quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles aan 3 onopgevoede honden is irritant.
Mensen met kleine kinderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben sowieso blij met mijn huidige buren. Als die ooit gaan verhuizen is maar weer de vraag wat je er voor terug gaat krijgen.
Was wel een van de redenen waarom deze woning de doorslag gaf jaquote:
ja in Deventer hadden we een ouwe tang. Geruisloos in haar woning, alleen vervelend als je haar tegen kwam op de galerij als ze vond dat de ramen gewassen moesten worden of weet ik veel wat ze meer te klagen had.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben sowieso blij met mijn huidige buren. Als die ooit gaan verhuizen is maar weer de vraag wat je er voor terug gaat krijgen.
ftfyquote:
In mijn vorige huis zat een scheur in her voorraam toen ik erin ging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef Nizno het volgende:
een scheur in de voorraam die nog niet is gemaakt is ook vervelend
Mijn vorige buren waren ook erg luidruchtig. Nieuwe buren die hoor ik echt nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja in Deventer hadden we een ouwe tang. Geruisloos in haar woning, alleen vervelend als je haar tegen kwam op de galerij als ze vond dat de ramen gewassen moesten worden of weet ik veel wat ze meer te klagen had.
nieuwe bewoners waren er nog geen maand. Elke avond de vaatwasser pas om 23,30 uitruimen, spullen in kastjes smijten en deurtjes dicht smijten...
die kant van de keuken zat tegen onze slaapkamer....
Ik loop altijd heel zachtjes. Mijn onderbuurman hoorde mij bijna nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vorige buurman liep op laminaat met van die sloffen met harde zolen en hij kon niet normaal lopen. En vond het ook altijd leuk om te gaan fluiten eind van de avond/begin de nacht.
mijn raam komen ze over 5 daagjes vervangen... Ik kan niet wachten. dan heb ik daarna eindelijk mijn gordijn weer hangen en mn kerstlampjes en de 'vensterbank'quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn vorige huis zat een scheur in her voorraam toen ik erin ging.
Maar het raam er boven (zo'n lange smalle) die paste helemaal niet goed. Die kon je zo heen en weer wiebelen![]()
Die lekte ook als er regen op stond.
Toen de glasmensen het voorraam kwamen opmeten had ik dat gezegd van "ik denk dat die er boven lekt"
Voelde hij eraan "wtf???, wie heeft dit geplaatst dit zit gewoon los? Nou oke deze gaan we ook meteen vervangen dan"
Vorige appartement hoorde ik het ook als een buurvrouw 's ochtends Nederlandse muziek draaide. Maar hoorde 's nachts ook de baby huilenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vorige buren waren ook erg luidruchtig. Nieuwe buren die hoor ik echt nooit.
En mijn andere buren die hebben zondag tussen 10:00 - 12:00 even paar uurtje Hollandse Hits. Helemaal prima.
zondag tussen 10 en 12 is een prima tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vorige buren waren ook erg luidruchtig. Nieuwe buren die hoor ik echt nooit.
En mijn andere buren die hebben zondag tussen 10:00 - 12:00 even paar uurtje Hollandse Hits. Helemaal prima.
ik hoor hier af en toe de wc van de buren die doorgetrokken wordt en ik nog geen radio aan heb, verder geen enkel woongeluid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor af en toe wat gebonk als de kids van de buren hun gekke uurtje hebben. Verder hoor ik nooit iets.
Ik ook <3. En de rest zit niet aan ons vast, dus die doen maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
Geen burenproblemen hier, heb de beste buren van de wereld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |