abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219003284
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219003294
De cavia van de Lethers moet worden ingeslapen (na een telefonisch consult van de dierenarts) en voor de andere wordt een ander huis gezocht.

Beter voor dat beestje en Debbie zal wel blij zijn dat ze er vanaf is.
  maandag 13 oktober 2025 @ 08:51:42 #3
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_219003295
Ik vind de foto van HvK van Jada zo kwetsbaar hoe ze tegen die kast zit aangeleund.. :{

Een cavia van 5 nog overplaatsen?
Dat is stressvol voor het beestje ;(
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_219003298
Gut wat zou het zegen zijn als Debbie net zo nuchter met haar eigen klachten om zou gaan...
pi_219003302
Sowieso....waarom zou je dat arme beestje nog ruim een dag laten lijden? Dat is niet nuchter maar harteloos
pi_219003303
Waar ik mij over verbaas is dat miniliefde (Erin) elke dag haar man moet wekken. Mijn man kan zichzelf wekken net als mijn volwassen zoons.
pi_219003304
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:53 schreef Barbamamaatje het volgende:
Sowieso....waarom zou je dat arme beestje nog ruim een dag laten lijden? Dat is niet nuchter maar harteloos
Ja.. het kan pas dinsdagavond? Arm beestje.
pi_219003307
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik vind de foto van HvK van Jada zo kwetsbaar hoe ze tegen die kast zit aangeleund.. :{
Ja.. zou ze hulp krijgen voor haar issues en angsten? Of komt dat moeder niet uit qua dingen?
pi_219003310
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:52 schreef Barbamamaatje het volgende:
Gut wat zou het zegen zijn als Debbie net zo nuchter met haar eigen klachten om zou gaan...
Totaal emotieloos :X
Je hoeft van mij geen dagen van slag te zijn, maar dit is alsof ze er overheen is voordat het beestje überhaupt uit zijn lijden is gehaald.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219003311
quote:

Ja maar wat moet je anders? Ik snap haar hierin wel. Alleen laten is ook echt zielig en snap ook wel dat je niet elke keer een nieuwe cavia erbij wil.

Snap dan weer niet dat dat beestje pas dinsdagavond een spuitje krijgt.
pi_219003312
Debbie.... iedereen wist het al.. eb ik hoop voor die andere cavia dat ze heel snel een liefdevol plekje vind.. Debbie denkt dat ze weet hoe het werkt maar denken dat je een bejaarde cavia gewoon ergens anders in een hok kan plempen bij een willekeurige andere cavia... dat is best dom.. als je pech hebt heb je 1 grote fightclub
Maar goed ze is eindelijk verlost van deze lastpakken ...
En pas morgen avond tijd om dat beest uit zijn lijden te verlossen he.. bizar
pi_219003320
Is het systeem van hvk voor de was nu gewoon om het in een la in de woonkamer te proppen?
Ik weet niet of ik het heel slim vind in het kader van tijdsbesparing of gewoon heel lui.
Ik neig toch naar lui.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219003324
quote:

Verschrikkelijk, waarom dat delen.. ze kan beter googlen of er ook hulp is die haar kan helpen.
pi_219003325
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
De cavia van de Lethers moet worden ingeslapen (na een telefonisch consult van de dierenarts) en voor de andere wordt een ander huis gezocht.

Maar ze laat hem nog tot morgenavond lijden, voor hij een spuitje krijgt, arm beestje.

Hoe ze het ook glimlachend zit te vertellen, walgelijk gewoon
pi_219003327
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

Maar dit weten ze toch voordat ze dit soort dieren aanschaffen. Een gaat er eerder overlijden en dan moet je dus een maatje zoeken voor de ander. Maar blijkbaar willen ze deze verantwoordelijk niet meer. Hadden ze 5 jaar geleden moeten bedenken! Arm beestje.

En beestje had dus ook een week geleden al deze enorme bult en pijn. Want een dier laat echt geen pijn zien hoor, zou ze toch moeten weten nadat ze zoveel ervaring heeft opgedaan in haar werk als dierverzorger( ahum) Dierenartsen houden toch altijd wel plek over op de dag zelf voor afspraken. Maar Debbie was te druk met nieuwe truien van de zeeman.

En zoals sommige al zeiden hier, wachtte Debbie maar een keer een week op medische hulp.

Ik hoop dat de andere cavia naar een fijn rustig nieuw huisje gaat, waar ze wel om hem geven.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219003335
Zoals iemand in het vorige topic al opmerkte: de cavia’s gun je een Elyse
pi_219003336
Hvk waarom altijd zo negatief over Jada? Zo zielig
Ik vroeg haar laatst ook naar Zayn maar ze krijgt het vervoer met een bus niet geregeld. En zo is het ook met Jada, het is teveel moeite om met 6 kinderen met hun niveau en gedrag rekening te houden.
Waarom begin je er dan aan?
En dan de oplossing; doorademen, lekker makkelijk.
Meisje heeft gewoon een andere benadering nodig maar sneeuwt compleet onder in het gezin.
Debbie; zal een opluchting zijn, beide cavia's weg, nu de kinderen nog kan ze haar bed weer in
pi_219003341
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 08:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie.... iedereen wist het al.. eb ik hoop voor die andere cavia dat ze heel snel een liefdevol plekje vind.. Debbie denkt dat ze weet hoe het werkt maar denken dat je een bejaarde cavia gewoon ergens anders in een hok kan plempen bij een willekeurige andere cavia... dat is best dom.. als je pech hebt heb je 1 grote fightclub
Maar goed ze is eindelijk verlost van deze lastpakken ...
En pas morgen avond tijd om dat beest uit zijn lijden te verlossen he.. bizar
Nee, ze heeft het wel over koppelen. Dus het diertje zal niet geplempt worden
pi_219003346
quote:

Zo sneu voor Jayda. En dan maakt je moeder een foto en knalt die online
pi_219003353
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:07 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Als ze hem gratis weggeeft, dan kan hij ook weleens als slangenvoer eindigen
pi_219003359
De trui van Parker (Maike) is zo enorm dat ze de mouwen tig keer moet omslaan 🤦♀ mens, koop gewoon een kleinere
pi_219003393
Ik volg Debbie Lether nooit (voor mij totaal oninteressant), maar ik mag toch hopen dat er voor die cavia wel pijnstilling is geregeld? Arm beestje..
pi_219003419
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:18 schreef Tarantelle het volgende:
Ik volg Debbie Lether nooit (voor mij totaal oninteressant), maar ik mag toch hopen dat er voor die cavia wel pijnstilling is geregeld? Arm beestje..
Volgens mij niet, alleen een telefonische consult gedaan
pi_219003423
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:06 schreef Henrike het volgende:
Hvk waarom altijd zo negatief over Jada? Zo zielig
Ik vroeg haar laatst ook naar Zayn maar ze krijgt het vervoer met een bus niet geregeld. En zo is het ook met Jada, het is teveel moeite om met 6 kinderen met hun niveau en gedrag rekening te houden.
Waarom begin je er dan aan?
Hoe dan? Volgens mij regelt de gemeente het vervoer voor speciaal onderwijs. Maar ze zal wel bedoelen dat de tijd haar niet uitkomt omdat ze de tweeling naar school moet brengen. of er staan nog wat photoshoots gepland
pi_219003426
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij niet, alleen een telefonische consult gedaan
En die bult zit er al een paar dagen 😢
pi_219003445
Dierenmishandeling, dat is het.
Ik heb echt geen woorden voor Debbie. Gadverdamme wat ben je dan een misselijk mens. Ik zou vanaf het moment dat mijn diertje zoiets heeft stad en land afbellen zodat het gelijk de zorg zou krijgen... Maarja, wel voor elke scheet die Debbie zwars zit direct overal naartoe gaan en oh oh oh madam is zooooo zielig. Gadverdamme zeg wat ben je dan een naar mens! En dan druk ik mezelf echt ik zwak uit.
Lekker de hele tijd zooi voor van alles kopen, dure delulu poppen of hoe ze ook mogen heten kopen, heel de tijd je nageltjes laten doen... echt wat ben je dan toch een vuil kreng als je je dieren dit aan doet. Bah!
Hoop dat haar katten eens weglopen en wegblijven en bij een goed huisje terecht komen. Zij hoort geen dieren te hebben. Zou instaat zijn om hier een instantie voor te bellen, dit is zware dierenmishandeling en echt niet van vandaag of gisteren. Dit is al veel langer zo aan het groeien. Bah.

Arme, arme cavia en zoals in het vorige topic werdt gezegd gun ik die andere cavia een Elyse. En dat had ik deze cavia ook gegund. Die is zó goed voor die beestjes. Haar zelfzorg gaat niet voor die beestjes hoor. Zij mag soms raar uit de hoek komen maar als het erop aan komt heb ik liever met haar te maken als met een Debbie.

Mijn katten gaan in ieder geval voor alles. Al moet ik zelf droge boterhammen eten en moet ik spullen verkopen of dingen uitstellen en ja, dat kan ik uit ervaring zeggen. Ben wel eens met een ontstoken oogje bij de spoed geweest, een kat met FIP gehad (-3000 euro, dag trapbekleding voor beide trappen ) en meer. Maar ik doe ook werkelijk alles voor mijn beestjes dus ik haat dit soort mensen tot in elke vezel van mijn lichaam.

[ Bericht 14% gewijzigd door Beertjeteddy op 13-10-2025 09:30:54 ]
pi_219003449
Zou er geen enkele dierenarts in de omgeving zijn die dat beestje nu kan laten inslapen? Dit is gewoon dierenmishandeling.
En voor de andere cavia is al een ander huisje gevonden. Hopen dat dat nog gaat, een cavia van die leeftijd koppelen.
pi_219003461
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hoe dan? Volgens mij regelt de gemeente het vervoer voor speciaal onderwijs. Maar ze zal wel bedoelen dat de tijd haar niet uitkomt omdat ze de tweeling naar school moet brengen. of er staan nog wat photoshoots gepland
Ligt eraan hoe ver de school of mkd Soms kunnen ze zeggen als het minder dan 3 km is dat ze zelf moet brengen. Dat andere kinderen op zelfde tijdstip ook op school moeten zijn is geen reden voor goedkeuring vervoer.
Ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad maar een gemeente kan dwarsliggen.
pi_219003466
quote:

[..]
Het is maar de vraag of koppelen nog gaat lukken. Maar Debbie zal het wel weten.
pi_219003473
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou er geen enkele dierenarts in de omgeving zijn die dat beestje nu kan laten inslapen? Dit is gewoon dierenmishandeling.
En voor de andere cavia is al een ander huisje gevonden. Hopen dat dat nog gaat, een cavia van die leeftijd koppelen.
Ik zou bijna Elyse willen vragen of zij niemand kent die de cavia wilt. Komt het beestje ten minste goed terecht.
pi_219003489
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:31 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ligt eraan hoe ver de school of mkd Soms kunnen ze zeggen als het minder dan 3 km is dat ze zelf moet brengen. Dat andere kinderen op zelfde tijdstip ook op school moeten zijn is geen reden voor goedkeuring vervoer.
Ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad maar een gemeente kan dwarsliggen.
Oh, dat wist ik niet. Dank voor de aanvulling.

Maar nu blijft Z dus thuis en krijgt hij nog niet de hulp die hij zo nodig heeft..
pi_219003523
Die foto van Am bij de première.

Lot in een bruidsjurk, Jet in haar normale kleding (ze heeft veel leukere kleding, ik vind dat ze er vaak leuk uitziet) en Am met een boodschappentas alsof ze op weg is naar de supermarkt.
pi_219003576
quote:

Ik vind het zo zo zo triest daar. Zij had het max bij 2 kids moeten houden. Ze heeft ze ook gewoonweg niets te bieden. Jada heeft ook meer begeleiding nodig in dit leven. Aan zo'n moeder heb je 3x niets
pi_219003602
Hvk ze leeft van weekend naar weekend en van vakantie naar vakantie zodat ze “op stap” kan met de kids, terwijl kinderen zoals Zayn (en ook de andere kinderen) baat hebben bij rust en regenmaat. Het kleinste mannetje wil overdag niet slapen maar als je altijd weg bent en 1x in de week iets probeert werkt het niet.

Sneu gezin, de kinderen komen echt tekort.
pi_219003605
En L die de gekregen rugtas, knuffel én boekje mee naar school neemt ‘om te laten zien’. Ik kan me voorstellen dat dat best sneu is voor de andere kinderen die zoiets nooit doen?
pi_219003616
Waarom is dbm eigenlijk bodybuilder? Ze wil toch afvallen?
pi_219003630
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:55 schreef Iris2.0 het volgende:
Ze wil aandacht 🫣
pi_219003680
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En die bult zit er al een paar dagen 😢
😭 het is gewoon verwaarlozing
pi_219003691
quote:
Ze wil laten zien hoe effing sterk ze wel niet is
pi_219003700
quote:
Powelifterrrrrr toch? Of wil ze nu ook gaan bodybuilder?! 🤣
pi_219003714
Gaat dbm met vies shirt naar de sportschool, daarin sporten en weer zweterig terug? :o

Ik nam altijd schone kleding mee voor na het sporten dus ik zou dan voor die tijd kunnen omwisselen van shirt.
Zo loop je er toch niet bij.
pi_219003726
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:40 schreef Lodelie het volgende:
Die foto van Am bij de première.

Lot in een bruidsjurk, Jet in haar normale kleding (ze heeft veel leukere kleding, ik vind dat ze er vaak leuk uitziet) en Am met een boodschappentas alsof ze op weg is naar de supermarkt.
En de oppas was mee omdat Lot moest plassen. Ja dan moet echt iemand mee die dan bij Jet blijft zitten.
pi_219003802
AM is voor haar boek ‘dringend op zoek naar mede influencers die ook worstelen (..) met het influencersschap’

Maar het boek is toch klaar? Wordt geprint?

En ‘volgers die je wantrouwen zodra je ook deodorant, voedingssupplementen (ja, dat zeker!!) of menstruatieondergoed laat zien. Dan lijken je intenties ineens verdacht’

Het zou al schelen als ze gewoon #ad er bij zou zetten in die stories. En niet bij 1, en achteraf.
pi_219003835
‘Blijkbaar mag je wel eerlijk zijn, maar niet commercieel’.

Maar als je het niet of pas veel later vermeld dat het een samenwerking/ad is, hoe eerlijk ben je dan?

En ‘als ik bewust iets niet deel, bijvoorbeeld uit respect voor de privacy van de kinderen (..), wekt dat ook wantrouwen’

Ik juich het alleen maar toe om nog veel mínder te delen over de kinderen. Ik hoef helemaal niet te weten welk menstruatieondergoed de tweeling draagt, dat L in haar neus pulkt en het opeet en naar welke school iedereen gaat. Uit privacy, weet je wel?

Maar dan heeft ze minder content/samenwekingen/inkomsten, en dat kan natuurlijk niet.
Jammer kinders, geen privacy voor jullie!
pi_219003968
Annemarie heeft wel een ... laten we zeggen bijzonder beeld van zichzelf he?
De grote verlosser der ouders (en moeders specifiek) en het grote slachtoffer van heksenjachten? Kom op zeg.
pi_219004064
Debbie geeft toe dat ze geen WMO nodig heeft. De jongste veegt met een doekje over de trap. Grappig hoor Debbie. Zoveel mensen die zich afvragen waarom jij überhaupt WMO hebt. Je moet je doodschamen i.p.v. er lacherig over te doen.
pi_219004190
quote:

[..]
Sorry maar het diertje kan woensdag al naar het nieuwe baasje... hoe denk jij dat koppelen werkt? Dan laat je dieren langzaam aan elkaar wennen en moet je hopen dat er een klik is.. koppelen geeft sowieso stress
Als je zegt dat het beestje woensdag weg kan is het de bedoeling dat je hem snel mee neemt.. dat is plempen
pi_219004221
Wat een gewauwel van Annemarie weer. Ze is zelden eerlijk en transparant over samenwerkingen (en heeft er ook keihard over gelogen) en daar vallen mensen over. Mensen vallen ook over het feit dat je je kinderen gebruikt voor exposure en inkomsten. Er is geen enkel redelijk denkend mens dat er over valt als je iets niet deelt in verband met privacy van je gezin, de meeste mensen hebben juist moeite met de hoeveelheid en de aard van wat je wel over je gezin deelt.

Je kinderen hóeven niet in beeld hè, dat is een keuze die je zelf heel bewust gemaakt hebt en nog steeds elke dag maakt. Feit is gewoon dat het gezin Geerts een verdienmodel is, met een dagelijkse hoofdrol voor de kwetsbare jonge kinderen, die nog geen mening kunnen hebben.

Daarom zijn veel mensen kritisch.

Dat Annemarie niet naar Eva Jinek gaat snap ik wel goed. Annemarie en Maartem weten dondersgoed dat Annemarie in redeneren en taal totaal niet opgewassen is tegen Eva, die meer kennis heeft, slimmer is en veel breder ontwikkeld is. Ik zou er, als ik Annemarie was ook vriendelijk voor bedanken (want argumenten om aan haar gezin te verdienen heeft ze vrees ik ook niet).
pi_219004247
Milou loopt ook achter met taaktober 😅
pi_219004272
En weer dat gezeur over die plaats 1 in de boeken top 60. Waarom daar elke keer zo de nadruk op leggen? Het lijkt zo ongeveer het enige doel van het boek. Als Annemarie zo'n warme band met haar volgers heeft, dan is het toch veel interessanter wat je geliefde volgers van je boek vinden en er aan hebben?

En waarom heeft Annemarie voor haar boek mede-influencers nodig? Het boek is toch allang geschreven? Of mogen die influencers gezellig meedoen met het pitchen van haar bestseller?

En de oppas ging toch gewoon mee omdat niemand anders mee wilde en Annemarie 4 kaarten heeft? Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat een 8-jarige niet even 5 min in de zaal kan blijven zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')