2x c, dus zou k moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen gnoggi? Verder geen idee wat het is verder.
Er zijn best veel mensen die dat de A. C. Tion noemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
En de Action wordt dan de A-zee-tion ofzo?
Dat is toch vreemd?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die dat de A. C. Tion noemen
Imo dat is een van de weinige keren dat je het op zijn origineels moet zeggen. Takielja zeggen mensen die het juist willen uitspreken maar niet beter weten. Niet dat mij het heel veel boeit verderquote:
He bah wat vies, het lijken wel van die hele dikke larvenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
2x c, dus zou k moeten zijn.
gnocchi is een soort pasta gemaakt van aardappel. Voor mensen die zin hebben in pasta, maar wel minder lekker willen eten
[ afbeelding ]
sinds de lion king heb ik die altijd al eens willen vretenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
He bah wat vies, het lijken wel van die hele dikke larven![]()
[ afbeelding ]
Doe dan, wat houdt je tegen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sinds de lion king heb ik die altijd al eens willen vreten
ik wil een pumba om mee samen te etenquote:
@pumbaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik wil een pumba om mee samen te eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |