ander dekbed kopen: De lits-jumeaux extra breed dekbedden zijn echte XL dekbedden en raken zelfs op het grootste bed bijna de grond. De standaard maat varieert tussen de 260 en 270 cm breedte en de dekbedden zijn 220 cm lang.quote:Op maandag 13 oktober 2025 03:10 schreef Invisibli het volgende:
Soms krimpt een dekbed ineens. Het rijkt nog nauwelijks tot onder de voeten. Het gevolg is ijsvoeten tijdens het slapen.
Trek het deken over mijn voeten, koude nek.. die deken is veel te kort.
Pas na uren kou lijden ben ik wakker genoeg om te ontdekken dat de deken gedraaid is.. de lange kant loopt van links naar rechts over mijn lichaam.. en ik probeer tevergeefs al uren onder de brede kant te kruipen.
Ik kan toch niet de enige zijn die dit elke winter een paar keer heeft :p
Sprei. Grote. Heel goed instoppen zodat het geen kant meer op kan. Je hebt voortaan gewoon hele mooie spreien. Een hele grote, dan valt het aan de zijkant ook tot heel lang dan heb je nergens "tochtgaten."quote:Op maandag 13 oktober 2025 03:10 schreef Invisibli het volgende:
Soms krimpt een dekbed ineens. Het rijkt nog nauwelijks tot onder de voeten. Het gevolg is ijsvoeten tijdens het slapen.
Trek het deken over mijn voeten, koude nek.. die deken is veel te kort.
Pas na uren kou lijden ben ik wakker genoeg om te ontdekken dat de deken gedraaid is.. de lange kant loopt van links naar rechts over mijn lichaam.. en ik probeer tevergeefs al uren onder de brede kant te kruipen.
Ik kan toch niet de enige zijn die dit elke winter een paar keer heeft :p
beest op bedquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Tips van mij
Per persoon een 220x240 dekbed kopen. Sprei kopen die net iets groter is en die ruim over het voeteneind gooien.
En anders is er altijd nog een optie om een verwarmde dekbedverzwaarder aan te schaffen ook wel te verkrijgen onder de naam: hond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |