Emmen - Woerden.. tjaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woerden is mij veel te ver weg. En ik ben geen gezellig persoon in gezelschappen.
Dit, maar dan 1 van de 2.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woerden is mij veel te ver weg. En ik ben geen gezellig persoon in gezelschappen.
Ik heb het nog niet eens aan staan en ik ben het nu al zat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klapvlee en neeschudders in het publiek. Pff.
Gewoon bij knappe FOK!-man aan de haak slaan en daar blijven slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
Hoop wel dat ik thuis weet te komen.Maar komt vast wel goed.
Nee hoor, maar stel je voor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat het meer een wijven meet is dus count me out
👀quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bij knappe FOK!-man aan de haak slaan en daar blijven slapen.
Utrecht is wel makkelijker dus mijn zegen heb je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Heinde in Utrecht gaat in december open maar dan moet ik dat weer met iedereen overleggen
eer wijven is meer beterquote:
Mijne nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Utrecht is wel makkelijker dus mijn zegen heb je.
Geert gaat maar 1 keer knallen in een debat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer fijn dat al die lui die Geertje laf vonden nu mooi in hun hemd worden gezet door messiah Timmerfrans.
Ik vond het maar lastigquote:
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Horen jullie dat? Dat zijn de zetels van de VVD die wegvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |