rechts van cda stemmen, die gaan daar nooit mee akkoordquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:39 schreef embedguy het volgende:
Wat is de beste tactiek om dit te voorkomen?
CDA stemmen schat ik? Ik vind het nog wel eng dat cda de deur ver open heeft staan om met glpvda samen te werken, maar het is ten minste fijn dat Frans dan geen premier wordt.
Alles is beter dan die engnek van een Wilders.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Laten we in godsnaam hopen dat die Timmermans nooit premier gaat worden.
Baudet is beter ja?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:40 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Alles is beter dan die engnek van een Wilders.
Liever nog Timmermans dan Klaver.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klaver roept ook een stuk minder aversie op heb ik het idee.
bij de meeste mensen andersom heb ik het idee boktorquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Liever nog Timmermans dan Klaver.
Klaver
Vanuit rechts perspectief kun je toch echt beter Timmermans hebben dropstaafquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bij de meeste mensen andersom heb ik het idee boktor
ja zou kunnen maar dit is wat ik waarneem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vanuit rechts perspectief kun je toch echt beter Timmermans hebben dropstaaf
Was een paar jaar terug wel anders. Ben geen groot fan van Klaver, maar de laatste jaren lijkt hij zich wat meer onder de radar te begeven. Bewust of niet, andere vangen daardoor de klappen op die een kopstuk normaliter krijgt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klaver roept ook een stuk minder aversie op heb ik het idee.
Gewoon allebei niet. Beide vind ik het maar vreemde types.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:40 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Alles is beter dan die engnek van een Wilders.
Ik walg van Mona maar helaas had ze dat debat toch wel aardig de bovenhand en kon Klaver niet veel meer dan af en toe proberen om zich heen te bijtenquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:
Heeft Timmermans trouwens al Jesse Klaver aangesproken op de minachtende uitspraak palingpopulisme?
Het was echt een staaltje Wilders-politiek dat Jesse beoefende, waar Fransje altijd zo op tegen is.
Als Timmermans dit niet doet heeft het er alle schijn van dat hij zijn eigen mensen niet eens in het gareel kan houden, laat staan dat hij dan een coalitie kan leiden.
Daar is Timmermans helemaal niet op tegen. Die vindt het ook nodig om politiek opponenten voor schandvlek ed uit te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:08 schreef Shreyas het volgende:
Heeft Timmermans trouwens al Jesse Klaver aangesproken op de minachtende uitspraak palingpopulisme?
Het was echt een staaltje Wilders-politiek dat Jesse beoefende, waar Fransje altijd zo op tegen is.
Als Timmermans dit niet doet heeft het er alle schijn van dat hij zijn eigen mensen niet eens in het gareel kan houden, laat staan dat hij dan een coalitie kan leiden.
Voor al haar fouten is Keijzer wel jurist en bestuurskundige en oud-advocaat. Vergelijk dat eens met Klaver. Het is echt schrikbarend wat voor oppervlakkige dombo's komen bovendrijven bij PvdA/GL. Zie ook Habtamu of Kauthar bijv.quote:Op zondag 12 oktober 2025 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik walg van Mona maar helaas had ze dat debat toch wel aardig de bovenhand en kon Klaver niet veel meer dan af en toe proberen om zich heen te bijten
Does not compute. Wie is ‘die’ en wat is ‘daar’?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
rechts van cda stemmen, die gaan daar nooit mee akkoord
Die fusie GL en PvdA was natuurlijk een wanhoopsdaad om een soort van front te vormen tegen de destijds grote VVD die in z'n eentje meer zetels had dan die twee bij elkaar. Maar een deel van de achterban van GL en die van de PvdA is er helemaal niet blij mee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik heb familie die echt altijd PvdA stemden, maar dankzij de huidige koers met Timmermans en de GroenLinks meuk zal de traditie worden verbroken. Netjes gedaan Frans en vrienden.
Het is wel zo dat iemand die niet blij is met PvdAGL en naar PVV of VVD uitwijkt of is uitgeweken eigenlijk al van het latere tijdperk is toen PvdA 'partij van de allochtonen' genoemd werd door PVV-rechts. Omdat ze voor allochtone werknemers opkwamen en enkele allochtonen op de lijst hadden. Toen werd er al beweerd dat de PvdA de PvdA niet meer was. Dus vergeet GL.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die fusie GL en PvdA was natuurlijk een wanhoopsdaad om een soort van front te vormen tegen de destijds grote VVD die in z'n eentje meer zetels had dan die twee bij elkaar. Maar een deel van de achterban van GL en die van de PvdA is er helemaal niet blij mee.
Dan nog steeds grote kans dat het gaat gebeuren. Bontenbal is toch nog redelijk jong en onervaren, Frans is er erg geschikt voor en heeft veel ervaring.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:39 schreef embedguy het volgende:
Wat is de beste tactiek om dit te voorkomen?
CDA stemmen schat ik? Ik vind het nog wel eng dat cda de deur ver open heeft staan om met glpvda samen te werken, maar het is ten minste fijn dat Frans dan geen premier wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |