Ik heb juist een hele mooie auto, een schone ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:25 schreef Jordy-B het volgende:
Dus je hebt geen auto en kreeg gratis vervoer?
Dat zal ik zeker doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
Nou stank (hihi) voor dank..
Volgende keer bel je maar een taxi
waarom reed jij dan niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb juist een hele mooie auto, een schone ook.
Vaak in combinatie met sigarettenstank, dat zijn de meest vertiefte huishoudens mag ik even kotsenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:22 schreef Marsenal het volgende:
Sommige mensen hebben ook een huis waar je kan ruiken dat ze honden hebben, zo'n vieze smerige natte geur, gadverredamme
terechte klachtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:22 schreef Marsenal het volgende:
Als je zelf niet meer ruikt dat je auto of huis naar natte hond ruikt, ben je wat mij betreft af. Mislukking.
Mensen die een lift nodig hebben moeten niet zeiken anders gaan ze maar lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:22 schreef Marsenal het volgende:
Hoe durf je nou iemand een lift aan te bieden als je auto naar natte hond ruikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |