Is-ie op ware grootte? Dan moet er nog wel wat verf bij inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat ik volgend weekend maar ga beginnen met de nachtwacht af te maken.
die staat al erg lang op de kast met een beetje verf er op, daar kan nog veel meer verf bij
nee, 40cm bij 50cm als mijn timmervrouws oog mij niet bedriegtquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Is-ie op ware grootte? Dan moet er nog wel wat verf bij inderdaad.
Ben nog niet klaar*quote:
Amsterdam? Nee joh. Vorige week nog even het verkeer bekeken rondom station Zuid. Alles is vergeven van de fatbikeapen en de scootermongolen. Echt zwaar kut daar. Niet heen gaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
Als je door de massa toeristen heen kijkt is het best een leuke stad.
Het komt bij mij ook elke keer los door de temperatuurverschillen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
In de trein loopt iedereen nu wel te snotteren.
Veel donkere kleuren wel, toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, 40cm bij 50cm als mijn timmervrouws oog mij niet bedriegt
yup, daarom staat hij al zo lang in pauzequote:
Ja, nu ken je de stad échtquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amsterdam? Nee joh. Vorige week nog even het verkeer bekeken rondom station Zuid. Alles is vergeven van de fatbikeapen en de scootermongolen. Echt zwaar kut daar. Niet heen gaan
Die figuurtjes schilderen op dat formaat met enig detail lijkt me wel heel erg moeilijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup, daarom staat hij al zo lang in pauze
zwart beslaat meer dan een derde van het doek
Nou dan ken ik de sta maar nietquote:
ik vind het nog erg plichtmatig allemaal er zit nog weinig vuur in de ploegquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 18 uur al genieten van Oranje.
Onder Koeman verwacht ik dat ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het nog erg plichtmatig allemaal er zit nog weinig vuur in de ploeg
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Gehakt stroganoff met kwekveel groente zo
Hoezo duurt dat zo lang?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
M'n trui is na twee dagen nog lang niet droog, dat moet anders voortaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |