Nou, daar is flink geknipt in de aflevering van vanavond. Dat spel is vrijdag en zaterdag gespeeld vorige week (Jan: tot morgen!) ,maar we zagen een normale zaterdag en het begin van de zondag. Daarna kwam het spel in de aflevering. Ik vind het sowieso wel lang duren en ze smeren het wel erg lang uit. Fleuris heeft weer eens geluk omdat de FEBO gewoon weet welke feitjes hij leert en kent en past daar de vragen op aan. Zo voorspelbaar dat hij misschien wel de winnaar gaat worden van de 5.000 euro.
Die Daisy heeft wat weg van Kitty uit Big Brother, zelfde type met een Amsterdamse tongval. Die gaat voor reuring zorgen en zoals gezegd moet het antwoord zijn op het stoppen van Marlene, zelfde character min of meer. Mercedes gaat het aanpappen met Joey denk ik, dus Kim thuis gaat woedend worden en schrijft misschien ook wel een brief op hoge poten.
Die Falentijne is weer helemaal nieuw na een nachtje slaap, nu blijft ze zeker nog een jaar...tenminste dat gevoel kreeg ik er bij.
Erik krijgt pik straf van Fatima maandag. Te laat de boodschappen door gepasst naar de JUMBO, ai. En nu weer lenen van de andere bondjes natuurlijk. Zo blijf je eeuwig laatste. Begint weer goed.
Allemaal cabaretteketet!