Ja.. het kan pas dinsdagavond? Arm beestje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:53 schreef Barbamamaatje het volgende:
Sowieso....waarom zou je dat arme beestje nog ruim een dag laten lijden? Dat is niet nuchter maar harteloos
Ja.. zou ze hulp krijgen voor haar issues en angsten? Of komt dat moeder niet uit qua dingen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik vind de foto van HvK van Jada zo kwetsbaar hoe ze tegen die kast zit aangeleund..
Totaal emotieloosquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:52 schreef Barbamamaatje het volgende:
Gut wat zou het zegen zijn als Debbie net zo nuchter met haar eigen klachten om zou gaan...
Ja maar wat moet je anders? Ik snap haar hierin wel. Alleen laten is ook echt zielig en snap ook wel dat je niet elke keer een nieuwe cavia erbij wil.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik vind de foto van HvK van Jada zo kwetsbaar hoe ze tegen die kast zit aangeleund..
Een cavia van 5 nog overplaatsen?
Dat is stressvol voor het beestje![]()
Verschrikkelijk, waarom dat delen.. ze kan beter googlen of er ook hulp is die haar kan helpen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Maar ze laat hem nog tot morgenavond lijden, voor hij een spuitje krijgt, arm beestje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
De cavia van de Lethers moet worden ingeslapen (na een telefonisch consult van de dierenarts) en voor de andere wordt een ander huis gezocht.
Beter voor dat beestje en Debbie zal wel blij zijn dat ze er vanaf is.
Maar dit weten ze toch voordat ze dit soort dieren aanschaffen. Een gaat er eerder overlijden en dan moet je dus een maatje zoeken voor de ander. Maar blijkbaar willen ze deze verantwoordelijk niet meer. Hadden ze 5 jaar geleden moeten bedenken! Arm beestje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
De cavia van de Lethers moet worden ingeslapen (na een telefonisch consult van de dierenarts) en voor de andere wordt een ander huis gezocht.
Beter voor dat beestje en Debbie zal wel blij zijn dat ze er vanaf is.
Nee, ze heeft het wel over koppelen. Dus het diertje zal niet geplempt wordenquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie.... iedereen wist het al.. eb ik hoop voor die andere cavia dat ze heel snel een liefdevol plekje vind.. Debbie denkt dat ze weet hoe het werkt maar denken dat je een bejaarde cavia gewoon ergens anders in een hok kan plempen bij een willekeurige andere cavia... dat is best dom.. als je pech hebt heb je 1 grote fightclub
Maar goed ze is eindelijk verlost van deze lastpakken ...
En pas morgen avond tijd om dat beest uit zijn lijden te verlossen he.. bizar
Zo sneu voor Jayda. En dan maakt je moeder een foto en knalt die onlinequote:Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Als ze hem gratis weggeeft, dan kan hij ook weleens als slangenvoer eindigenquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:07 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het wel over koppelen. Dus het diertje zal niet geplempt worden
Volgens mij niet, alleen een telefonische consult gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:18 schreef Tarantelle het volgende:
Ik volg Debbie Lether nooit (voor mij totaal oninteressant), maar ik mag toch hopen dat er voor die cavia wel pijnstilling is geregeld? Arm beestje..
Hoe dan? Volgens mij regelt de gemeente het vervoer voor speciaal onderwijs. Maar ze zal wel bedoelen dat de tijd haar niet uitkomt omdat ze de tweeling naar school moet brengen. of er staan nog wat photoshoots geplandquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:06 schreef Henrike het volgende:
Hvk waarom altijd zo negatief over Jada? Zo zielig
Ik vroeg haar laatst ook naar Zayn maar ze krijgt het vervoer met een bus niet geregeld. En zo is het ook met Jada, het is teveel moeite om met 6 kinderen met hun niveau en gedrag rekening te houden.
Waarom begin je er dan aan?
En die bult zit er al een paar dagen 😢quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen een telefonische consult gedaan
Ligt eraan hoe ver de school of mkd Soms kunnen ze zeggen als het minder dan 3 km is dat ze zelf moet brengen. Dat andere kinderen op zelfde tijdstip ook op school moeten zijn is geen reden voor goedkeuring vervoer.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij regelt de gemeente het vervoer voor speciaal onderwijs. Maar ze zal wel bedoelen dat de tijd haar niet uitkomt omdat ze de tweeling naar school moet brengen. of er staan nog wat photoshoots gepland
Het is maar de vraag of koppelen nog gaat lukken. Maar Debbie zal het wel weten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:07 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik zou bijna Elyse willen vragen of zij niemand kent die de cavia wilt. Komt het beestje ten minste goed terecht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou er geen enkele dierenarts in de omgeving zijn die dat beestje nu kan laten inslapen? Dit is gewoon dierenmishandeling.
En voor de andere cavia is al een ander huisje gevonden. Hopen dat dat nog gaat, een cavia van die leeftijd koppelen.
Oh, dat wist ik niet. Dank voor de aanvulling.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:31 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver de school of mkd Soms kunnen ze zeggen als het minder dan 3 km is dat ze zelf moet brengen. Dat andere kinderen op zelfde tijdstip ook op school moeten zijn is geen reden voor goedkeuring vervoer.
Ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad maar een gemeente kan dwarsliggen.
Ik vind het zo zo zo triest daar. Zij had het max bij 2 kids moeten houden. Ze heeft ze ook gewoonweg niets te bieden. Jada heeft ook meer begeleiding nodig in dit leven. Aan zo'n moeder heb je 3x nietsquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ze wil aandacht 🫣quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:55 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom is dbm eigenlijk bodybuilder? Ze wil toch afvallen?
😭 het is gewoon verwaarlozingquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En die bult zit er al een paar dagen 😢
Ze wil laten zien hoe effing sterk ze wel niet isquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:55 schreef Iris2.0 het volgende:
Powelifterrrrrr toch? Of wil ze nu ook gaan bodybuilder?! 🤣quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:55 schreef Iris2.0 het volgende:
En de oppas was mee omdat Lot moest plassen. Ja dan moet echt iemand mee die dan bij Jet blijft zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:40 schreef Lodelie het volgende:
Die foto van Am bij de première.
Lot in een bruidsjurk, Jet in haar normale kleding (ze heeft veel leukere kleding, ik vind dat ze er vaak leuk uitziet) en Am met een boodschappentas alsof ze op weg is naar de supermarkt.
Sorry maar het diertje kan woensdag al naar het nieuwe baasje... hoe denk jij dat koppelen werkt? Dan laat je dieren langzaam aan elkaar wennen en moet je hopen dat er een klik is.. koppelen geeft sowieso stressquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:07 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |