Maar De Kinderen Geerts eten alles hè? 🙄quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik geef L geen ongelijk, mijn kinderen zouden ook geen uientaart hoeven.
Die van mij eten echt wel veel en zijn geen moeilijke eters, maar dit zou ik ze niet voorzetten.
Of maak er een gezellige avond van en bestel een keer iets. Van mij part patat met een kroket of sushi ofzo. Maak er wat leuks van en kruip samen onder een dekentje met een film.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:16 schreef Earring het volgende:
[..]
Precies, bak gewoon lekker pannenkoeken voor die meisjes
Ik vind het vooral erg onvolwassen pubergedrag. Hallo Debbie, je hebt de verantwoordelijkheid over 3 kinderen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:49 schreef Nieve het volgende:
Ik vraag me toch af hoe serieus dat slapen van Debbie is.
We weten allemaal dat ze niet letterlijk slaapt maar scrolt, maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze daadwerkelijk de hele dag in dat bed ligt.
Een kleine helft heeft ook echt nee gezegd en toch doet ze het. Als ik van iemand niet iets aan neem is zij het. Zij zou het heerlijk vinden om zoveel mogelijk gratis te krijgen en er zo weinig mogelijk voor te doen. Doet ze nu al, dus ja. Maar als er een partij zou zijn voor bijstand ongeacht hoe of wat dus ook als je een partner zou hebben, zou zij erop stemmen. 100%quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:34 schreef Nieve het volgende:
Ik vind het trouwens hilarisch dat Sanneke mensen stemadvies wil geven.
Op basis waarvan ook, haar studie politicologie? Zijn al haar volgers laagbegaafd?
Hoho, dat kan niet hoor. Filmavond is vrijdagavond en anders krijgt AM error. Ze moest ook al de was wegbrengen wat ze anders doet als Maart kookt en nu moest ze alles zelf doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of maak er een gezellige avond van en bestel een keer iets. Van mij part patat met een kroket of sushi ofzo. Maak er wat leuks van en kruip samen onder een dekentje met een film.
Nou maar echt, hoe overdreven om 4 van die reusachtige koffers mee te nemen voor 1 week zonvakantiequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zou MB genoeg kleding bij zich hebben? Ik twijfel. Het lijkt wat weinig zo.
Iets zegt mij dat haar ex geen fan was van de poly.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:55 schreef Moedervan4kids het volgende:
Leuk om te zien dat JvP nu weer beter contact met haar ex lijkt te hebben en zelfs samen verjaardag gaat vieren. Of nouja, dat ze er heen ging. Was tijdens de poly geen sprake van
Kwam hier om dit te typen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:55 schreef Moedervan4kids het volgende:
Leuk om te zien dat JvP nu weer beter contact met haar ex lijkt te hebben en zelfs samen verjaardag gaat vieren. Of nouja, dat ze er heen ging. Was tijdens de poly geen sprake van
En ook een flinke auto, want 5 kinderen waarvan (minimaal) 1 in een kinderzitje. Ook al gaat de oudste voorin en moeder stuurt, dan kun je nog niet 4 kinderen op de achterbank vervoeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:15 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Toch wel benieuwd hoe HVK in Woudenberg is gekomen…. Dat moet toch wel met een auto zijn, er zit namelijk niet echt een treinstation heel dichtbij in de buurt of iets 😅
En bij Jvp fijn dat ze bij de verjaardag kon zijn wie weet komen zij en haar ex wel weer samen hahaha.
Vraag me ook af hoelang ze nog in dat CP huisje blijft op een gegeven moment ben je daar toch klaar mee 🥴
Ik zie het bij veel flu’s voorbij komen? Zouden ze er hoor betaald krijgen om het te promoten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:
MB: zo begaan met mensen met borstkanker! Op één foto de armband dragen. Hulde hoor! Doe dan niks.
Het gaat natuurlijk om de buitenkant hè?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:05 schreef Miste_28 het volgende:
[..]
Nou maar echt, hoe overdreven om 4 van die reusachtige koffers mee te nemen voor 1 week zonvakantie
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie het bij veel flu’s voorbij komen? Zouden ze er hoor betaald krijgen om het te promoten?
Ik mag toch hopen van niet. Zeker niet wanneer een story voldoende is. Laat ze dan een post maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie het bij veel flu’s voorbij komen? Zouden ze er hoor betaald krijgen om het te promoten?
Zouden de vriendinnen dat echt zo vervelend vinden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:28 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de buitenkant hè?
PS zijn die bff's een keer lekker met hun gezin op vakantie, zitten ze nog met Mies en haar kinderen opgescheept. Daar moeten die mannen toch ook knetter van worden. Ze reist ze gewoon achterna. Gelijk een taxi van het vliegveld. Ja, Mies weet het wel goed te regelen voor zichzelf.
Denk dat hij ook wil dat de jongens afgeschermd worden en dat dat de reden is dat Jacq dat nu doetquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat haar ex geen fan was van de poly.
Dat idee heb ik ook. Rijkelijk laat maar beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Denk dat hij ook wil dat de jongens afgeschermd worden en dat dat de reden is dat Jacq dat nu doet
Lijkt me ook moeilijk om dat zomaar te accepteren. Zijn natuurlijk ook zijn kinderen die erbij betrokken worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Denk dat hij ook wil dat de jongens afgeschermd worden en dat dat de reden is dat Jacq dat nu doet
Pink Ribbon is een commerciële instelling. Ze zijn meer voor de borstkanker-awareness (speciaal in oktober) en niet zozeer voor geld uitgeven aan klinische onderzoeken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |