Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
ik vind haar nu al vervelendquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Daisy klinkt als een wat oudere Maudy
Ik vertrouw die 'ikvinallesleuk' houding niet. Dit gaat ze nooit lang vol houdenquote:
dit is echt zendingvullingquote:
Stop die thee ook nog ff tussen d'r tietenquote:
Speciale smaak erbij, thee met zweetaroma.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stop die thee ook nog ff tussen d'r tieten
Engelse plaktheequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Speciale smaak erbij, thee met zweetaroma.
Heel gemeen hoor, dat iemand zegt dat het op kattenvoer lijkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Sterke, onafhankelijke, DJ-vrouw Mercedes gaat janken als iemand iets zegt over haar kookkunst.
Niks mis met kattenvoer. Onze katten krijgen dat elke dag en heb ze nog nooit horen klagen. Is gewoon compliment!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel gemeen hoor, dat iemand zegt dat het op kattenvoer lijkt.![]()
Ach ze is nog jong.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niks mis met kattenvoer. Onze katten krijgen dat elke dag en heb ze nog nooit horen klagen. Is gewoon compliment!
misschien kent ze isaac ook wel (EJVJL)quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes zit in het Nederlandstalige artiesten wereldje. In een clip van Mart Hoogkamer, draait op feesten met die Roelvink maar ook met Daantje (ja, die van dat nummer met Robert) en andere namen die me net zoveel zouden zeggen als Sjaak Jammers van nummer 38. Ze is ook een vriendin van Chelsea en draaide op het ADE.
Ik heb geen idee of je echt wat moet kunnen om in dat wereldje te komen, dus wat het wil zeggen, of wat je er mee moet weet ik eigenlijk niet, maar je moet wat tijdens de reclame
Het is besmettelijk; ik ben kennelijk ook zo traag dat ik dacht dat je iets wilde likken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry ik probeerde een post van @:StephanL te liken
Hahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry ik probeerde een post van @:StephanL te liken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is besmettelijk; ik ben kennelijk ook zo traag dat ik dacht dat je iets wilde likken...
USB DJ.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes zit in het Nederlandstalige artiesten wereldje. In een clip van Mart Hoogkamer, draait op feesten met die Roelvink maar ook met Daantje (ja, die van dat nummer met Robert) en andere namen die me net zoveel zouden zeggen als Sjaak Jammers van nummer 38. Ze is ook een vriendin van Chelsea en draaide op het ADE.
Ik heb geen idee of je echt wat moet kunnen om in dat wereldje te komen, dus wat het wil zeggen, of wat je er mee moet weet ik eigenlijk niet, maar je moet wat tijdens de reclame
Hamburgers dacht ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
wat heeft ze voor een vlees aan brokjes gesneden dan?
Nouja je hoort ze niet klagenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze krijgt les. Zo moet je het ook leren.
Wilde het net tikken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
de eerste irritaties over Deisyy zijn er al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |