https://www.omroepbrabant(...)meer-dan-alleen-seksquote:Ruud (72) vreest dat zijn ‘homobosjes’ verdwijnen:
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen”
Een belangrijke ontmoetingsplek voor homo- en biseksuele mannen in Oss dreigt te verdwijnen door strengere handhaving. Ruud (72) weet niet wat hij zonder deze plek moet. Maar volgens hem is het veel meer dan een plek voor seks: het biedt mannen de ruimte om zichzelf te zijn.
Ruud kwam uit de kast toen hij bijna twintig jaar oud was. “Tot mijn achttiende had ik nooit gedacht dat ik homo was. Het duurde anderhalf jaar voordat ik het echt besefte, en nog eens een tijdje om het min of meer te accepteren. In die tijd werd dat gewoon niet geaccepteerd. Dat zorgde voor een enorme worsteling met mezelf.”
Ruud had nog nooit ‘iets met mannen gedaan’ en wist niet hoe hij dat moest aanpakken. Een homo-ontmoetingsplek hielp hem daarbij.
Terwijl Ruud de ontmoetingsplek in Berghem laat zien, vertelt hij: “Ik las ooit in een huis-aan-huisblad dat twee mannen in een park waren betrapt. Ik dacht: hé, gebeurt daar wat? Dus liep ik er op een avond langs. Dat was spannend. Toen kwam ik een jongen tegen. Dat was eigenlijk het startpunt van mijn seksleven.”
"Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens."
Volgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Volgens Ruud is de mannenontmoetingsplek belangrijk, omdat mannen elkaar hier veilig en anoniem kunnen ontmoeten. “Je hoeft niets af te spreken en niemand weet wie je bent. Online afspreken kan riskant zijn, omdat je partner erachter kan komen. En de afspraak is: wat hier gebeurt, blijft hier.”
"Het voelt ongelooflijk discriminerend."
Toch wordt de ontmoetingsplek aan de Zevenbergseweg steeds minder bezocht. Volgens Ruud krijgen bezoekers vaker een boete voor kleine overtredingen. “De boa's handhaven hun eigen opvattingen. Het voelt ongelooflijk discriminerend”, zegt hij.
Veel mannen durven daarom het risico niet meer te nemen. Een boete komt thuis op de deurmat, en de kans is dan groot dat partner of vriendin erachter komt. “Omdat die plek bekendstaat als de ‘homobosjes’ kan dat leiden tot vragen over wat iemand daar deed.”
Ruud zelf is openlijk homo en is nog nooit bekeurd, maar hij is wel weggestuurd van de openbare weg. “De reden was dat ze me op deze plek al vaak hadden gezien. Maar dat is niet strafbaar", vertelt hij. "De boa stuurde niet alleen mij weg, maar ook veel andere mannen zonder goede reden."
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen."
Volgens de Ossenaar wordt het argument van ‘veiligheid voor iedereen in het bos’ gebruikt om homo’s van de plek te weren. “Dat vind ik vreemd, want juist hier kunnen mannen met homoverlangens veilig en anoniem zichzelf zijn, zonder bang te zijn voor reacties van anderen.”
Ruud vreest dat de plek uiteindelijk verboden wordt of uit angst helemaal niet meer gebruikt zal worden. “Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen. Maar ik kom hier niet alleen voor avontuur”, zegt hij. “Ik heb er ook veel vrienden en kennissen aan overgehouden.”
Allemaal heel vervelend voor Ruud maar ik zie niet in waarom de overheid zulke plekken waar mannen dus blijkbaar massaal vreemdgaan zou moeten faciliteren. Mannen die dat toch willen doen kunnen online tegenwoordig ongetwijfeld makkelijk genoeg in contact komen met gelijkgestemden.quote:Volgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Dan hebben ze naast hun heterorelatie met een vrouw dus ook homosexuele contacten met andere mannen, gaan naar een homo ontmoetingsplaats, neuken zich de gonorrhoea en gaan vervolgens thuis hun vrouw of vriendin besmetten.quote:Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie.
Dit vind ik ook wel een beetje. Huur gewoon een hotelkamer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
homo’s moeten eens normaal doen
smeerlapperij buiten altijd
Toch kijkt half Nederland er weer naar uit elk seizoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dan hebben ze naast hun heterorelatie met een vrouw dus ook homosexuele contacten met andere mannen, gaan naar een homo ontmoetingsplaats, neuken zich de gonorrhoea en gaan vervolgens thuis hun vrouw of vriendin besmetten.
Bah.
ja preciesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:57 schreef XDo het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een beetje. Huur gewoon een hotelkamer.
Jaja, dat is alsnog gewoon vreemdgaan, vreemde mannen in de park checken terwijl je partner van niets weet. Nou vind ik niet dat we op z'n SGP's regelgeving tegen ontrouw zouden moeten hebben, maar aan de andere kant hoeft een gemeente ook geen homo-ontmoetingsplekken te faciliteren vanwege een ongelukkige relatie voortkomend uit een ervaren gebrek aan tolerantie.quote:Volgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Dan spreek je toch elders af, genoeg keuze Ruud:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen. Maar ik kom hier niet alleen voor avontuur”, zegt hij. “Ik heb er ook veel vrienden en kennissen aan overgehouden.”
Terwijl de moeders de kinderen naar bed doen, gaat vader nog even een boodschap doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:23 schreef bianconeri het volgende:
Dat ze wat buiten doen moet iedereen zelf weten, als het maar afgeschermd is.
Maar vooral dat vreemdgaan![]()
Hier zijn tegenwoordig inderdaad meer dan genoeg apps en chatsites voor, maar velen gaat het ook om de spanning van de anonieme seks, soms nog in het donker ook. Ik heb het nooit begrepen en vind het ook maar gevaarlijk, maar dat geldt zeker niet voor alle mannen in deze contreien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Allemaal heel vervelend voor Ruud maar ik zie niet in waarom de overheid zulke plekken waar mannen dus blijkbaar massaal vreemdgaan zou moeten faciliteren. Mannen die dat toch willen doen kunnen online tegenwoordig ongetwijfeld makkelijk genoeg in contact komen met gelijkgestemden.
Sommigen zoeken ook echt alleen de seks, niets meer dan dat. Kortom: heteroromantisch & biseksueel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Terwijl de moeders de kinderen naar bed doen, gaat vader nog even een boodschap doen.
Het is vreemdgaan, absoluut. Maar als je het sterke verlangen hebt naar hetzelfde geslacht en je hebt het gevoel daar geen kant mee op te kunnen, dan is dat ook best naar.
ja en dan nog aandragen om begrip te kweken ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:23 schreef bianconeri het volgende:
Dat ze wat buiten doen moet iedereen zelf weten, als het maar afgeschermd is.
Maar vooral dat vreemdgaan![]()
En dan worden die vrouwen weer hoer en slet genoemd door de andere mannen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er viel me iets op in dit bericht wat ik altijd al vermoedde over die homo ontmoetingsplaatsen:
[..]
Dan hebben ze naast hun heterorelatie met een vrouw dus ook homosexuele contacten met andere mannen, gaan naar een homo ontmoetingsplaats, neuken zich de gonorrhoea en gaan vervolgens thuis hun vrouw of vriendin besmetten.
Bah.
vraag mij af waarom je niet gewoon tegen je uitgerekte wijf zegt goh ik wil eens in mijn reet geneukt worden ipv geniepig in een parkje dit soort ongein uit te halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Terwijl de moeders de kinderen naar bed doen, gaat vader nog even een boodschap doen.
Het is vreemdgaan, absoluut. Maar als je het sterke verlangen hebt naar hetzelfde geslacht en je hebt het gevoel daar geen kant mee op te kunnen, dan is dat ook best naar.
Terwijl er geen lesbosjes zijn..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dan worden die vrouwen weer hoer en slet genoemd door de andere mannen...
De aantallen bedpartners die de gemiddelde homo-en bi-man haalt zal het overgrote deel van de vrouwen niet aan geraken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dan worden die vrouwen weer hoer en slet genoemd door de andere mannen...
quote:Seksuoloog nuanceert: "Honderd bedpartners is niet overdreven"
Bijna de helft van de homoseksuele mannen heeft meer dan 50 bedpartners. Een op de vier zelfs meer dan honderd. Echt schrikken doet seksuoloog Tom Platteau (Instituut voor Tropische Geneeskunde) niet bij de cijfers van de VUB-studie. "Eigenlijk valt dat wel mee. Vraag is: wat versta je onder seks? En voor mensen zonder een vaste partner is dat cijfer sowieso niet exuberant."
Bron
Mja nee het ging er mij om dat zij met de SOA's van meneer zitten en daardoor vies en losbandig worden gevonden..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De aantallen bedpartners die de gemiddelde homo-en bi-man haalt zal het overgrote deel van de vrouwen niet aan geraken.
Zie bijvoorbeeld:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig met alle voorbehoedsmiddelen die beschikbaar zijn en natuurlijk PrEP geen groot probleem meer te zijn. Zulke mannen zijn meestal ook wel extra voorzichtig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja nee het ging er mij om dat zij met de SOA's van meneer zitten en daardoor vies en losbandig worden gevonden..
Maar je denkt toch zeker niet dat ze het in die bosjes en op die parkeerplaatsen met condoom doen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
Dat hoeft tegenwoordig met alle voorbehoedsmiddelen die beschikbaar zijn en natuurlijk PrEP geen groot probleem meer te zijn. Zulke mannen zijn meestal ook wel extra voorzichtig.
Dat is toch compleet iets anders, gevoelsmatig? Als je als man zijnde gevoelens hebt voor andere mannen is de sex never nooit hetzelfde met je vrouw als met een andere man. Ervan uitgaande dat de getrouwde mannen die daar komen homo zijn en niet bi.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vraag mij af waarom je niet gewoon tegen je uitgerekte wijf zegt goh ik wil eens in mijn reet geneukt worden ipv geniepig in een parkje dit soort ongein uit te halen
zo gaat dat met de tijdquote:
nouja als je kinderen hebt zal je minimaal bi zijn toch of kan zo iets veranderen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is toch compleet iets anders, gevoelsmatig? Als je als man zijnde gevoelens hebt voor andere mannen is de sex never nooit hetzelfde met je vrouw als met een andere man. Ervan uitgaande dat de getrouwde mannen die daar komen homo zijn en niet bi.
Ook lekker boeiend dat Ruud (72) zijn seksleven kwijtraakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Zonder deze speeltuin zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze school zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze boerderij zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Je kan niet zomaar openbare plekken claimen als seksleven.
Weer een hoop eikels in het bos te zien in dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Is dit nou het zogeheten frikandellenbos? @:ootjekatootje
En stinkzwammen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Weer een hoop eikels in het bos te zien in dit seizoen.
Op naar de gay barquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ga maar naar een darkroom of gay sauna ouwe smeerpijp.
Dat zegt echt meer over je seksleven dan over het verdwijnen van die bossen. Homoseks is gewoon legaal in Nederland. Doe dat lekker thuis. Zijn hele apps vol geile mannen. Je hebt echt niets te klagen.quote:“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen”
Probleem is dat moeder de vrouw thuis is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat zegt echt meer over je seksleven dan over het verdwijnen van die bossen. Homoseks is gewoon legaal in Nederland. Doe dat lekker thuis. Zijn hele apps vol geile mannen. Je hebt echt niets te klagen.
Zuivere homo's, dus mannen die het alleen met mannen doen, kunnen hun sexcontacten in de regel gewoon thuis ontvangen. Voor bisexuele mannen, die een vrouw of vriendin thuis hebben, gaat het wat moeilijker om thuis een man voor sex te ontvangen. Vandaar ook het hoge percentage bisexuelen onder de bezoekers van homo ontmoetingsplaatsen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Probleem is dat moeder de vrouw thuis is.
En een hotel is te duur natuurlijk.
Meneer Ruud denkt wel heel erg vanuit zichzelf en de mede-heren. De dames zitten door deze contacten straks met een SOA, waar ze niets aan kunnen doen. De heren moeten niet laf zijn, maar een scheiding aanvragen voordat ze zich in de bosjes begeven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
olgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Ja en zo heb je ook genoeg hetero’s die vreemdgaan. Die doen het vaak toch anders.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zuivere homo's, dus mannen die het alleen met mannen doen, kunnen hun sexcontacten in de regel gewoon thuis ontvangen. Voor bisexuele mannen, die een vrouw of vriendin thuis hebben, gaat het wat moeilijker om thuis een man voor sex te ontvangen. Vandaar ook het hoge percentage bisexuelen onder de bezoekers van homo ontmoetingsplaatsen.
Ehm ... volgens mij heb je het dan over een andere tak van sportquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Zonder deze speeltuin zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze school zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
En deze ook ....quote:Zonder deze boerderij zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Het gaat er niet om of je bi of gay bent maar meer of je vrijgezel bent of in relatie zit en daarom stiekem buiten de deur neukt. Als vrijgezel bent kun je ook als bi iedereen thuis ontvangen volgens mij..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zuivere homo's, dus mannen die het alleen met mannen doen, kunnen hun sexcontacten in de regel gewoon thuis ontvangen. Voor bisexuele mannen, die een vrouw of vriendin thuis hebben, gaat het wat moeilijker om thuis een man voor sex te ontvangen. Vandaar ook het hoge percentage bisexuelen onder de bezoekers van homo ontmoetingsplaatsen.
Ik lees wel eens een bepaald topic op een ander forum mee, en daar krijg ik de indruk dat vreemdgaande hetero's het wel vaak in een hotel doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja en zo heb je ook genoeg hetero’s die vreemdgaan. Die doen het vaak toch anders.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik lees wel eens een bepaald topic op een ander forum mee, en daar krijg ik de indruk dat vreemdgaande hetero's het wel vaak in een hotel doen.
En met een beetje pech wordt de vrouw of vriendin ervan beschuldigd dat ze vreemd is gegaan en zodoende een SOA heeft opgelopen en daarmee haar man of vriend heeft besmet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef Jojoke het volgende:
De dames zitten door deze contacten straks met een SOA, waar ze niets aan kunnen doen.
Nee, want die vrouw hebben ze weer nodig voor andere dingen. Onder andere hetgeen wat jouw UI laat zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Meneer Ruud denkt wel heel erg vanuit zichzelf en de mede-heren. De dames zitten door deze contacten straks met een SOA, waar ze niets aan kunnen doen. De heren moeten niet laf zijn, maar een scheiding aanvragen voordat ze zich in de bosjes begeven.
Ik aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom moet ik nu aan Big Brothers Ruud denken met zijn 'lekker knuffelen'
Dit concept heet een seksboerderij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
als die mannen het zo belangrijk vinden om buiten seks te hebben, dan kopen ze een stuk land en zetten ze dat netjes af, als het dan van openbare weg niet te zien of horen is heeft niemand er last van
opgelost
we gaan geen pizza gate 2.0 starten crooked hillaryquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit concept heet een seksboerderij.
Het werkt ook met kinderen en als je nog een afsluitbare geluidsdichte kelder hebt helemaal ideaal.
Je kunt het wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Allemaal heel vervelend voor Ruud maar ik zie niet in waarom de overheid zulke plekken waar mannen dus blijkbaar massaal vreemdgaan zou moeten faciliteren. Mannen die dat toch willen doen kunnen online tegenwoordig ongetwijfeld makkelijk genoeg in contact komen met gelijkgestemden.
Inderdaad dit dus, ga maar lekker je eigen hut openstellen voor je “vrinden of soortgenoten”.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:07 schreef ems. het volgende:
Ik gun iedereen, zelfs christenen, korfballers en homo's hun pleziertje maar ik merk toch dat ik enige moeite heb met het sympathiseren met mannen die tegen hun gezin liegen en dan verontwaardigd zijn dat hun ballenspeelplaats niet meer gebruikt mag worden als dusdanig.
Vreemdgaan blijft vreemdgaan. Nu is het voor iedereen voor zichzelf om te beslissen of dat ethisch correct en/of verstandig is maar als je semi-anonimiteit wenst kan je ook een hotelkamer huren.
Die kans lijkt me alleen maar groter worden als er geen speciale homobossen meer zijn en dus elk willekeurig bos of plantsoen daarvoor gebruikt gaat worden. Je krijgt een wildgroei daarin en ziet straks door de homos het bos niet meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Ruud staat er ook niet bij stil dat er ook nog mensen zijn die door zo'n bos lopen zonder in hun reet genomen wensen te worden. In mijn studententijd was ik chauffeur als bijbaan en toen ben ik ooit eens gestopt op een parkeerplaats die blijkbaar ook zo'n ontmoetingsplaats was. Allemaal leuk en aardig voor die mensen die daar gaan neuken, maar dat er een rukkende man vanuit de bosjes naar me stond te zwaaien was wel het allerlaatste waar ik op zat te wachten toen ik m'n bammetje zat op te eten in het zonnetje.
O God, jij wil dit faciliteren? 😱quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die kans lijkt me alleen maar groter worden als er geen speciale homobossen meer zijn en dus elk willekeurig bos of plantsoen daarvoor gebruikt gaat worden. Je krijgt een wildgroei daarin en ziet straks door de homos het bos niet meer
Boeiend. Dan spreken ze maar af in een hotel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 02:58 schreef Zoddie het volgende:
Je kan het op 2 manieren zien.
1): Mannen komen hier om hunzelf te zijn en hun stiekeme seksualiteit vrij te laten.
2): Mannen komen hier om vreemd te gaan, willens en wetens dat ze straks weer bij hun vrouw op de bank zitten doen alsof er niets is gebeurd.
Ik zie het als de 2e, prima dat je homo bent maar vreemdgaan heeft niemand wat aan, in deze tijd kan je gewoon ervoor uit komen en ben je bi? Dan heb je helemaal niets te zeiken, dan ben je echt puur aan het vreemdgaan.
Dat ligt er maar helemaal aan. Ook in deze tijd is er nog weerstand tegen homoseksualiteit en dat is iets wat altijd blijft. Homoseksualiteit zal nooit de volle acceptatie krijgen. Buiten dat kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om het aan de grote klok te hangen. Huwelijk overhoop, vrouw en eventueel kinderen verdrietig plus dat je direct in één keer iedereen weet wat je seksualiteit is, vooral als je in een dorp/klei stadje woont. Veel mensen zullen hier ook een mening over hebben. Ouders en verdere familie weten ook gelijk hoeveel vork in de steel zit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 02:58 schreef Zoddie het volgende:
Je kan het op 2 manieren zien.
1): Mannen komen hier om hunzelf te zijn en hun stiekeme seksualiteit vrij te laten.
2): Mannen komen hier om vreemd te gaan, willens en wetens dat ze straks weer bij hun vrouw op de bank zitten doen alsof er niets is gebeurd.
Ik zie het als de 2e, prima dat je homo bent maar vreemdgaan heeft niemand wat aan, in deze tijd kan je gewoon ervoor uit komen en ben je bi? Dan heb je helemaal niets te zeiken, dan ben je echt puur aan het vreemdgaan.
Cruising van Homo mannen komt al voor in de 17e eeuw, je weet waar het woord Utrechtenaar vandaan komt?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Beetje gaan proberen dit normaal te laten zijn, vanuit het ABCDEFGHIJKLM+ gezelschap.
Beetje creatieve nepnicht zoekt wel een plekje elders, niemand zoekt de krant op.
Nouja, wanneer het gebeurt op plekken waar het zichtbaar is en waar kinderen bijvoorbeeld komen, dan lijkt het me niet zo gewenst. Maar op plekken die beschut zijn en die bekend staan om een homo ontmoetingsplek, boeiend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:32 schreef raptorix het volgende:
Nederland is steeds meer aan vertrutten, oh nee, seks in de buitenlucht, oeh oeh verboden.
Zo worden we steeds meer een land waar niks meer mag, het ironische is dat de mensen die het nu zelf niet raakt, is dat ze niet door hebben, dat hun pleziertje het volgende is, onder hetzelfde mom als het eerdere: Men verzint wel een kutsmoesje.Denk heel goed na als je achter iets staat wat verboden moet worden. Je mag me over een jaar of 5/7 quoten wanneer de overheid je een CO2 paspoort heeft opgelegt.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat Cruiseplaatsen bewust afgelegen liggen, en men helemaal geen zin heeft betrapt te worden, daarnaast is de meeste activiteit nachtelijk op wat uitzonderingen daargelaten die doorgaans vrij afgelegen liggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, wanneer het gebeurt op plekken waar het zichtbaar is en waar kinderen bijvoorbeeld komen, dan lijkt het me niet zo gewenst. Maar op plekken die beschut zijn en die bekend staan om een homo ontmoetingsplek, boeiend.
Ik ken er een die er openlijk over praat, het maakt niet uit met wie en met hoeveel, als het zaakje maar leeg komtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
homo’s moeten eens normaal doen
smeerlapperij buiten altijd
Yup ik zie het probleem ook niet echt, behalve dat deze plekken een haard kan zijn voor het overbrengen van geslachtsziekten. Dat is wel een dingetje denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat Cruiseplaatsen bewust afgelegen liggen, en men helemaal geen zin heeft betrapt te worden, daarnaast is de meeste activiteit nachtelijk op wat uitzonderingen daargelaten die doorgaans vrij afgelegen liggen.
Bij homo cruising gaat het vooral om orale en hand seks, dus de kans op geslachtsziektes is miniem.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yup ik zie het probleem ook niet echt, behalve dat deze plekken een haard kan zijn voor het overbrengen van geslachtsziekten. Dat is wel een dingetje denk ik.
Bij dit soort plekken speelt ook de spanning van de lokatie mee, het is dus niet zo dat de mannen niet op een andere plek seks kunnen hebben, overigens ter zijde is het wel zo dat veel homolokaties verdwijnen, in Amsterdam heb je bijvoorbeeld nog maar 1 gay sauna over terwijl dit in de jaren 2000 behoorlijk populair was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:56 schreef Hexagon het volgende:
Het is natuurlijk ergens diep treurig dat dit soort plekken bestaan. Gezien de oorzaak er in zit dat veel homomannen nog altijd een facade moeten volhouden dat ze hetero zijn om aan een plaatje te voldoen dat bepaalde mensen hen opleggen. Zoals ik al zei is het hun enige pleziertje in een verder vrij troosteloos leven.
Dus deze mannen dan gaan opjagen omdat buitenseks niet in je wereldbeeld past vind ik ook niet het juiste antwoord.
Dit is echt weer die typische slachtofferdenkwijze. Er zijn legio plaatsen waar die mensen elkaar besloten in de reet kunnen neuken in Nederland.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:56 schreef Hexagon het volgende:
Het is natuurlijk ergens diep treurig dat dit soort plekken bestaan. Gezien de oorzaak er in zit dat veel homomannen nog altijd een facade moeten volhouden dat ze hetero zijn om aan een plaatje te voldoen dat bepaalde mensen hen opleggen. Zoals ik al zei is het hun enige pleziertje in een verder vrij troosteloos leven.
Dus deze mannen dan gaan opjagen omdat buitenseks niet in je wereldbeeld past vind ik ook niet het juiste antwoord.
Waarom is het zo'n verschrikkelijk probleem dat die mannen her en der wat onherbergzame groenstroken daarvoor gebruiken?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit is echt weer die typische slachtofferdenkwijze. Er zijn legio plaatsen waar die mensen elkaar besloten in de reet kunnen neuken in Nederland.
We lezen net dat het voornamelijk hand en blowjobs zijn in @raptorix zijn post.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit is echt weer die typische slachtofferdenkwijze. Er zijn legio plaatsen waar die mensen elkaar besloten in de reet kunnen neuken in Nederland.
op plekken waar mensen nietsvermoedend rondlopen in een drukbevolkt land is geen plek om elkaar in de kont te neuken, los van homoseks of niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is het zo'n verschrikkelijk probleem dat die mannen her en der wat onherbergzame groenstroken daarvoor gebruiken?
Leven en laten leven is een instelling eens wat meer mag worden gepromoot.
beetje naar zo’n park gaan om elkaar laf af te trekkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We lezen net dat het voornamelijk hand en blowjobs zijn in @:raptorix zijn post.
Verder eens met het feit dat hier wel wat makkelijker over gedaan mag worden. Waarom is het een probleem als het op plekken gebeurt waar nooit een hond komt?
Maar wat is nou het probleem. Dat stiekem seksende mannen in bosjes niet in een bepaalde hang naar ordelijkheid passen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
op plekken waar mensen nietsvermoedend rondlopen in een drukbevolkt land is geen plek om elkaar in de kont te neuken, los van homoseks of niet.
Ik vrees inderdaad dat het meespeelt, maar aangezien er ook op hetero ontmoetingsplaatsen meer en meer gehandhaafd wordt is het ook een groot deel verpreutsing.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Doet me een beetje denken aan die pornoscène die in de Efteling was opgenomen. Een hoop 'grappige' reacties hier in een topic en mensen die benieuwd waren en gingen kijken ergens online.
Maar zo'n ontmoetingsplek voor mannen waar nooit iemand komt, gadver bah ieuw wat verschrikkelijk enzo.
Ook eens meegemaakt op de parkeerplaats als je van Tilburg naar het Zuiden rijdt en dan de eerste na de bocht als je de a58 blijft volgen ipv de a65/n65 volgt. Ik had toen weigerende ruitenwissers en het regende best flink. Wachtend op de ANWB liep de ene na de andere kerel langs te auto te ‘solliciteren’.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:07 schreef Document1 het volgende:
Hier had (of heb) je er ook één. Parkeerplaats Veenbult of zo naast de altijd gezellige A15 tegen een weiland aan. Je moet je toch niet voorstellen dat je er per ongeluk parkeert om ff een sigaretje te doen en dat er dan vanuit de bosjes gezwaaid wordt.![]()
Verder prima hoor, liever daar dan live in de koopgoot.
Want het past niet in een wereldbeeld van orde en netheid en dat maakt je onzeker?quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:21 schreef Discombobulate het volgende:
Vieze decadente teringlijers. Dit soort dingen moeten ze verbieden. Gadverdamme.
Nee, het is gewoon decadent en dierlijk gedrag. Ik snap de appeal hier totaal niet van. Spreek af in een hotelkamer. Zo simpel is het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want het past niet in een wereldbeeld van orde en netheid en dat maakt je onzeker?
Nouja als dat zo simpel was zouden ze dat wel doen. Een hotelkamer is een stuk comfortabeler dan een koude, modderige groenstrook. Maar er zijn blijkbaar redenen dat ze toch het tweede kiezen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon decadent en dierlijk gedrag. Ik snap de appeal hier totaal niet van. Spreek af in een hotelkamer. Zo simpel is het.
Moet je ook eens doen. Heb ik ook wel eens gedaan met vriendinnen. Leuk en spannend.quote:Ik vind vooral dat mensen hun dierlijke instincten te boven moeten staan. Ik ga ook niet in de natuur lopen neuken.
Je mag van ze verwachten dat ze hun rotzooi opruimen. Maar dat geldt niet alleen voor cruisende homo's.quote:Maakt me allesbehalve onzeker. Overigens maken ze er ook een bende van door condooms te laten liggen en weet ik veel wat.
Ik ben niet zo dierlijk ingesteld. Snap de appeal niet. Maar seks is leuk hoor, daar niet van.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja als dat zo simpel was zouden ze dat wel doen. Een hotelkamer is een stuk comfortabeler dan een koude, modderige groenstrook. Maar er zijn blijkbaar redenen dat ze toch het tweede kiezen.
[..]
Moet je ook eens doen. Heb ik ook wel eens gedaan met vriendinnen. Leuk en spannend.
[..]
Je mag van ze verwachten dat ze hun rotzooi opruimen. Maar dat geldt niet alleen voor cruisende homo's.
Ik zie dat je de ene keer frikadel en de andere keer frikandel schrijft.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Een aantal jaar gelden werd er naast de Maas in het land van Cuijk een openbare campeerplek geopend, die werd vanaf dag één in gebruik genomen door die frikadellenjongens. Oud klasgenoot van met met boerderij en jonge kids ging hiervoor naar de gemeente en vervolgens werd die flink bedreigd door die frikandellen gasten.
De bobine is in een benzinemotor de transformator die hoge spanning opwekt voor de ontsteking. Dat zal je hier dus wel niet bedoelen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Meteen de bobine, of hoe heet dat ding erover heen.
Je moest eens weten hoeveel hetero stelletjes in de duinen lopen te krikkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon decadent en dierlijk gedrag. Ik snap de appeal hier totaal niet van. Spreek af in een hotelkamer. Zo simpel is het.
Ik vind vooral dat mensen hun dierlijke instincten te boven moeten staan. Ik ga ook niet in de natuur lopen neuken.
Maakt me allesbehalve onzeker. Overigens maken ze er ook een bende van door condooms te laten liggen en weet ik veel wat.
Combine moet dat zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zie dat je de ene keer frikadel en de andere keer frikandel schrijft.
Een frikadel is een ronde compacte gehaktbal.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
Een frikandel is een langwerpige, donkergekleurde staaf van verschillende soorten vlees die warm gefrituurd wordt gegeten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandel
Beide niet te verwarren met fricandeau. Dat is mager varkensvlees.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fricandeau
En om de verwarring helemaal compleet te maken, bestaat er ook nog fricandon of vleesbrood of gehaktbrood.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vleesbrood
[..]
De bobine is in een benzinemotor de transformator die hoge spanning opwekt voor de ontsteking. Dat zal je hier dus wel niet bedoelen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bobine
Inderdaad. De locaties die gebruikt worden als homo ontmoetingsplaats zijn dus lang niet allemaal troosteloze groenstroken waar verder geen mens komt. Ze doen het ook vaak op parkeerplaatsen langs autosnelwegen, en dan vooral de locaties waar alleen een parkeerplaats is en geen tankstation of wegrestaurant. Parkeerplaats Bruggelen langs de A1 bij Apeldoorn is er ook een.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:07 schreef Document1 het volgende:
Parkeerplaats Veenbult of zo naast de altijd gezellige A15 tegen een weiland aan.
Als er iets een troosteloze, onherbergzame groenstrook is, dan is het wel bij zo'n parkeerplaats langs de snelweg.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Inderdaad. De locaties die gebruikt worden als homo ontmoetingsplaats zijn dus lang niet allemaal troosteloze groenstroken waar verder geen mens komt. Ze doen het ook vaak op parkeerplaatsen langs autosnelwegen, en dan vooral de locaties waar alleen een parkeerplaats is en geen tankstation of wegrestaurant. Parkeerplaats Bruggelen langs de A1 bij Apeldoorn is er ook een.
Dat hangt ervan af. De ene parkeerplaats is de andere niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:11 schreef Hexagon het volgende:
Als er iets een troosteloze, onherbergzame groenstrook is, dan is het wel bij zo'n parkeerplaats langs de snelweg.
Meestal niet. Maar daar stoppen wel automobilisten om even uit te rusten of om een sigaretje te roken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:11 schreef Hexagon het volgende:
Daar gaat toch niemand heen om in de bosjes te wandelen en van de natuur te genieten?
Maar dat is niet altijd mogelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:11 schreef Hexagon het volgende:
Dus zolang ze het uit het zicht van rustende automobilisten doen is er geen probleem
Modderige groenstrook weet ik niet, maar buitenseks is gewoon leuk op zijn tijd. Mijn vrouw en ik hebben een buitengewoon comfortabel bed en de hoekbank beneden heeft een perfecte hoogte om te neuken en toch verkiezen we af en toe de buitenlucht.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja als dat zo simpel was zouden ze dat wel doen. Een hotelkamer is een stuk comfortabeler dan een koude, modderige groenstrook. Maar er zijn blijkbaar redenen dat ze toch het tweede kiezen.
stel je toch eens niet zo aan manquote:Op zondag 12 oktober 2025 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren was het Coming Out Dag en normaalgesproken lees ik daar dan wel wat over in het nieuws. Dit jaar niet, op het plaatselijke nieuws na en zodra ik de reacties lees, begrijp ik ook meteen waarom berichten over Coming Out Dag uit de media worden gehouden. Wat een negatieve crap wordt er geplaatst zeg.
Geen wonder dat er steeds meer mensen zijn die niet uit de kast durven te komen en aangewezen zijn op de frikandellenbossen.
Is minder makkelijk en bij de homo's komt er vaak niemand (kan op de parkeerplaats ook weleens gebeuren) + je kan seks hebben in de bosjes met iemand die je (nog) niet in huis wilt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Modderige groenstrook weet ik niet, maar buitenseks is gewoon leuk op zijn tijd. Mijn vrouw en ik hebben een buitengewoon comfortabel bed en de hoekbank beneden heeft een perfecte hoogte om te neuken en toch verkiezen we af en toe de buitenlucht.
Ik denk dat het ook gewoon lekker makkelijk is met dat je anoniem ergens naartoe rijdt en er altijd wel iemand is of komt (pun intended)…
Net zoals dogging. Je kan als stel net zo gemakkelijk thuis mannen uitnodigen (genoeg mannen die willen), maar sommigen vinden nou eenmaal de sfeer op zo’n ontmoetingsplaats geil.
To each his own zou ik zeggen.
In de stromende regen denk ik inderdaad dat je geen andere keuze hebt.
Er zijn ongetwijfeld ook praktische redenen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:50 schreef Horzula het volgende:
[..]
Is minder makkelijk en bij de homo's komt er vaak niemand (kan op de parkeerplaats ook weleens gebeuren) + je kan seks hebben in de bosjes met iemand die je (nog) niet in huis wilt.
huur je toch een kamertje zoals zoveel stellen doen die vreemdgaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld ook praktische redenen.
Maar ook iemand als George Michael is meermaals betrapt op cruisen. Terwijl die best alternatieven had.
Alleen cruisen er in de hotellobby geen potentiele sekspartners rond.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
huur je toch een kamertje zoals zoveel stellen doen die vreemdgaan
ja daar heb je tegenwoordig legio apps voorquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alleen cruisen er in de hotellobby geen potentiele sekspartners rond.
Die hielden niet zo van rubber natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:21 schreef Qarrad het volgende:
Ik ben ooit per ongeluk op zo'n ontmoetingsplek, tevens parkeerplaats langs de snelweg, terecht gekomen met een lekke band. Dus toen ik die plek opdraaide met mijn auto en al die mannen zag, maakte mijn hart een sprongetje van boodschap van "Oh jeuj, mannen! Hopelijk kan iemand mij even helpen met het wisselen van de band!"
Stapten al die mannen toen ze mij zagen in hun auto en reden meteen weg
Dus toen moest ik de band zelf verwisselen en dat kan ik wel maar dan gaat het heel langzaam. Eerste keer in mijn leven dat ik "rothomo's!" heb gedacht.
Nogmaals: buitenseks en/of cruisen heeft gewoon zijn eigen sfeer en daar zijn liefhebbers voor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
huur je toch een kamertje zoals zoveel stellen doen die vreemdgaan
Ook zonder erectie kun je seks hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:46 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ja, maar tachtigers krijgen zelfs met medicatie vaak geen erectie meer.
Voor veel topmannen is er dan weinig meer aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook zonder erectie kun je seks hebben.
ja maar dat doen ze dus niet anders hadden ze geen handhaving welke ze wegstuurtquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nogmaals: buitenseks en/of cruisen heeft gewoon zijn eigen sfeer en daar zijn liefhebbers voor.
Nogmaals: je moet het niet doen waar je anderen lastig valt. Maar als je gewoon een plek opzoekt waar het wel kan is het geen probleem.
klinkt super kutquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook zonder erectie kun je seks hebben.
nou daar heb ik een ander beeld bijquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klinkt superkut zul je bedoelen
Sommige mensen hebben 'overal' last van en bellen de politie/handhaving.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar dat doen ze dus niet anders hadden ze geen handhaving welke ze wegstuurt
waarom wil je per se in de bosjes neuken met een man ik snap dat gewoon niet hoorquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:20 schreef Horzula het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben 'overal' last van en bellen de politie/handhaving.
Maar als die weg zijn gaat het meestal gewoon door.
Gemakkelijk, in de buurt maar toch afgelegen, gratis, discreet, weinig veroordeling, evt. vrijelijk drugs gebruiken, weinig gelazer en de kerels waar je 't mee doet gaan je niet outen tenzij je ze gaat zitten kleineren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom wil je per se in de bosjes neuken met een man ik snap dat gewoon niet hoor
Geen ervaring mee. Maar als je ED hebt, dan kun je beter met beperking seks hebben dan in het geheel niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:00 schreef Horzula het volgende:
[..]
Voor veel topmannen is er dan weinig meer aan.
Dat is mi te kort door de bocht.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar dat doen ze dus niet anders hadden ze geen handhaving welke ze wegstuurt
Nou, nou, nou…quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:27 schreef Horzula het volgende:
[..]
Gemakkelijk, in de buurt maar toch afgelegen, gratis, discreet, weinig veroordeling, evt. vrijelijk drugs gebruiken, weinig gelazer en de kerels waar je 't mee doet gaan je niet outen tenzij je ze gaat zitten kleineren.
Én... niet dat stomvervelende gedoe van die wijven die nooit iets willen.
En die niet kunnen pijpen.
Condooms zijn dan zeker ook ‘te moeilijk’quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:27 schreef Horzula het volgende:
[..]
Gemakkelijk, in de buurt maar toch afgelegen, gratis, discreet, weinig veroordeling, evt. vrijelijk drugs gebruiken, weinig gelazer en de kerels waar je 't mee doet gaan je niet outen tenzij je ze gaat zitten kleineren.
Niet als opeens je buurman voor je neus staat. In de buurt staat bijna garant voor bekenden tegenkomen lijkt me.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:27 schreef Horzula het volgende:
[..]
Pragmatismogynie.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou…
Van homofobie naar misogynie. Het gaat weer lekker.
Als je die hebt wil moeder-de-vrouw ook weten waarvoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Condooms zijn dan zeker ook ‘te moeilijk’
Als de buurman niks zegt, doe ik het ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet als opeens je buurman voor je neus staat. In de buurt staat bijna garant voor bekenden tegenkomen lijkt me.
Waarschijnlijk moet je dan een vergunning hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:24 schreef machtpen het volgende:
Als Ruud nou zo graag een homobosje wil.
Waarom koopt hij er dan zelf niet 1 ?
Dan koop je ze toch stiekem? Is dat nou zo moeilijk? Contant betalen en niet laten slingeren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:17 schreef Horzula het volgende:
[..]
Pragmatismogynie.
[..]
Als je die hebt wil moeder-de-vrouw ook weten waarvoor.
[..]
Als de buurman niks zegt, doe ik het ook niet.
Nodig zo een poepgat dan gewoon thuis uit dan heeft niemand er last van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:23 schreef roos94 het volgende:
Stel je voor dat je zo ver bent afgegleden in het leven dat je je penis graag in een onbekend willekeurig poepgat steekt op een zielloze plaats tussen de bomen en de blaadjes. Wat een leventje hebben sommige mensen toch.
Als je ze niet hebt, kan ze ze ook niet vinden. En vrouwen vinden altijd alles (wat je niet wilt dat ze vinden).quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan koop je ze toch stiekem? Is dat nou zo moeilijk? Contant betalen en niet laten slingeren.
Dat vinden Gerda en haar griezelige zelfgehaakte horrorhuisdecoratiepoppen en haar "Live, Love, Laugh" planken vast niet goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Nodig zo een poepgat dan gewoon thuis uit dan heeft niemand er last van.
Ga dan scheiden, man man man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:50 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat vinden Gerda en haar griezelige zelfgehaakte horrorhuisdecoratiepoppen en haar "Live, Love, Laugh" planken vast niet goed.
Dat mag niet van Gerda, hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ga dan scheiden, man man man.
Als je wil scheiden van je vrouw mag dat zeker, daar heb je geen toestemming voor nodig van haar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:23 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat mag niet van Gerda, hoor.
Overigens zitten dit soort 'bosjes' op vrij veel plaatsen en weten de meeste mensen niet eens waar (kunnen ze er dus ook geen overlast van hebben, lijkt me zo) en komen er (vooral) heren van de meest uitlopende etniciteiten, sociale klassen en opleidingsniveaus.
Een aantal van die heren hebben van jongs af aan al seks met andere jongens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je wil scheiden van je vrouw mag dat zeker, daar heb je geen toestemming voor nodig van haar.
Maar meestal zit het zo: de man vindt het wel makkelijk dat Gerda alles regelt en doet thuis en hem lekker vertroeteld en verzorgd. Vooral dat willen dit soort lapzwansen niet kwijt.
Ja, dan hadden ze met een man of jongen moeten trouwen. Waarom wil je perse vrouwen de schuld geven van dat die mannen met andere mannen de bosjes induiken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:32 schreef Horzula het volgende:
[..]
Een aantal van die heren hebben van jongs af aan al seks met andere jongens.
Vervolgens groeien ze op en trouwen met Gerda.
Maar Gerda heeft altijd hoofdpijn.
Daarom altijd alleen homoseks op de zachte avonden van de indian summer, als het avondrood zo mooi op de picknicktafels valt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:23 schreef roos94 het volgende:
Stel je voor dat je zo ver bent afgegleden in het leven dat je je penis graag in een onbekend willekeurig poepgat steekt op een zielloze plaats tussen de bomen en de blaadjes. Wat een leventje hebben sommige mensen toch.
Dat kon niet toen ze jong waren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze met een man of jongen moeten trouwen. Waarom wil je perse vrouwen de schuld geven van dat die mannen met andere mannen de bosjes induiken?
Ook toen gingen mannen al relaties met elkaar aan en samenwonen. Neem aan dat het geen hoogbejaarde 90-ers zijn die in de bosjes zitten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:43 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat kon niet toen ze jong waren.
Waarom denken veel vrouwen dat de hele wereld om haar draait?
Rond de tachtig toch zeker wel. Ben zelf 48 en toen ik al date-te kon dat ook nog niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook toen gingen mannen al relaties met elkaar aan en samenwonen. Neem aan dat het geen hoogbejaarde 90-ers zijn die in de bosjes zitten.
En de rest van je post:
Maar ga je het Gerda nog een keer vertellen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:32 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik ben niet met Gerda. Meestal niet met haar man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:57 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maar ga je het Gerda nog een keer vertellen?
Die vrouw wilde vast altijd seks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier vlakbij zit ook zo'n homobosje. Al jaren. Prima toch, het is afgelegen, niemand heeft er last van. Als ze daarmee aan hun trekken komen, ze doen er verder geen vlieg kwaad mee. Alleen de partner die van niks weet (of misschien wel). Maar dat zoeken ze zelf maar uit. Ik kom er wel eens langs met de auto en het verbaast me wel dat er op elk tijdstip van de dag wel auto's geparkeerd staan.
Een paar jaar geleden was er iemand die tijdens de daad een hartaanval kreeg en ter plekke overleed. Dat was wel een lullige manier voor zijn vrouw om er achter te komen.
Wat een haat toch tegen die vrouwen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:14 schreef Horzula het volgende:
[..]
Die vrouw was vast 365 dagen per jaar ingesteld of na haar 50-ste 60 jaar in de overgang.
Op een gegeven moment ken je vrouwen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een haat toch tegen die vrouwen.
Nee hoor, maakt niet uit. Vind alleen wel dat ze het veilig moeten doen als ze het zo graag stiekem willen doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik schrik er trouwens wel van hoe er in een topic als dit hier op Fok! over homo's gesproken wordt. Over immigranten wist ik dat wel en doe ik zelf ook wel eens een beetje mee. Maar ik wist niet dat Fok! inmiddels zover terug in de tijd is gegaan.
Want vrouwen zijn altijd onschuldige slachtoffers in dit soort zaken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt niet uit. Vind alleen wel dat ze het veilig moeten doen als ze het zo graag stiekem willen doen.
Maar types als Horzula vinden dat niet belangrijk en de schuld van de vrouwen zelf dat hun mannen in de bosjes liggen met elkaar. Daar heb ik wel een hekel aan ja.
Oh nee, ik bedoelde jou ook zeker niet. Maar wat ik hiervoor las bijna 7 pagina's redelijk vol homohaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt niet uit. Vind alleen wel dat ze het veilig moeten doen als ze het zo graag stiekem willen doen.
Maar types als Horzula vinden dat niet belangrijk en de schuld van de vrouwen zelf dat hun mannen in de bosjes liggen met elkaar. Daar heb ik wel een hekel aan ja.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:23 schreef Horzula het volgende:
[..]
Want vrouwen zijn altijd onschuldige slachtoffers in dit soort zaken?
Het is net als met hetero-overspel, in de verhaaltjes van vrouwen is het bijna altijd de schuld van de mannen.
Dat er ook een (andere) vrouw bij dat overspel betrokken is past natuurlijk niet in het verhaal.
Ik kén vrouwen een beetje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Het gaat mij er vooral om dat je erg moeilijk doet om veilig seks te hebben als je vreemdgaat.
75 % procent zit volgens Ruud in een hetero relatie en zou je niet herkennen als 'van de heren', wat natuurlijk ook de aantrekkingskracht van deze bosjes uitmaakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
Dit kan toch ook nietNiks mis met homoseksuele mensen, maar waar zijn we mee bezig als deze mensen in bosjes elkaar moeten ontmoeten? Voelt toch wel heel raar.. helemaal omdat technisch gezien iedereen daar kan/mag lopen natuurlijk.
Zelfs al zou Gerda een lekkere Stacy zijn die altijd wel klaar staat voor een nummertje, deze mannen willen gewoon seks met een man. Dus steek de schuld niet op Gerda.. ze wilden Gerda in de eerste plaats niet eens, maar deden maar gewoon wat hoorde voor de omgeving. Gerda zal ook geen intens seksleven met die mannen hebben gehad want ze zijn niet aangetrokken tot een vrouw.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:32 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hier nog zo'n vrouw die mannen net zo goed kent als Gerda haar man...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zelfs al zou Gerda een lekkere Stacy zijn die altijd wel klaar staat voor een nummertje, deze mannen willen gewoon seks met een man. Dus steek de schuld niet op Gerda.. ze wilden Gerda in de eerste plaats niet eens, maar deden maar gewoon wat hoorde voor de omgeving. Gerda zal ook geen intens seksleven met die mannen hebben gehad want ze zijn niet aangetrokken tot een vrouw.
Een pure heteroman zal niet naar de bosjes gaan als hij een Gerda heeft, die zoekt een andere vrouw, al dan niet betalend.
De doorsnee hetero man gaat niet naar de bosjes...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:07 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hier nog zo'n vrouw die mannen net zo goed kent als Gerda haar man...
En wat hebben de mannen die daar aanwezig waren toen met hem gedaan? Hebben ze hem toen ergens in een bos begraven en niemand over zijn overlijden ingelicht? Volgens schrijver Jacob Vis schijnt dat de gewoonte te zijn in die kringen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Een paar jaar geleden was er iemand die tijdens de daad een hartaanval kreeg en ter plekke overleed. Dat was wel een lullige manier voor zijn vrouw om er achter te komen.
Nee hoor, direct de hulpdiensten ingeschakeld.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat hebben de mannen die daar aanwezig waren toen met hem gedaan? Hebben ze hem toen ergens in een bos begraven en niemand over zijn overlijden ingelicht? Volgens schrijver Jacob Vis schijnt dat de gewoonte te zijn in die kringen.
Ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 11:50 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat vinden Gerda en haar griezelige zelfgehaakte horrorhuisdecoratiepoppen en haar "Live, Love, Laugh" planken vast niet goed.
En zeker ook niet naar de hoeren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De doorsnee hetero man gaat niet naar de bosjes...
Naar de hoeren wellicht wel. Het blijft immers een hetero. Het is niet omdat Gerda hem niet sexy meer vind, dat hij ineens op kerels valt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:49 schreef Horzula het volgende:
[..]
En zeker ook niet naar de hoeren?
Ze doen het zeker niet allemaal, want dan had je dit écht overal en hadden we deze discussie niet, maar ik zie het toch somber in voor Gerda.
Dat zei ik toch? Dat m naar een andere vrouw gaat, al dan niet betalend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:49 schreef Horzula het volgende:
[..]
En zeker ook niet naar de hoeren?
Ze doen het zeker niet allemaal, want dan had je dit écht overal en hadden we deze discussie niet, maar ik zie het toch somber in voor Gerda.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |