abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218991774
quote:
Ruud (72) vreest dat zijn ‘homobosjes’ verdwijnen:
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen”

Een belangrijke ontmoetingsplek voor homo- en biseksuele mannen in Oss dreigt te verdwijnen door strengere handhaving. Ruud (72) weet niet wat hij zonder deze plek moet. Maar volgens hem is het veel meer dan een plek voor seks: het biedt mannen de ruimte om zichzelf te zijn.

Ruud kwam uit de kast toen hij bijna twintig jaar oud was. “Tot mijn achttiende had ik nooit gedacht dat ik homo was. Het duurde anderhalf jaar voordat ik het echt besefte, en nog eens een tijdje om het min of meer te accepteren. In die tijd werd dat gewoon niet geaccepteerd. Dat zorgde voor een enorme worsteling met mezelf.”

Ruud had nog nooit ‘iets met mannen gedaan’ en wist niet hoe hij dat moest aanpakken. Een homo-ontmoetingsplek hielp hem daarbij.

Terwijl Ruud de ontmoetingsplek in Berghem laat zien, vertelt hij: “Ik las ooit in een huis-aan-huisblad dat twee mannen in een park waren betrapt. Ik dacht: hé, gebeurt daar wat? Dus liep ik er op een avond langs. Dat was spannend. Toen kwam ik een jongen tegen. Dat was eigenlijk het startpunt van mijn seksleven.”

"Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens."
Volgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”

Volgens Ruud is de mannenontmoetingsplek belangrijk, omdat mannen elkaar hier veilig en anoniem kunnen ontmoeten. “Je hoeft niets af te spreken en niemand weet wie je bent. Online afspreken kan riskant zijn, omdat je partner erachter kan komen. En de afspraak is: wat hier gebeurt, blijft hier.”

"Het voelt ongelooflijk discriminerend."
Toch wordt de ontmoetingsplek aan de Zevenbergseweg steeds minder bezocht. Volgens Ruud krijgen bezoekers vaker een boete voor kleine overtredingen. “De boa's handhaven hun eigen opvattingen. Het voelt ongelooflijk discriminerend”, zegt hij.

Veel mannen durven daarom het risico niet meer te nemen. Een boete komt thuis op de deurmat, en de kans is dan groot dat partner of vriendin erachter komt. “Omdat die plek bekendstaat als de ‘homobosjes’ kan dat leiden tot vragen over wat iemand daar deed.”

Ruud zelf is openlijk homo en is nog nooit bekeurd, maar hij is wel weggestuurd van de openbare weg. “De reden was dat ze me op deze plek al vaak hadden gezien. Maar dat is niet strafbaar", vertelt hij. "De boa stuurde niet alleen mij weg, maar ook veel andere mannen zonder goede reden."

“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen."
Volgens de Ossenaar wordt het argument van ‘veiligheid voor iedereen in het bos’ gebruikt om homo’s van de plek te weren. “Dat vind ik vreemd, want juist hier kunnen mannen met homoverlangens veilig en anoniem zichzelf zijn, zonder bang te zijn voor reacties van anderen.”

Ruud vreest dat de plek uiteindelijk verboden wordt of uit angst helemaal niet meer gebruikt zal worden. “Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen. Maar ik kom hier niet alleen voor avontuur”, zegt hij. “Ik heb er ook veel vrienden en kennissen aan overgehouden.”

https://www.omroepbrabant(...)meer-dan-alleen-seks

pindazakje
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:42:57 #2
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218991815
Misschien kan het in een kleinere opzet wel voort blijven bestaan dus een homoperkje, of homostruik of homoboom
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:47:13 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218991855
Ruud met zn geile pik
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218991867
quote:
Volgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Allemaal heel vervelend voor Ruud maar ik zie niet in waarom de overheid zulke plekken waar mannen dus blijkbaar massaal vreemdgaan zou moeten faciliteren. Mannen die dat toch willen doen kunnen online tegenwoordig ongetwijfeld makkelijk genoeg in contact komen met gelijkgestemden.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:50:19 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218991898
Kan iemand van de gemeente Ruud niet even helpen met Grindr installeren op z'n telefoon?
pi_218991902
Er viel me iets op in dit bericht wat ik altijd al vermoedde over die homo ontmoetingsplaatsen:
quote:
Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie.
Dan hebben ze naast hun heterorelatie met een vrouw dus ook homosexuele contacten met andere mannen, gaan naar een homo ontmoetingsplaats, neuken zich de gonorrhoea en gaan vervolgens thuis hun vrouw of vriendin besmetten.

Bah.
pi_218991943
Dan stelt Ruud toch zijn villa met tuin beschikbaar aan de zielige bosjesmannen.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:55:35 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218991947
homo’s moeten eens normaal doen

smeerlapperij buiten altijd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:57:09 #9
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_218991961
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
homo’s moeten eens normaal doen

smeerlapperij buiten altijd
Dit vind ik ook wel een beetje. Huur gewoon een hotelkamer.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_218991971
Dan gaat hij toch naar een homo-sauna.
pi_218991975
Als je 73 bent is het eens tijd om met die smeerlapperij te kappen dunkt me.
Vakman pur sang
pi_218991998

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dan hebben ze naast hun heterorelatie met een vrouw dus ook homosexuele contacten met andere mannen, gaan naar een homo ontmoetingsplaats, neuken zich de gonorrhoea en gaan vervolgens thuis hun vrouw of vriendin besmetten.

Bah.
Toch kijkt half Nederland er weer naar uit elk seizoen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:05:25 #13
459912 FlippingCoin
pi_218992028
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:57 schreef XDo het volgende:

[..]
Dit vind ik ook wel een beetje. Huur gewoon een hotelkamer.
ja precies

maakt verder niet uit wat voor seks je daar doet zolang er instemming is van alle partijen

maar dat gedoe buiten moet maar eens ophouden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:17:03 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218992136
Homos: wat wij in de slaapkamer doen is niet jouw probleem!
Ook homos: neeeeeeee mn neukbos
pi_218992165
quote:
Jaja, dat is alsnog gewoon vreemdgaan, vreemde mannen in de park checken terwijl je partner van niets weet. Nou vind ik niet dat we op z'n SGP's regelgeving tegen ontrouw zouden moeten hebben, maar aan de andere kant hoeft een gemeente ook geen homo-ontmoetingsplekken te faciliteren vanwege een ongelukkige relatie voortkomend uit een ervaren gebrek aan tolerantie.

Tevens vraag ook ik me af of dit anno 2025 ook voor Ruud (72) niet allemaal wat moderner kan dan naar een bos wandelen in de hoop daar potige knapen tegen te komen.
pi_218992184
Dat ze wat buiten doen moet iedereen zelf weten, als het maar afgeschermd is.

Maar vooral dat vreemdgaan :r :r
pi_218992191
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen. Maar ik kom hier niet alleen voor avontuur”, zegt hij. “Ik heb er ook veel vrienden en kennissen aan overgehouden.”
Dan spreek je toch elders af, genoeg keuze Ruud:

r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:30:49 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218992227
Tja dit is voor veel kerels het enige dat hun treurige leventje dragelijk maakt.
pi_218992232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:23 schreef bianconeri het volgende:

Terwijl de moeders de kinderen naar bed doen, gaat vader nog even een boodschap doen.

Het is vreemdgaan, absoluut. Maar als je het sterke verlangen hebt naar hetzelfde geslacht en je hebt het gevoel daar geen kant mee op te kunnen, dan is dat ook best naar.
pi_218992242
Het ligt aan de instanties zelf
pi_218992245
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Allemaal heel vervelend voor Ruud maar ik zie niet in waarom de overheid zulke plekken waar mannen dus blijkbaar massaal vreemdgaan zou moeten faciliteren. Mannen die dat toch willen doen kunnen online tegenwoordig ongetwijfeld makkelijk genoeg in contact komen met gelijkgestemden.
Hier zijn tegenwoordig inderdaad meer dan genoeg apps en chatsites voor, maar velen gaat het ook om de spanning van de anonieme seks, soms nog in het donker ook. Ik heb het nooit begrepen en vind het ook maar gevaarlijk, maar dat geldt zeker niet voor alle mannen in deze contreien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Terwijl de moeders de kinderen naar bed doen, gaat vader nog even een boodschap doen.

Het is vreemdgaan, absoluut. Maar als je het sterke verlangen hebt naar hetzelfde geslacht en je hebt het gevoel daar geen kant mee op te kunnen, dan is dat ook best naar.
Sommigen zoeken ook echt alleen de seks, niets meer dan dat. Kortom: heteroromantisch & biseksueel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:33:52 #22
459912 FlippingCoin
pi_218992248
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:23 schreef bianconeri het volgende:

ja en dan nog aandragen om begrip te kweken ook :')
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:34:41 #23
441859 crew  Lenny77
pi_218992252
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er viel me iets op in dit bericht wat ik altijd al vermoedde over die homo ontmoetingsplaatsen:
[..]

Bah.
En dan worden die vrouwen weer hoer en slet genoemd door de andere mannen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:35:27 #24
459912 FlippingCoin
pi_218992258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

vraag mij af waarom je niet gewoon tegen je uitgerekte wijf zegt goh ik wil eens in mijn reet geneukt worden ipv geniepig in een parkje dit soort ongein uit te halen
pi_218992260
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Terwijl er geen lesbosjes zijn..
pi_218992262
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De aantallen bedpartners die de gemiddelde homo-en bi-man haalt zal het overgrote deel van de vrouwen niet aan geraken.

Zie bijvoorbeeld:
quote:
Seksuoloog nuanceert: "Honderd bedpartners is niet overdreven"

Bijna de helft van de homoseksuele mannen heeft meer dan 50 bedpartners. Een op de vier zelfs meer dan honderd. Echt schrikken doet seksuoloog Tom Platteau (Instituut voor Tropische Geneeskunde) niet bij de cijfers van de VUB-studie. "Eigenlijk valt dat wel mee. Vraag is: wat versta je onder seks? En voor mensen zonder een vaste partner is dat cijfer sowieso niet exuberant."

Bron
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:36:58 #27
441859 crew  Lenny77
pi_218992266
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:

je uitgerekte wijf
Flipje :N
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:37:53 #28
441859 crew  Lenny77
pi_218992273
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De aantallen bedpartners die de gemiddelde homo-en bi-man haalt zal het overgrote deel van de vrouwen niet aan geraken.

Zie bijvoorbeeld:
[..]

Mja nee het ging er mij om dat zij met de SOA's van meneer zitten en daardoor vies en losbandig worden gevonden..
pi_218992280
Zonder deze speeltuin zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze school zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze boerderij zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.

Je kan niet zomaar openbare plekken claimen als seksleven.
pi_218992281
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja nee het ging er mij om dat zij met de SOA's van meneer zitten en daardoor vies en losbandig worden gevonden..
Dat hoeft tegenwoordig met alle voorbehoedsmiddelen die beschikbaar zijn en natuurlijk PrEP geen groot probleem meer te zijn. Zulke mannen zijn meestal ook wel extra voorzichtig.
pi_218992286
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
Dat hoeft tegenwoordig met alle voorbehoedsmiddelen die beschikbaar zijn en natuurlijk PrEP geen groot probleem meer te zijn. Zulke mannen zijn meestal ook wel extra voorzichtig.
Maar je denkt toch zeker niet dat ze het in die bosjes en op die parkeerplaatsen met condoom doen?
En PrEP werkt alleen tegen HIV.
pi_218992359
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
vraag mij af waarom je niet gewoon tegen je uitgerekte wijf zegt goh ik wil eens in mijn reet geneukt worden ipv geniepig in een parkje dit soort ongein uit te halen
Dat is toch compleet iets anders, gevoelsmatig? Als je als man zijnde gevoelens hebt voor andere mannen is de sex never nooit hetzelfde met je vrouw als met een andere man. Ervan uitgaande dat de getrouwde mannen die daar komen homo zijn en niet bi.
pi_218992413
De cijfers van het RIVM liegen er niet om.

In de eerste helft van 2025 werden 7290 mensen gediagnosticeerd met gonorrhoea. Daarvan ging het in 5528 gevallen om mannen die sex hebben met mannen, homosexuele en bisexuele mannen dus. Dat is 75,8% van het totaal.

https://www.rivm.nl/soa/rapportages/thermometer
pi_218992437
Net alsof een stuk natuur een vrijbrief is om een beetje in het openbaar rond te neuken, homo of niet 8)7
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:56:52 #35
459912 FlippingCoin
pi_218992438
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Flipje :N
zo gaat dat met de tijd
pi_218992446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:56 schreef Bill_Hillie het volgende:
vrijbrief
Pun intended ?
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:59:07 #37
459912 FlippingCoin
pi_218992454
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat is toch compleet iets anders, gevoelsmatig? Als je als man zijnde gevoelens hebt voor andere mannen is de sex never nooit hetzelfde met je vrouw als met een andere man. Ervan uitgaande dat de getrouwde mannen die daar komen homo zijn en niet bi.
nouja als je kinderen hebt zal je minimaal bi zijn toch of kan zo iets veranderen?
pi_218992458
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Pun intended ?
Die schudde ik onbewust uit mijn mouw O-)
pi_218992473
Is dit nou het zogeheten frikandellenbos? @ootjekatootje
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:06:08 #40
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218992510
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Zonder deze speeltuin zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze school zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze boerderij zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.

Je kan niet zomaar openbare plekken claimen als seksleven.
Ook lekker boeiend dat Ruud (72) zijn seksleven kwijtraakt.

Rot lekker op met je smeerpijperij en onzedelijke gedrag in de openbare ruimte, loser.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218992528
Ga maar naar een darkroom of gay sauna ouwe smeerpijp.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218992538
Ik snap niet waarom dat buiten moet
pi_218992634
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Is dit nou het zogeheten frikandellenbos? @:ootjekatootje
Weer een hoop eikels in het bos te zien in dit seizoen.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:22:12 #44
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218992651
De kringspier van Ruud zal ook wel teleurgesteld zijn
Want het wetboek ken ik ook
pi_218992685
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Weer een hoop eikels in het bos te zien in dit seizoen.
En stinkzwammen.
pi_218992693

:')
pi_218992698
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ga maar naar een darkroom of gay sauna ouwe smeerpijp.
Op naar de gay bar

Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:29:13 #48
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_218992717
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_218992749
Lekker hommotje sprokkelen in de gayforrest van oss
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218992773
quote:
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen”
Dat zegt echt meer over je seksleven dan over het verdwijnen van die bossen. Homoseks is gewoon legaal in Nederland. Doe dat lekker thuis. Zijn hele apps vol geile mannen. Je hebt echt niets te klagen.
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')