misschien kent ze isaac ook wel (EJVJL)quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes zit in het Nederlandstalige artiesten wereldje. In een clip van Mart Hoogkamer, draait op feesten met die Roelvink maar ook met Daantje (ja, die van dat nummer met Robert) en andere namen die me net zoveel zouden zeggen als Sjaak Jammers van nummer 38. Ze is ook een vriendin van Chelsea en draaide op het ADE.
Ik heb geen idee of je echt wat moet kunnen om in dat wereldje te komen, dus wat het wil zeggen, of wat je er mee moet weet ik eigenlijk niet, maar je moet wat tijdens de reclame
Het is besmettelijk; ik ben kennelijk ook zo traag dat ik dacht dat je iets wilde likken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry ik probeerde een post van @:StephanL te liken
Hahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry ik probeerde een post van @:StephanL te liken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is besmettelijk; ik ben kennelijk ook zo traag dat ik dacht dat je iets wilde likken...
USB DJ.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes zit in het Nederlandstalige artiesten wereldje. In een clip van Mart Hoogkamer, draait op feesten met die Roelvink maar ook met Daantje (ja, die van dat nummer met Robert) en andere namen die me net zoveel zouden zeggen als Sjaak Jammers van nummer 38. Ze is ook een vriendin van Chelsea en draaide op het ADE.
Ik heb geen idee of je echt wat moet kunnen om in dat wereldje te komen, dus wat het wil zeggen, of wat je er mee moet weet ik eigenlijk niet, maar je moet wat tijdens de reclame
Hamburgers dacht ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
wat heeft ze voor een vlees aan brokjes gesneden dan?
Nouja je hoort ze niet klagenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze krijgt les. Zo moet je het ook leren.
Wilde het net tikken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
de eerste irritaties over Deisyy zijn er al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |