8x 2e en 6x 3e zonder winst, dat deed zelfs Sagan nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 11:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Overigens moet het wel frustrerend zijn om dit seizoen Emilien Jeannière te heten. Geen enkele keer winst, maar wel heel veel 2e plaatsen.
In het AD een special van een pagina of 15 over de TOUR OF HOLLAND, ik heb nog nooit van m'n leven zoiets gezien.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:28 schreef franklop het volgende:
Zie nu dat de TOUR OF HOLLAND hier in de buurt voorbij komt. Alleen jammer dat ik er juist niet ben die dag
quote:Na goed anderhalf uur koers staat de kilometerteller op zo'n 80 kilometer. Dat betekent dat de kopgroep en het peloton aan een rotvaart richting Tours snellen. Voor de snelle rekenaars komt dat uit op een gemiddelde boven de 53 km/u.
Smikkelen met bedoel jequote:Op zondag 12 oktober 2025 14:14 schreef wimderon het volgende:
Korte uitzending voor de Trofeo Tessile & Moda - Valdengo Oropa, nog maar 15 kilometer smikkelen van José.
Nog een extra filmpjequote:Op zondag 12 oktober 2025 14:42 schreef H.Vviv het volgende:
Wel goed een filmpje in de laatste twee kilometer
Kooij met pech langs de kant in ieder geval.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Moeilijk om te zien vanuit de lucht, maar ik heb niet het idee dat er behalve Laporte nog een andere Visma aanwezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |