Ja die heb ik dus, maar die meuren enorm penetrant.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:20 schreef junkiesietze het volgende:
Ik koop ze meestal van glorix, met 5 van die soort van ballen.
nooit vaginale afscheiding
heb je alle geuren geprobeerd? ik vind het altijd redelijk neutraal ruiken in mijn toiletquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus, maar die meuren enorm penetrant.
Misschien gebruik jij ze al heel lang en ben je inmiddels aan de geur gewend, maar ik vind het bijna een aanslag op mijn zintuigen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
heb je alle geuren geprobeerd? ik vind het altijd redelijk neutraal ruiken in mijn toilet
Je bent echt een ransaapquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik was laatst in de Mc Donalds ( @:GGMM vindt mij een vies varken) en daar rook het echt heel lekker in de plee. Erg benieuwd wat voor verfrisser ze daar gebruiken. Op FOK! is er vast wel iemand die bij de mac werkt en weet wat voor goedje ze daar gebruiken.
In verschillende Mac's geweest (@:GGMM kotst nu volledig op mij) waar het altijd hetzelfde frisse goedje is dat ze in de plee gebruiken.
Die blauwe afscheiding werkt ook anti-kalk. Tenminste, dat staat bij mij wel op het pakje. Ik bedoel, dat is niet alleen "oh nu is het water blauw."quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:18 schreef Farenji het volgende:
Ik gebruik af en toe wel eens wc-blokken, die dingetjes die je in de pot hangt waardoor er bij elke spoelbeurt wat reiniging en geur is. Laatst had ik zo'n blauwe, van AH volgens mij, die elke keer ook van die vieze blauwe afscheiding gaf, echt super ranzig. En daarna kocht ik een gele van chlorix, die heeft dat niet, maar die geeft een wel heel erg doordringende chlorige chemische geur, die waarschijnlijk een associatie op zou moeten roepen met citroenen maar daar echt niet in slaagt. Krijg er vooral koppijn van.
Tips voor wc-blokken die geen ranzige afscheiding hebben en ook een beetje subtiel lekker ruiken zijn welkom.
Hmmmm pastilles....quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:09 schreef Gibson88 het volgende:
Was WC Eend waarmee je van dei groene pastilles in je wc kan plakken/ Blijven lang zitten en geven een prima geur.
Om meer duiding te geven, deze dingen bedoel ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hmmmm pastilles....
[ afbeelding ]
Ga ik eens proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |