Ja voetballers staan verder niet perse bekend voor het in de frontlijn staan om maatschappelijke misstanden aan de kaak te stellen dus die gaan braaf daar spelen wat er ook aan opstandjes buiten de stadions gaan zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit WK wordt u gebracht door corrupt, corrupt, Canada en Mexico.
Zoiets?
Is in feite al aan de gang, dus ik zeg: 2021.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dames en heren,
de poule gaat open.
Wanneer begint de burgeroorlog in de VS? Lukt dat komend jaar al ........ ?
Is ze al door de douane ondertussen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
Laat ze maar even week wachten. Maak me nu al ongerust.
Neh, valt nu echt nog mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is in feite al aan de gang, dus ik zeg: 2021.
Ze vliegt vannacht om 5 uur, is nu in hotel bij Schiphol.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Is ze al door de douane ondertussen?
De FIFA laat niet met zich sollen ... dus wie weet schrappen ze USA en gaat alles in Canada en Mexico gespeeld wordenquote:
Daarom PvdA denk ik.quote:
Valt nog mee ja.quote:
Ze staan lijnrecht tegenover elkaar. Net zoals in Europa.quote:
Alleen in Canada zou een klap zijn voor Trumpquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De FIFA laat niet met zich sollen ... dus wie weet schrappen ze USA en gaat alles in Canada en Mexico gespeeld worden
Dan gaat die Infantino zijn vriendje moeten teleurstellenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De FIFA laat niet met zich sollen ... dus wie weet schrappen ze USA en gaat alles in Canada en Mexico gespeeld worden
Af en toe ook gedaan in een soort hoop dat die mogen meebeslissen maar dat heeft geen enkele zin in deze constellatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom PvdA denk ik.
Alles beter dan Geert.
Ik twijfel zelfs aan CDA. Puur strategische stem deze keer.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe ook gedaan in een soort hoop dat die mogen meebeslissen maar dat heeft geen enkele zin in deze constellatie.
Hoe linkser hoe beter nu wat mij betreft als tegenwicht
Verhip ja, Die heb ik ook gehad.quote:
Nog onrustig in Ljouwert?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip ja, Die heb ik ook gehad.
Vannacht was het rustig.quote:
Hier ook gelukkig.quote:
Ze zijn mooi op dreef.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier ook gelukkig.
Cambuur staat bovenaan (oke....met 2 wedstrijden meer gespeeld dan ado).
Nu volhouden.quote:
Ik heb het hele boek gelezen. Maar ik heb dat verhaal niet zo 1 2 3 paraat. Ik zal het even opzoeken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Domni, ken je dit verhaal ?
Never Bet the Devil Your Head
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |