De aantallen bedpartners die de gemiddelde homo-en bi-man haalt zal het overgrote deel van de vrouwen niet aan geraken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dan worden die vrouwen weer hoer en slet genoemd door de andere mannen...
quote:Seksuoloog nuanceert: "Honderd bedpartners is niet overdreven"
Bijna de helft van de homoseksuele mannen heeft meer dan 50 bedpartners. Een op de vier zelfs meer dan honderd. Echt schrikken doet seksuoloog Tom Platteau (Instituut voor Tropische Geneeskunde) niet bij de cijfers van de VUB-studie. "Eigenlijk valt dat wel mee. Vraag is: wat versta je onder seks? En voor mensen zonder een vaste partner is dat cijfer sowieso niet exuberant."
Bron
Mja nee het ging er mij om dat zij met de SOA's van meneer zitten en daardoor vies en losbandig worden gevonden..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De aantallen bedpartners die de gemiddelde homo-en bi-man haalt zal het overgrote deel van de vrouwen niet aan geraken.
Zie bijvoorbeeld:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig met alle voorbehoedsmiddelen die beschikbaar zijn en natuurlijk PrEP geen groot probleem meer te zijn. Zulke mannen zijn meestal ook wel extra voorzichtig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja nee het ging er mij om dat zij met de SOA's van meneer zitten en daardoor vies en losbandig worden gevonden..
Maar je denkt toch zeker niet dat ze het in die bosjes en op die parkeerplaatsen met condoom doen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
Dat hoeft tegenwoordig met alle voorbehoedsmiddelen die beschikbaar zijn en natuurlijk PrEP geen groot probleem meer te zijn. Zulke mannen zijn meestal ook wel extra voorzichtig.
Dat is toch compleet iets anders, gevoelsmatig? Als je als man zijnde gevoelens hebt voor andere mannen is de sex never nooit hetzelfde met je vrouw als met een andere man. Ervan uitgaande dat de getrouwde mannen die daar komen homo zijn en niet bi.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vraag mij af waarom je niet gewoon tegen je uitgerekte wijf zegt goh ik wil eens in mijn reet geneukt worden ipv geniepig in een parkje dit soort ongein uit te halen
zo gaat dat met de tijdquote:
nouja als je kinderen hebt zal je minimaal bi zijn toch of kan zo iets veranderen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is toch compleet iets anders, gevoelsmatig? Als je als man zijnde gevoelens hebt voor andere mannen is de sex never nooit hetzelfde met je vrouw als met een andere man. Ervan uitgaande dat de getrouwde mannen die daar komen homo zijn en niet bi.
Ook lekker boeiend dat Ruud (72) zijn seksleven kwijtraakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Zonder deze speeltuin zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze school zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze boerderij zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Je kan niet zomaar openbare plekken claimen als seksleven.
Weer een hoop eikels in het bos te zien in dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Is dit nou het zogeheten frikandellenbos? @:ootjekatootje
En stinkzwammen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Weer een hoop eikels in het bos te zien in dit seizoen.
Op naar de gay barquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ga maar naar een darkroom of gay sauna ouwe smeerpijp.
Dat zegt echt meer over je seksleven dan over het verdwijnen van die bossen. Homoseks is gewoon legaal in Nederland. Doe dat lekker thuis. Zijn hele apps vol geile mannen. Je hebt echt niets te klagen.quote:“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |