Ok, als jij het zegt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nee. Die cups zijn niet te vertrouwen
Duikbril op en 11,5 kilo uien snijden
Nee preciesquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goede post Essi. Denk dat je hier de kern van het probleem hebt benoemd. Grmbl kan niet goed inschatten wat knuffelbaar is en wat niet
en we zien graag de foto's van de uienbergquote:
Is het recept toevallig uiensoep voor een weeshuis?quote:
Goed ideequote:
Picnic heeft m'n uitjes net geleverd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we zien graag de foto's van de uienberg
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cali mag geen ui eten![]()
Dus dit weekend toch maar weer iets anders bedenken.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cali mag geen ui eten![]()
Dus dit weekend toch maar weer iets anders bedenken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Picnic heeft m'n uitjes net geleverd.
[ afbeelding ]
Ja ze had al 520 gram uien gesnipperdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijf je nu met 11 kilo uien zitten?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet in de file te zitten
Dan moeten de nagels ook geknipt worden dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
En het geluid van drie honden die steeds over laminaat lopen is ook irritant.
Ik denk het want je hoort echt constant die nageltjes over het laminaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moeten de nagels ook geknipt worden dus.
Alles aan 3 onopgevoede honden is irritant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
En het geluid van drie honden die steeds over laminaat lopen is ook irritant.
Daarom zit ik ook boveninquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben daarom blij dat ik geen bovenburen heb en geen last meer hebt van geluiden van boven
Ik ben sowieso blij met mijn huidige buren. Als die ooit gaan verhuizen is maar weer de vraag wat je er voor terug gaat krijgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben daarom blij dat ik geen bovenburen heb en geen last meer hebt van geluiden van boven
Of fatsoenlijk laminaat en/of ondervloer gebruiken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moeten de nagels ook geknipt worden dus.
Dit idd. Mier zijn nagels zijn netjes geknipt, maar die hoor je ook lopen op t parket.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of fatsoenlijk laminaat en/of ondervloer gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |