SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport
MAX
L1
NOS
Sporza![]()
Halve Nederlandse wegtop aan de start bij de vrouwen is wel grappig, voordeel van geen Lombardije voor vrouwen.![]()
Kopgroep met Wiebes, Vos, Gerritse, Rijnbeek. En Kasper.
Zou SD gaan achtervolgen als Rijnbeek of Vos gaat?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ik ben aan het genieten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:54 schreef wimderon het volgende:
Nederland rijdt volle bak achter Nederland.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De kans dat het daardoor mis gaat is helaas nihil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben aan het genieten.![]()
Geen BBQ in de voorbereiding?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:54 schreef wimderon het volgende:
Nederland rijdt volle bak achter Nederland.![]()
Volgens mij wordt het nu wel beter in beeld gebracht. Als ik het me goed herinner was dat een paar jaar terug echt matig![]()
Dat klopt volgens mij wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:06 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij wordt het nu wel beter in beeld gebracht. Als ik het me goed herinner was dat een paar jaar terug echt matig
Toch weer veel asfalt.
Zou toch graag zo'n WK in Zweden, Roemenië of zo zien.![]()
Kopecky is dan ook nog een halve.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch 3 buitenlanders bij de eerste 12.![]()
Namibiëquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij wel.
Toch weer veel asfalt.
Zou toch graag zo'n WK in Zweden, Roemenië of zo zien.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Hinderlijk, die grindstroken zo af en toe tijdens het wereldkampioenschap wegwielrennen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Vos en Wiebes, jawel!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Heb eerlijk gezegd nog geen stukje gravel gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:24 schreef Pistolero het volgende:
Dit parcours heeft precies niks met gravel te maken. Bram Tankink is een fraud.![]()
Ligt nog wel een desolate strook landquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oekraïne in het modderseizoenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Meer dan genoeg drones aanwezig voor fraai camerawerk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ligt nog wel een desolate strook land![]()
Alle terechte klachten terzijde, is het voor de verandering wel fijn om weer eens een wedstrijd met spanning te kunnen zien.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nederland rijdt opnieuw achter Nederland aan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
individuele tak, laten we dat lekker zo houden.![]()
Maar er wordt hier eigenlijk helemaal niet gereden in teamverband.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederland rijdt opnieuw achter Nederland aan.![]()
Die focus op Marianne is bizar. Ze kan geen millimeter gaan verzitten.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Dan zul je Gianni Vermeersch met terugwerkende kracht van een jaar toch nogmaals de memo moeten toesturen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar er wordt hier eigenlijk helemaal niet gereden in teamverband.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ze zijn continu aan het aanvallenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:37 schreef Steven184 het volgende:
Lekker Lorena naar de streep rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |