Een beetje net bedrijf keurt je auto, en geeft de punten aan wat gedaan moet worden, maar keurt hem niet af bij het RDW.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Zorg dat je hem met een lege tank naar de apk brengt, want dan ben je je geld niet kwijt als ze je auto afkeuren.
Of een steekproef treffen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Een beetje net bedrijf keurt je auto, en geeft de punten aan wat gedaan moet worden, maar keurt hem niet af bij het RDW.
Maar dan moet je natuurlijk niet op de laatste dag van de vervaldatum aankomen.
Hoezo, een auto laten keuren kan altijd. Dat hoeft niet in opdracht van het RDW. Is ie goedkeurd meld je hem af. Of je meld het helemaal niet dat je hem hebt gekeurd.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of een steekproef treffen.
40 euro, Alfa.
Oh, ik meende dat een keuring ook 'aangemeld' moet worden maar dat is blijkbaar niet zo.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoezo, een auto laten keuren kan altijd. Dat hoeft niet in opdracht van het RDW. Is ie goedkeurd meld je hem af. Of je meld het helemaal niet dat je hem hebt gekeurd.
Alleen bij afmelden en als goedgekeurd en er blijken toch mankementen heb je een probleem.
Misschien officeel wel hoor, maar als je een garage vraagt of ze hem even kunnen nakijken als voorkeuringquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, ik meende dat een keuring ook 'aangemeld' moet worden maar dat is blijkbaar niet zo.
Dit. Nooit zal ik m’n auto wegdoenquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:17 schreef cosmosis het volgende:
Keuring is als 2-jaarlijks regular onderhoud, soms een paar tientjes, soms 1000 euro omdat er iets meer is gevonden, het is wat het is, een auto onderhouden kost altijd, maar ga eens met het ov en dan snap je weer waarom het heerlijk is een auto te bezitten....
45 euro.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:21 schreef hoechst het volgende:
Ik was zo zenuwachtig dat mijnnauto er niet meer door kwam.
Puntje bij paaltje koste het 400 euro ivm een paar reparaties.
Hoeveel euro moest jij betalen voor apk?
Ik moet volgende week. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:17 schreef Duracell het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend jaar![]()
(Ben Alfa fan met ervaring)
¤53quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:21 schreef hoechst het volgende:
Ik was zo zenuwachtig dat mijnnauto er niet meer door kwam.
Puntje bij paaltje koste het 400 euro ivm een paar reparaties.
Hoeveel euro moest jij betalen voor apk?
Ach, zelfs met m'n oude GT uit '04 had ik eigenlijk nooit APK-issues. En deze wordt nu beter onderhouden, dus ik heb goede moedquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:17 schreef Duracell het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend jaar![]()
(Ben Alfa fan met ervaring)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |