dat was wel het hardcore clubjequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk dat het Scheveningen clubje er weer bij is.
Zolang ik thuis kan komen boeit mij de afstand niet zoveel. Moet tegenwoordig toch een abonnement nemen want anders ben ik vet veel meer kwijt dus dan maakt het me ook weinig uit waar ik heen moet reizen.quote:
Zou goed kunnenquote:
treinen en sneeuwquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Zou alleen wel leuk zijn als het die dag niet keihard sneeuwt.
*quote:
Dan kan ik alvast vertellen dat ik niet kan komen. Moet ook op mijn fietsje naar het station dan.quote:
om 1 of andere reden denk ik steeds dat jij bij de juni 2018 terrasmeet op Neude Utrecht wasquote:
Met zo'n korting gok ik dat het nog steeds minstens een vliegticket heeft gekostquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gekocht.
Ja natuurlijk.
uiteindelijk niet 100 maar 175 euro korting.
Nog steeds gloeiend veel betaald maar okee.
en toch nog zo'n jonkiequote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben nu 15 jaar wijzer. Moet goedkomen.
Of jij bent gewoon inmiddels oudquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n korting gok ik dat het nog steeds minstens een vliegticket heeft gekost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gaat het allerbeste WK ooit worden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wtf, de Fifa baas wordt door Trump tot wereldleider gebombardeerd
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stadsgenoot, je kan gewoon met mij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |