https://www.omroepbrabant(...)meer-dan-alleen-seksquote:Ruud (72) vreest dat zijn ‘homobosjes’ verdwijnen:
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen”
Een belangrijke ontmoetingsplek voor homo- en biseksuele mannen in Oss dreigt te verdwijnen door strengere handhaving. Ruud (72) weet niet wat hij zonder deze plek moet. Maar volgens hem is het veel meer dan een plek voor seks: het biedt mannen de ruimte om zichzelf te zijn.
Ruud kwam uit de kast toen hij bijna twintig jaar oud was. “Tot mijn achttiende had ik nooit gedacht dat ik homo was. Het duurde anderhalf jaar voordat ik het echt besefte, en nog eens een tijdje om het min of meer te accepteren. In die tijd werd dat gewoon niet geaccepteerd. Dat zorgde voor een enorme worsteling met mezelf.”
Ruud had nog nooit ‘iets met mannen gedaan’ en wist niet hoe hij dat moest aanpakken. Een homo-ontmoetingsplek hielp hem daarbij.
Terwijl Ruud de ontmoetingsplek in Berghem laat zien, vertelt hij: “Ik las ooit in een huis-aan-huisblad dat twee mannen in een park waren betrapt. Ik dacht: hé, gebeurt daar wat? Dus liep ik er op een avond langs. Dat was spannend. Toen kwam ik een jongen tegen. Dat was eigenlijk het startpunt van mijn seksleven.”
"Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens."
Volgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Volgens Ruud is de mannenontmoetingsplek belangrijk, omdat mannen elkaar hier veilig en anoniem kunnen ontmoeten. “Je hoeft niets af te spreken en niemand weet wie je bent. Online afspreken kan riskant zijn, omdat je partner erachter kan komen. En de afspraak is: wat hier gebeurt, blijft hier.”
"Het voelt ongelooflijk discriminerend."
Toch wordt de ontmoetingsplek aan de Zevenbergseweg steeds minder bezocht. Volgens Ruud krijgen bezoekers vaker een boete voor kleine overtredingen. “De boa's handhaven hun eigen opvattingen. Het voelt ongelooflijk discriminerend”, zegt hij.
Veel mannen durven daarom het risico niet meer te nemen. Een boete komt thuis op de deurmat, en de kans is dan groot dat partner of vriendin erachter komt. “Omdat die plek bekendstaat als de ‘homobosjes’ kan dat leiden tot vragen over wat iemand daar deed.”
Ruud zelf is openlijk homo en is nog nooit bekeurd, maar hij is wel weggestuurd van de openbare weg. “De reden was dat ze me op deze plek al vaak hadden gezien. Maar dat is niet strafbaar", vertelt hij. "De boa stuurde niet alleen mij weg, maar ook veel andere mannen zonder goede reden."
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen."
Volgens de Ossenaar wordt het argument van ‘veiligheid voor iedereen in het bos’ gebruikt om homo’s van de plek te weren. “Dat vind ik vreemd, want juist hier kunnen mannen met homoverlangens veilig en anoniem zichzelf zijn, zonder bang te zijn voor reacties van anderen.”
Ruud vreest dat de plek uiteindelijk verboden wordt of uit angst helemaal niet meer gebruikt zal worden. “Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen. Maar ik kom hier niet alleen voor avontuur”, zegt hij. “Ik heb er ook veel vrienden en kennissen aan overgehouden.”
Allemaal heel vervelend voor Ruud maar ik zie niet in waarom de overheid zulke plekken waar mannen dus blijkbaar massaal vreemdgaan zou moeten faciliteren. Mannen die dat toch willen doen kunnen online tegenwoordig ongetwijfeld makkelijk genoeg in contact komen met gelijkgestemden.quote:Volgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Dan hebben ze naast hun heterorelatie met een vrouw dus ook homosexuele contacten met andere mannen, gaan naar een homo ontmoetingsplaats, neuken zich de gonorrhoea en gaan vervolgens thuis hun vrouw of vriendin besmetten.quote:Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie.
Dit vind ik ook wel een beetje. Huur gewoon een hotelkamer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
homo’s moeten eens normaal doen
smeerlapperij buiten altijd
Toch kijkt half Nederland er weer naar uit elk seizoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dan hebben ze naast hun heterorelatie met een vrouw dus ook homosexuele contacten met andere mannen, gaan naar een homo ontmoetingsplaats, neuken zich de gonorrhoea en gaan vervolgens thuis hun vrouw of vriendin besmetten.
Bah.
ja preciesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:57 schreef XDo het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een beetje. Huur gewoon een hotelkamer.
Jaja, dat is alsnog gewoon vreemdgaan, vreemde mannen in de park checken terwijl je partner van niets weet. Nou vind ik niet dat we op z'n SGP's regelgeving tegen ontrouw zouden moeten hebben, maar aan de andere kant hoeft een gemeente ook geen homo-ontmoetingsplekken te faciliteren vanwege een ongelukkige relatie voortkomend uit een ervaren gebrek aan tolerantie.quote:Volgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Dan spreek je toch elders af, genoeg keuze Ruud:quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen. Maar ik kom hier niet alleen voor avontuur”, zegt hij. “Ik heb er ook veel vrienden en kennissen aan overgehouden.”
Terwijl de moeders de kinderen naar bed doen, gaat vader nog even een boodschap doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:23 schreef bianconeri het volgende:
Dat ze wat buiten doen moet iedereen zelf weten, als het maar afgeschermd is.
Maar vooral dat vreemdgaan![]()
Hier zijn tegenwoordig inderdaad meer dan genoeg apps en chatsites voor, maar velen gaat het ook om de spanning van de anonieme seks, soms nog in het donker ook. Ik heb het nooit begrepen en vind het ook maar gevaarlijk, maar dat geldt zeker niet voor alle mannen in deze contreien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Allemaal heel vervelend voor Ruud maar ik zie niet in waarom de overheid zulke plekken waar mannen dus blijkbaar massaal vreemdgaan zou moeten faciliteren. Mannen die dat toch willen doen kunnen online tegenwoordig ongetwijfeld makkelijk genoeg in contact komen met gelijkgestemden.
Sommigen zoeken ook echt alleen de seks, niets meer dan dat. Kortom: heteroromantisch & biseksueel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Terwijl de moeders de kinderen naar bed doen, gaat vader nog even een boodschap doen.
Het is vreemdgaan, absoluut. Maar als je het sterke verlangen hebt naar hetzelfde geslacht en je hebt het gevoel daar geen kant mee op te kunnen, dan is dat ook best naar.
ja en dan nog aandragen om begrip te kweken ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:23 schreef bianconeri het volgende:
Dat ze wat buiten doen moet iedereen zelf weten, als het maar afgeschermd is.
Maar vooral dat vreemdgaan![]()
En dan worden die vrouwen weer hoer en slet genoemd door de andere mannen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er viel me iets op in dit bericht wat ik altijd al vermoedde over die homo ontmoetingsplaatsen:
[..]
Dan hebben ze naast hun heterorelatie met een vrouw dus ook homosexuele contacten met andere mannen, gaan naar een homo ontmoetingsplaats, neuken zich de gonorrhoea en gaan vervolgens thuis hun vrouw of vriendin besmetten.
Bah.
vraag mij af waarom je niet gewoon tegen je uitgerekte wijf zegt goh ik wil eens in mijn reet geneukt worden ipv geniepig in een parkje dit soort ongein uit te halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Terwijl de moeders de kinderen naar bed doen, gaat vader nog even een boodschap doen.
Het is vreemdgaan, absoluut. Maar als je het sterke verlangen hebt naar hetzelfde geslacht en je hebt het gevoel daar geen kant mee op te kunnen, dan is dat ook best naar.
Terwijl er geen lesbosjes zijn..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dan worden die vrouwen weer hoer en slet genoemd door de andere mannen...
De aantallen bedpartners die de gemiddelde homo-en bi-man haalt zal het overgrote deel van de vrouwen niet aan geraken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dan worden die vrouwen weer hoer en slet genoemd door de andere mannen...
quote:Seksuoloog nuanceert: "Honderd bedpartners is niet overdreven"
Bijna de helft van de homoseksuele mannen heeft meer dan 50 bedpartners. Een op de vier zelfs meer dan honderd. Echt schrikken doet seksuoloog Tom Platteau (Instituut voor Tropische Geneeskunde) niet bij de cijfers van de VUB-studie. "Eigenlijk valt dat wel mee. Vraag is: wat versta je onder seks? En voor mensen zonder een vaste partner is dat cijfer sowieso niet exuberant."
Bron
Mja nee het ging er mij om dat zij met de SOA's van meneer zitten en daardoor vies en losbandig worden gevonden..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De aantallen bedpartners die de gemiddelde homo-en bi-man haalt zal het overgrote deel van de vrouwen niet aan geraken.
Zie bijvoorbeeld:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig met alle voorbehoedsmiddelen die beschikbaar zijn en natuurlijk PrEP geen groot probleem meer te zijn. Zulke mannen zijn meestal ook wel extra voorzichtig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja nee het ging er mij om dat zij met de SOA's van meneer zitten en daardoor vies en losbandig worden gevonden..
Maar je denkt toch zeker niet dat ze het in die bosjes en op die parkeerplaatsen met condoom doen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
Dat hoeft tegenwoordig met alle voorbehoedsmiddelen die beschikbaar zijn en natuurlijk PrEP geen groot probleem meer te zijn. Zulke mannen zijn meestal ook wel extra voorzichtig.
Dat is toch compleet iets anders, gevoelsmatig? Als je als man zijnde gevoelens hebt voor andere mannen is de sex never nooit hetzelfde met je vrouw als met een andere man. Ervan uitgaande dat de getrouwde mannen die daar komen homo zijn en niet bi.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vraag mij af waarom je niet gewoon tegen je uitgerekte wijf zegt goh ik wil eens in mijn reet geneukt worden ipv geniepig in een parkje dit soort ongein uit te halen
zo gaat dat met de tijdquote:
nouja als je kinderen hebt zal je minimaal bi zijn toch of kan zo iets veranderen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is toch compleet iets anders, gevoelsmatig? Als je als man zijnde gevoelens hebt voor andere mannen is de sex never nooit hetzelfde met je vrouw als met een andere man. Ervan uitgaande dat de getrouwde mannen die daar komen homo zijn en niet bi.
Ook lekker boeiend dat Ruud (72) zijn seksleven kwijtraakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Zonder deze speeltuin zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze school zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze boerderij zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Je kan niet zomaar openbare plekken claimen als seksleven.
Weer een hoop eikels in het bos te zien in dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Is dit nou het zogeheten frikandellenbos? @:ootjekatootje
En stinkzwammen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Weer een hoop eikels in het bos te zien in dit seizoen.
Op naar de gay barquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ga maar naar een darkroom of gay sauna ouwe smeerpijp.
Dat zegt echt meer over je seksleven dan over het verdwijnen van die bossen. Homoseks is gewoon legaal in Nederland. Doe dat lekker thuis. Zijn hele apps vol geile mannen. Je hebt echt niets te klagen.quote:“Zonder dit bos zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen”
Probleem is dat moeder de vrouw thuis is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat zegt echt meer over je seksleven dan over het verdwijnen van die bossen. Homoseks is gewoon legaal in Nederland. Doe dat lekker thuis. Zijn hele apps vol geile mannen. Je hebt echt niets te klagen.
Zuivere homo's, dus mannen die het alleen met mannen doen, kunnen hun sexcontacten in de regel gewoon thuis ontvangen. Voor bisexuele mannen, die een vrouw of vriendin thuis hebben, gaat het wat moeilijker om thuis een man voor sex te ontvangen. Vandaar ook het hoge percentage bisexuelen onder de bezoekers van homo ontmoetingsplaatsen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Probleem is dat moeder de vrouw thuis is.
En een hotel is te duur natuurlijk.
Meneer Ruud denkt wel heel erg vanuit zichzelf en de mede-heren. De dames zitten door deze contacten straks met een SOA, waar ze niets aan kunnen doen. De heren moeten niet laf zijn, maar een scheiding aanvragen voordat ze zich in de bosjes begeven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
olgens Ruud onderschatten veel mensen hoe belangrijk deze ontmoetingsplekken zijn. “Ruim driekwart van de mannen die hier komt, zit in een heterorelatie. Ze durven vaak niet uit te komen voor hun homoseksuele verlangens. Door toenemende agressie en minder tolerantie kiezen veel jongens en mannen voor een huwelijk of vriendin, ook al voelen ze zich anders.”
Ja en zo heb je ook genoeg hetero’s die vreemdgaan. Die doen het vaak toch anders.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zuivere homo's, dus mannen die het alleen met mannen doen, kunnen hun sexcontacten in de regel gewoon thuis ontvangen. Voor bisexuele mannen, die een vrouw of vriendin thuis hebben, gaat het wat moeilijker om thuis een man voor sex te ontvangen. Vandaar ook het hoge percentage bisexuelen onder de bezoekers van homo ontmoetingsplaatsen.
Ehm ... volgens mij heb je het dan over een andere tak van sportquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Zonder deze speeltuin zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Zonder deze school zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
En deze ook ....quote:Zonder deze boerderij zou een groot deel van mijn seksleven verdwijnen.
Het gaat er niet om of je bi of gay bent maar meer of je vrijgezel bent of in relatie zit en daarom stiekem buiten de deur neukt. Als vrijgezel bent kun je ook als bi iedereen thuis ontvangen volgens mij..quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zuivere homo's, dus mannen die het alleen met mannen doen, kunnen hun sexcontacten in de regel gewoon thuis ontvangen. Voor bisexuele mannen, die een vrouw of vriendin thuis hebben, gaat het wat moeilijker om thuis een man voor sex te ontvangen. Vandaar ook het hoge percentage bisexuelen onder de bezoekers van homo ontmoetingsplaatsen.
Ik lees wel eens een bepaald topic op een ander forum mee, en daar krijg ik de indruk dat vreemdgaande hetero's het wel vaak in een hotel doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja en zo heb je ook genoeg hetero’s die vreemdgaan. Die doen het vaak toch anders.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik lees wel eens een bepaald topic op een ander forum mee, en daar krijg ik de indruk dat vreemdgaande hetero's het wel vaak in een hotel doen.
En met een beetje pech wordt de vrouw of vriendin ervan beschuldigd dat ze vreemd is gegaan en zodoende een SOA heeft opgelopen en daarmee haar man of vriend heeft besmet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef Jojoke het volgende:
De dames zitten door deze contacten straks met een SOA, waar ze niets aan kunnen doen.
Nee, want die vrouw hebben ze weer nodig voor andere dingen. Onder andere hetgeen wat jouw UI laat zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Meneer Ruud denkt wel heel erg vanuit zichzelf en de mede-heren. De dames zitten door deze contacten straks met een SOA, waar ze niets aan kunnen doen. De heren moeten niet laf zijn, maar een scheiding aanvragen voordat ze zich in de bosjes begeven.
Ik aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom moet ik nu aan Big Brothers Ruud denken met zijn 'lekker knuffelen'
Dit concept heet een seksboerderij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
als die mannen het zo belangrijk vinden om buiten seks te hebben, dan kopen ze een stuk land en zetten ze dat netjes af, als het dan van openbare weg niet te zien of horen is heeft niemand er last van
opgelost
we gaan geen pizza gate 2.0 starten crooked hillaryquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit concept heet een seksboerderij.
Het werkt ook met kinderen en als je nog een afsluitbare geluidsdichte kelder hebt helemaal ideaal.
Je kunt het wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Allemaal heel vervelend voor Ruud maar ik zie niet in waarom de overheid zulke plekken waar mannen dus blijkbaar massaal vreemdgaan zou moeten faciliteren. Mannen die dat toch willen doen kunnen online tegenwoordig ongetwijfeld makkelijk genoeg in contact komen met gelijkgestemden.
Inderdaad dit dus, ga maar lekker je eigen hut openstellen voor je “vrinden of soortgenoten”.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:07 schreef ems. het volgende:
Ik gun iedereen, zelfs christenen, korfballers en homo's hun pleziertje maar ik merk toch dat ik enige moeite heb met het sympathiseren met mannen die tegen hun gezin liegen en dan verontwaardigd zijn dat hun ballenspeelplaats niet meer gebruikt mag worden als dusdanig.
Vreemdgaan blijft vreemdgaan. Nu is het voor iedereen voor zichzelf om te beslissen of dat ethisch correct en/of verstandig is maar als je semi-anonimiteit wenst kan je ook een hotelkamer huren.
Die kans lijkt me alleen maar groter worden als er geen speciale homobossen meer zijn en dus elk willekeurig bos of plantsoen daarvoor gebruikt gaat worden. Je krijgt een wildgroei daarin en ziet straks door de homos het bos niet meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Ruud staat er ook niet bij stil dat er ook nog mensen zijn die door zo'n bos lopen zonder in hun reet genomen wensen te worden. In mijn studententijd was ik chauffeur als bijbaan en toen ben ik ooit eens gestopt op een parkeerplaats die blijkbaar ook zo'n ontmoetingsplaats was. Allemaal leuk en aardig voor die mensen die daar gaan neuken, maar dat er een rukkende man vanuit de bosjes naar me stond te zwaaien was wel het allerlaatste waar ik op zat te wachten toen ik m'n bammetje zat op te eten in het zonnetje.
O God, jij wil dit faciliteren? 😱quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die kans lijkt me alleen maar groter worden als er geen speciale homobossen meer zijn en dus elk willekeurig bos of plantsoen daarvoor gebruikt gaat worden. Je krijgt een wildgroei daarin en ziet straks door de homos het bos niet meer
Boeiend. Dan spreken ze maar af in een hotel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 02:58 schreef Zoddie het volgende:
Je kan het op 2 manieren zien.
1): Mannen komen hier om hunzelf te zijn en hun stiekeme seksualiteit vrij te laten.
2): Mannen komen hier om vreemd te gaan, willens en wetens dat ze straks weer bij hun vrouw op de bank zitten doen alsof er niets is gebeurd.
Ik zie het als de 2e, prima dat je homo bent maar vreemdgaan heeft niemand wat aan, in deze tijd kan je gewoon ervoor uit komen en ben je bi? Dan heb je helemaal niets te zeiken, dan ben je echt puur aan het vreemdgaan.
Dat ligt er maar helemaal aan. Ook in deze tijd is er nog weerstand tegen homoseksualiteit en dat is iets wat altijd blijft. Homoseksualiteit zal nooit de volle acceptatie krijgen. Buiten dat kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om het aan de grote klok te hangen. Huwelijk overhoop, vrouw en eventueel kinderen verdrietig plus dat je direct in één keer iedereen weet wat je seksualiteit is, vooral als je in een dorp/klei stadje woont. Veel mensen zullen hier ook een mening over hebben. Ouders en verdere familie weten ook gelijk hoeveel vork in de steel zit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 02:58 schreef Zoddie het volgende:
Je kan het op 2 manieren zien.
1): Mannen komen hier om hunzelf te zijn en hun stiekeme seksualiteit vrij te laten.
2): Mannen komen hier om vreemd te gaan, willens en wetens dat ze straks weer bij hun vrouw op de bank zitten doen alsof er niets is gebeurd.
Ik zie het als de 2e, prima dat je homo bent maar vreemdgaan heeft niemand wat aan, in deze tijd kan je gewoon ervoor uit komen en ben je bi? Dan heb je helemaal niets te zeiken, dan ben je echt puur aan het vreemdgaan.
Cruising van Homo mannen komt al voor in de 17e eeuw, je weet waar het woord Utrechtenaar vandaan komt?quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Beetje gaan proberen dit normaal te laten zijn, vanuit het ABCDEFGHIJKLM+ gezelschap.
Beetje creatieve nepnicht zoekt wel een plekje elders, niemand zoekt de krant op.
Nouja, wanneer het gebeurt op plekken waar het zichtbaar is en waar kinderen bijvoorbeeld komen, dan lijkt het me niet zo gewenst. Maar op plekken die beschut zijn en die bekend staan om een homo ontmoetingsplek, boeiend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:32 schreef raptorix het volgende:
Nederland is steeds meer aan vertrutten, oh nee, seks in de buitenlucht, oeh oeh verboden.
Zo worden we steeds meer een land waar niks meer mag, het ironische is dat de mensen die het nu zelf niet raakt, is dat ze niet door hebben, dat hun pleziertje het volgende is, onder hetzelfde mom als het eerdere: Men verzint wel een kutsmoesje.Denk heel goed na als je achter iets staat wat verboden moet worden. Je mag me over een jaar of 5/7 quoten wanneer de overheid je een CO2 paspoort heeft opgelegt.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat Cruiseplaatsen bewust afgelegen liggen, en men helemaal geen zin heeft betrapt te worden, daarnaast is de meeste activiteit nachtelijk op wat uitzonderingen daargelaten die doorgaans vrij afgelegen liggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, wanneer het gebeurt op plekken waar het zichtbaar is en waar kinderen bijvoorbeeld komen, dan lijkt het me niet zo gewenst. Maar op plekken die beschut zijn en die bekend staan om een homo ontmoetingsplek, boeiend.
Ik ken er een die er openlijk over praat, het maakt niet uit met wie en met hoeveel, als het zaakje maar leeg komtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
homo’s moeten eens normaal doen
smeerlapperij buiten altijd
Yup ik zie het probleem ook niet echt, behalve dat deze plekken een haard kan zijn voor het overbrengen van geslachtsziekten. Dat is wel een dingetje denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat Cruiseplaatsen bewust afgelegen liggen, en men helemaal geen zin heeft betrapt te worden, daarnaast is de meeste activiteit nachtelijk op wat uitzonderingen daargelaten die doorgaans vrij afgelegen liggen.
Bij homo cruising gaat het vooral om orale en hand seks, dus de kans op geslachtsziektes is miniem.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yup ik zie het probleem ook niet echt, behalve dat deze plekken een haard kan zijn voor het overbrengen van geslachtsziekten. Dat is wel een dingetje denk ik.
Bij dit soort plekken speelt ook de spanning van de lokatie mee, het is dus niet zo dat de mannen niet op een andere plek seks kunnen hebben, overigens ter zijde is het wel zo dat veel homolokaties verdwijnen, in Amsterdam heb je bijvoorbeeld nog maar 1 gay sauna over terwijl dit in de jaren 2000 behoorlijk populair was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:56 schreef Hexagon het volgende:
Het is natuurlijk ergens diep treurig dat dit soort plekken bestaan. Gezien de oorzaak er in zit dat veel homomannen nog altijd een facade moeten volhouden dat ze hetero zijn om aan een plaatje te voldoen dat bepaalde mensen hen opleggen. Zoals ik al zei is het hun enige pleziertje in een verder vrij troosteloos leven.
Dus deze mannen dan gaan opjagen omdat buitenseks niet in je wereldbeeld past vind ik ook niet het juiste antwoord.
Dit is echt weer die typische slachtofferdenkwijze. Er zijn legio plaatsen waar die mensen elkaar besloten in de reet kunnen neuken in Nederland.quote:Op zondag 12 oktober 2025 08:56 schreef Hexagon het volgende:
Het is natuurlijk ergens diep treurig dat dit soort plekken bestaan. Gezien de oorzaak er in zit dat veel homomannen nog altijd een facade moeten volhouden dat ze hetero zijn om aan een plaatje te voldoen dat bepaalde mensen hen opleggen. Zoals ik al zei is het hun enige pleziertje in een verder vrij troosteloos leven.
Dus deze mannen dan gaan opjagen omdat buitenseks niet in je wereldbeeld past vind ik ook niet het juiste antwoord.
Waarom is het zo'n verschrikkelijk probleem dat die mannen her en der wat onherbergzame groenstroken daarvoor gebruiken?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit is echt weer die typische slachtofferdenkwijze. Er zijn legio plaatsen waar die mensen elkaar besloten in de reet kunnen neuken in Nederland.
We lezen net dat het voornamelijk hand en blowjobs zijn in @raptorix zijn post.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit is echt weer die typische slachtofferdenkwijze. Er zijn legio plaatsen waar die mensen elkaar besloten in de reet kunnen neuken in Nederland.
op plekken waar mensen nietsvermoedend rondlopen in een drukbevolkt land is geen plek om elkaar in de kont te neuken, los van homoseks of niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is het zo'n verschrikkelijk probleem dat die mannen her en der wat onherbergzame groenstroken daarvoor gebruiken?
Leven en laten leven is een instelling eens wat meer mag worden gepromoot.
beetje naar zo’n park gaan om elkaar laf af te trekkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We lezen net dat het voornamelijk hand en blowjobs zijn in @:raptorix zijn post.
Verder eens met het feit dat hier wel wat makkelijker over gedaan mag worden. Waarom is het een probleem als het op plekken gebeurt waar nooit een hond komt?
Maar wat is nou het probleem. Dat stiekem seksende mannen in bosjes niet in een bepaalde hang naar ordelijkheid passen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 09:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
op plekken waar mensen nietsvermoedend rondlopen in een drukbevolkt land is geen plek om elkaar in de kont te neuken, los van homoseks of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |