Gewoon bij knappe FOK!-man aan de haak slaan en daar blijven slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
Hoop wel dat ik thuis weet te komen.Maar komt vast wel goed.
Nee hoor, maar stel je voor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat het meer een wijven meet is dus count me out
👀quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bij knappe FOK!-man aan de haak slaan en daar blijven slapen.
Utrecht is wel makkelijker dus mijn zegen heb je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Heinde in Utrecht gaat in december open maar dan moet ik dat weer met iedereen overleggen
eer wijven is meer beterquote:
Mijne nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Utrecht is wel makkelijker dus mijn zegen heb je.
Geert gaat maar 1 keer knallen in een debat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer fijn dat al die lui die Geertje laf vonden nu mooi in hun hemd worden gezet door messiah Timmerfrans.
Ik vond het maar lastigquote:
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Horen jullie dat? Dat zijn de zetels van de VVD die wegvliegen.
Dan weet ik al genoeg.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.
Ik zeg niet dat ze naar D66 gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.
Hadden die nog zetels?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Horen jullie dat? Dat zijn de zetels van de VVD die wegvliegen.
Ik zweef altijd tussen D66 en GL. Allemaal niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze naar D66 gaan.
Om mij bij GL te krijgen, moet ik wel eerst langs D66, dus die konden niet eens voldoen aan die lage lat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |