Would it, though?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk ook een idee zijn, iedereen één plus en één min stem laten uitbrengen
Ik heb echt zo niks met die beste man...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is zielig voor Frans Timmermans
Ik snap dan weer niet waarom hij zoveel haat krijgt?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt zo niks met die beste man...
Haat verdient niemand, maar het is een ietwat hypocriet typequote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet waarom hij zoveel haat krijgt?
Ik ook niet, per se. Hij doet mij gewoon niks, of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat het een enge narcist isquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meer dan de andere lijsttrekkers?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haat verdient niemand, maar het is een ietwat hypocriet type
Dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, per se. Hij doet mij gewoon niks, of zo?
uhuh..quote:
Het is een lijsttrekker, dat zijn ze allemaalquote:
Als je het niet met hem eens bent komt ie over als iemand die jouw kijk op zaken totaal niet respecteert. En ik ben dat een beetje zat van politici of gewoon mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet veel behalve dat hij totaal mijn mascotte wordt om het bloed onder de nagels te halen bij zijn hatersquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt zo niks met die beste man...
Timmerfrans is gewoon keihard aan het polariseren, sowieso is heel die politiek besmet met polarisatiequote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het niet met hem eens bent komt ie over als iemand die jouw kijk op zaken totaal niet respecteert. En ik ben dat een beetje zat van politici of gewoon mensen in het algemeen.
Dat doen er meer nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het niet met hem eens bent komt ie over als iemand die jouw kijk op zaken totaal niet respecteert. En ik ben dat een beetje zat van politici of gewoon mensen in het algemeen.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet veel behalve dat hij totaal mijn mascotte wordt om het bloed onder de nagels te halen bij zijn haters
Eerlijk gezegd, alle politici polariseren wel op een of andere manier.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Timmerfrans is gewoon keihard aan het polariseren, sowieso is heel die politiek besmet met polarisatie
Ja maar het wordt steeds meer opgeblazen, beetje van 'je bent voor ons anders ben je tegen ons'. Gewoon 0 intentie om het compromis te zoeken, het aloude poldermodelquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, alle politici polariseren wel op een of andere manier.
veel stemmers lijken het ook te willen ofzoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, alle politici polariseren wel op een of andere manier.
Dat politiek eigenlijk maar gewoon stom is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |