Zonder mannen was de mensheid nu verwikkeld in een wereldoorlog omdat twee vrouwen hetzelfde jurkje droegen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:27 schreef Haags het volgende:
Over vrouwen gesproken, ik zat gisteravond in een team met 2 mannen en 4 vrouwen tijdens escape room. Ik wil niet stoken maar het was maar goed dat er ook mannen bij waren anders hadden we nu nog vast gezeten.
Ok, kun je mij dan uitleggen, ik begrijp mezelf ook regelmatig nietquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mannen was de mensheid nu verwikkeld in een wereldoorlog omdat twee vrouwen hetzelfde jurkje droegen.
Gaat er weer een roedeltje mentaal uitgedaagden ergens tegen demonstreren?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat er weer een roedeltje mentaal uitgedaagden ergens tegen demonstreren?
tja, ik snap ergens wel dat mensen immigratie zat zijn met de problemen die hier spelen.. maar dit lost het niet opquote:Amsterdam maakt zich vandaag op voor een anti-immigratiedemonstratie op het Museumplein. Ook is er een tegendemonstratie aangekondigd.
Vouwen we je eerst op tot een balletje.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet #viesdik, dus dat rolt niet zo lekker.
Kan je beloven dat je nooit zo ver gaat komen, en dat jij onderaan die duin eindigt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vouwen we je eerst op tot een balletje.
Nederland-Finland toch vanavond?quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat er weer een roedeltje mentaal uitgedaagden ergens tegen demonstreren?
Die mogen hier helemaal niet zijn op zondag, zeker niet op dit tijdstipquote:
Dan ben ik op zondag aan het werk en ben ik iets aan het opzoeken: "DEZE WEBSITE IS OP ZONDAG UIT DE LUCHT".quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mogen hier helemaal niet zijn op zondag, zeker niet op dit tijdstip
Wanneer niet.quote:
Dat komt nooit zover omdat jij te pussy bent om naar een meet te komenquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je beloven dat je nooit zo ver gaat komen, en dat jij onderaan die duin eindigt.
Shots firedquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt nooit zover omdat jij te pussy bent om naar een meet te komen
Eigenlijk zou het op zondag een 404 moeten gevenquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik op zondag aan het werk en ben ik iets aan het opzoeken: "DEZE WEBSITE IS OP ZONDAG UIT DE LUCHT".
quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het op zondag een 404 moeten geven
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze het zo vaak doen, doen ze het niet goed
Of als je op een zondag voor de Chick-fil-A staatquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik op zondag aan het werk en ben ik iets aan het opzoeken: "DEZE WEBSITE IS OP ZONDAG UIT DE LUCHT".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |