abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2025 @ 13:49:31 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218996871
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 13:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, wat is dit concreet dan? Betonwijken met steeds kleinere snippertjes groen waar dan van alles in moet worden gepropt omdat zelfs het groen tot het uiterste moet worden "benut"?

Doe mij dan toch dat nu kennelijk verouderde naoorlogse ideaal maar...
Lijkt me vreselijk om daar zo te moeten leven en wonen :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218996896
Allemaal als kippen in een legbatterij zodat de massale instroom en huisvesting van asielzoekers ongebreideld kan blijven doorgaan.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218996901
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 13:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, wat is dit concreet dan? Betonwijken met steeds kleinere snippertjes groen waar dan van alles in moet worden gepropt omdat zelfs het groen tot het uiterste moet worden "benut"?

Doe mij dan toch dat nu kennelijk verouderde naoorlogse ideaal maar...
Plus je woont in een wijk die volgepropt gaat worden met statushouders.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218997571
Kunnen we die lui achter Nota Ruimte niet gewoon in het kabinet stoppen, kunnen ze van lullen naar poetsen
Google is your friend, abuse your friends
pi_218997935
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:00 schreef augurk2025 het volgende:

[..]
Ik woon in Amsterdam in een vrijstaand huis met m’n auto op de oprit dus geen idee waar je het over hebt. Misschien geldt dit voor kansloze mensen zonder diploma oid
Het gaat om mensen die gewoon een redelijke baan hebben en geen woning kunnen vinden. De mensen die nu gebakken zitten hebben hun woning vlak na de crisis in 2008 gekocht en/of hebben hulp gehad van andere mensen met geld. Het nu zelf voor elkaar krijgen als starter is onmogelijk. Wanneer heb je jouw huis gekocht?
pi_218998251
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:00 schreef augurk2025 het volgende:

[..]
Ik woon in Amsterdam in een vrijstaand huis met m’n auto op de oprit dus geen idee waar je het over hebt. Misschien geldt dit voor kansloze mensen zonder diploma oid
Het is jammer dat juist die mensen en de mensen met een MBO diploma wel de motor van het land is

Niet die paar omhoog gevallen gestudeerd personen .
Waar de banen eigenlijk non productief zijn.
Maar goed die hebben altijd de grootste bek en stemmen vvd.
Liberaal motto ik , ik en nog meer ik.
pi_218999139
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 16:29 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Het gaat om mensen die gewoon een redelijke baan hebben en geen woning kunnen vinden. De mensen die nu gebakken zitten hebben hun woning vlak na de crisis in 2008 gekocht en/of hebben hulp gehad van andere mensen met geld. Het nu zelf voor elkaar krijgen als starter is onmogelijk. Wanneer heb je jouw huis gekocht?
2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')