseren, sowieso is heel die politiek besmet met polarisatie
Omdat het bij Frans vooral om Frans gaat, niet wat de partij vindtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wordt Timmermans daarop aangekeken en de anderen in veel mindere mate?
Oh dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
veel stemmers lijken het ook te willen ofzo
Beetje zoals bij de PVV.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het bij Frans vooral om Frans gaat, niet wat de partij vindt
Goede marketing van de andere partijen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel, ik ben ook geen fan van Timmermans, maar het lijkt net alsof hij aan een hogere standaard wordt gehouden?
Ik vind het gewoon raar
Ik heb van de week die stemwijzer gedaan, vrijwel alle partijen rond de 50%quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, hele belangrijke reden dat ik me tot niets aangetrokken voel
Ik vind hem na Wilders het grootste probleem wat polarisatie betreft. Er is geen hogere standaard.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel, ik ben ook geen fan van Timmermans, maar het lijkt net alsof hij aan een hogere standaard wordt gehouden?
Ik vind het gewoon raar
Ja daar gaat het ook alleen maar om Geertje, zou niet eens weten wie er voor de rest in die partij zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje zoals bij de PVV.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar gaat het ook alleen maar om Geertje, zou niet eens weten wie er voor de rest in die partij zitten
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week die stemwijzer gedaan, vrijwel alle partijen rond de 50%Alleen de echte downies van FVD en Denk bungelden onderaan
Dat mensen op DENK stemmen snap ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week die stemwijzer gedaan, vrijwel alle partijen rond de 50%Alleen de echte downies van FVD en Denk bungelden onderaan
Het enige wat Denk ooit heeft bereikt is de creatie van deze smileyquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat mensen op DENK stemmen snap ik nog steeds niet.
Mja, ik snap niet dat mensen nog steeds PVV stemmen na het debacle dat kabinet Schoof heet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die denken vast "hey handig als zij voor mij denken, dan hoef ik dat niet te doenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch een mooie prestatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het enige wat Denk ooit heeft bereikt is de creatie van deze smiley
Moet toch het land uit van zijn eigen leider, want alle criminelen en tuig moet het land uitquote:
Of NSC of BBB of VVDquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet dat mensen nog steeds PVV stemmen na het debacle dat kabinet Schoof heet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |