Jep. Ze zijn gewoon heel vredig aan het lopen naar weet ik veel waar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Politie weer geweld uit aan het lokken?
Waarom zou de politie dat doen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Politie weer geweld uit aan het lokken?
Heeft ze ook borstkanker gehad van een geleende tandenborstel waar de straatstenen mee geschrobd waren of wat voor kutverhaal was het ok weer?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Monster had vrijdag toch die operatie voor borstkanker. Alles goed gegaan.
Maar ze vertelde dat ze op de uitslaapkamer een zuster had die ze niet zo aardig vond.
Het was een donkere zuster die toch wel goed Nederlands sprak vond ze![]()
En het was maar een onaardig mens
Heeft ze zelf ook een kleurtje of is ze uit het Arische deel van de familie bal?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Monster had vrijdag toch die operatie voor borstkanker. Alles goed gegaan.
Maar ze vertelde dat ze op de uitslaapkamer een zuster had die ze niet zo aardig vond.
Het was een donkere zuster die toch wel goed Nederlands sprak vond ze![]()
En het was maar een onaardig mens
ik zie vooral heel veel mensen met simpele gezichtjes die het werken niet hebben uitgevonden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Ze zijn gewoon heel vredig aan het lopen naar weet ik veel waar.
nee dat was de schimmel in haar mondquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ze ook borstkanker gehad van een geleende tandenborstel waar de straatstenen mee geschrobd waren of wat voor kutverhaal was het ok weer?
Monster is een volbloed kaaskopquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ze zelf ook een kleurtje of is ze uit het Arische deel van de familie bal?
AZC, WEG ERMEE!!quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik zie vooral heel veel mensen met simpele gezichtjes die het werken niet hebben uitgevonden.
de politie is de boemanquote:
Ja de politie heeft niks beters te doen zekerquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
de politie is de boeman
net als "romeo's" die tussen de demonstranten lopen(agenten vermomd als relschoppers die opstoken)
Oja, ik moest de wasmachine nog aanzetten, dank voor de herinneringquote:
Uiteraard. Ik denk niet dat het heel verfijnd ruikt daar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij loopt de helft ook met een shagbuil rond.
kennelijk.. ik vind het ook allemaal erg ge-wappiewauwelquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de politie heeft niks beters te doen zeker
Nee, voor hun is het ook leuk om eens wat actie te hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de politie heeft niks beters te doen zeker
Graag gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, ik moest de wasmachine nog aanzetten, dank voor de herinnering
Weinig of eigenlijk geen gezichtsbedekkingen daar, dat is wat anders bij de Pallie-Wappies.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik denk niet dat het heel verfijnd ruikt daar.
Oh ja nog even lekker douchespul bestellen voor mezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |