Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
lijkt me ook wel vet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga denk ik Slot Neuschwanstein kopen of de Notre-Dame.
Ik vind de Titanic wel tof. Maar ding is veel te groot.quote:
Rustig he grannyquote:
In Azië vraag ik om hun ID om te checken of ze wel minimaal 21 zijn.quote:
Op mobiel zie je dat lastigerquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
Ze zijn hier met een dak bezig. Nu gooien ze alle dakpannen stuk voor stuk in zo'n metalen afvalcontainer. Echt een heerlijk geluid.
Ik hoor dit meteen in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
Ze zijn hier met een dak bezig. Nu gooien ze alle dakpannen stuk voor stuk in zo'n metalen afvalcontainer. Echt een heerlijk geluid.
ze leveren origineel maar well8cht kan je instructies vinden hoe je de afgebrande versie moet bouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Samzz het volgende:
Is de Notre Dame de originele of de afgebrande versie?
Grootste wat ik tot nu toe heb gebouwd is die gouden Star Wars robot. Ik heb inmiddels zoveel dat ik een stad kan bouwen. Veel sets uit de jaren 80 met oa treinen (gray era).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Titanic wel tof. Maar ding is veel te groot.
C-3PO?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Grootste wat ik tot nu toe heb gebouwd is die gouden Star Wars robot. Ik heb inmiddels zoveel dat ik een stad kan bouwen. Veel sets uit de jaren 80 met oa treinen (gray era).
Dit is mijn grootste set:quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Grootste wat ik tot nu toe heb gebouwd is die gouden Star Wars robot. Ik heb inmiddels zoveel dat ik een stad kan bouwen. Veel sets uit de jaren 80 met oa treinen (gray era).
Echt he, wie doet dat nou?quote:
Oké?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
In Azië vraag ik om hun ID om te checken of ze wel minimaal 21 zijn.
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:14 schreef Samzz het volgende:
Is de Notre Dame de originele of de afgebrande versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |