Jeetjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Benieuwd of we überhaupt de kerst halen.
Benieuwd of ik dit jaar weer een Kerstpakket van de RET krijg. Ik werk er al een jaar niet meer. Meerdere keren per jaar sturen ze dingen naar me op met Kerst, Nieuwjaar en Pasen. Gratis chocolade. Misschien even een adreswijziging naar @Ama doorsturen lol.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
Ben benieuw wie hier als eerst een kerstpakket krijgt.
Nou nou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Lol vinden ze vast niet gek als je ineens in Emmen woont.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Benieuwd of ik dat jaar weer een Kerstpakket van de RET krijg. Ik werk er al een jaar niet meer. Meerdere keren per jaar sturen ze dingen naar me op met Kerst, Nieuwjaar en Pasen. Gratis chocolade. Misschien even een adreswijziging naar @:ama doorsturen lol.
Gezien je reactie zijn het geen leuke kramen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Wij moeten denk ik weer met een soort neppe munten langs kraampjes om een eigen pakket samen te stellen.
Is dat niet leuk? Dat lijkt mij wel leuk eigenlijk want dan heb je toch sowieso wel dingen die je wel gebruikt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Wij moeten denk ik weer met een soort neppe munten langs kraampjes om een eigen pakket samen te stellen.
[s ]ow de meest gezellige kerstpakketten [ /sarcasm]quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik lees dit concept wel vaker maar ik vind dat altijd wel leuk klinken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien je reactie zijn het geen leuke kramen.
Ik krijg het pas bij de kerstborrelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
Ben benieuw wie hier als eerst een kerstpakket krijgt.
Dat is zo kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik krijg denk ik van de hoofd leverancier van onze koffie wel weer een boodschappenpakket. Maar we hebben nu ook een andere leidinggevende dus wellicht dat het vanuit het bedrijf dit keer ook weer wat groter is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow de meest gezellige kerstpakketten
Ach, er zitten daar olieproductielokaties van de NAM dus waarom niet en Thales zit ook in de buurt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol vinden ze vast niet gek als je ineens in Emmen woont.
Ik ook maar geeft niet is alsnog voor kerst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg het pas bij de kerstborrel
Hengeloooooquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ach, er zitten daar olieproductielokaties van de NAM dus waarom niet en Thales zit ook in de buurt.
Thales heeft me van de zomer benaderd voor radarsystemen te bouwen, maar vond Hengelo toch wat te ver.
Ja, mits het leuke kramen zijn. Daar schort t geloof ik wel vaak aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees dit concept wel vaker maar ik vind dat altijd wel leuk klinken.
True truequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mits het leuke kramen zijn. Daar schort t geloof ik wel vaak aan.
Wij krijgen een bon.
Dat is normaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heb ik vorig jaar het ingewisseld voor een boekenbon ding waarvan ik de boeken nog steeds moet lezen
Wij kregen toen een bbq / smoker ding omdat de bbq van die zomer ook niet door kon gaan. Had er geen reet aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Grootste Kerstpakket was met corona ter compensatie omdat het Kerstetentje niet door kon gaan. Was echt heul veel.
Als man zeg je dan 'Shut your mouth. It ain't for talkin' you know that' tegen ze.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Ja lekker man de hele tijd schreeuwen. Fucking tokkies.
Mag ik wat voorstellen doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Godver. Uitslapen zit er dit weekend niet in. Ik krijg echt elke keer nog meer een hekel aan mijn bovenbuurvrouw en haar vriendin.
Dat denken veel mensen, zie ik hier in de buurt ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:13 schreef Ama het volgende:
Echt waarom denken ze ook dat het beter wordt als ze schreeuwen tegen die honden.
En dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik wat voorstellen doen?
Amandeltaart pakken
Valt de cyanine smaak en geur niet zo opquote:
Wil jij er dan 3 honden hebben? Nou ja meer 2,5 want eentje is klein.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Valt de cyanine smaak en geur niet zo op
Gewoon naar het asiel. Zulk onopgevoede viervoeters hoef ik nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil jij er dan 3 honden hebben? Nou ja meer 2,5 want eentje is klein.
Ik denk ook dat het de manier is hoe ze met die beesten communiceren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon naar het asiel. Zulk onopgevoede viervoeters hoef ik niet
Vorig jaar werden we afgescheept met een feeststol. En gisteren hoorde ik ook verhalen over dat er geen melk gekocht mag worden voor de koffie.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig jaar werden we afgescheept met een feeststol. En gisteren hoorde ik ook verhalen over dat er geen melk gekocht mag worden voor de koffie.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig jaar werden we afgescheept met een feeststol. En gisteren hoorde ik ook verhalen over dat er geen melk gekocht mag worden voor de koffie.
Ik ook. Ik kan elke dag thuiswerken en nog steeds hetzelfde bedrag krijgen (minus belasting dan). Met je loser.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha dude, ik krijg zelfs reiskostenvergoeding voor mijn fiets en zelfs nog als ik thuis werk. Loser.
Er hoort dan ook geen melk in koffie. Koffie dient puur van genoten te wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zo eentje die je online kunt inwisselen voor cadeaubonnen voor winkels, ik wissel mijne altijd in voor een Bol bon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:06 schreef Ama het volgende:
[..]
True trueAls er niks leuks bij zit is het ook wel een beetje jammer maar ja als je zo'n boodschapspakket krijgt beland de helft ook achter in de kast.
Een cadeaubon is wel een goeie ja.
Maar ik hoef niet in de file te zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan elke dag thuiswerken en nog steeds hetzelfde bedrag krijgen (minus belasting dan). Met je loser.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:21 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills zie net dit staan in een recept: ¾ cup onion (11520 gr)
Zal me maar aan de amerikaanse versie houden.
Maak perenlikeur met rauwe amandelen. Dan gaan ze iig met een glimlach.quote:
Ok, als jij het zegt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nee. Die cups zijn niet te vertrouwen
Duikbril op en 11,5 kilo uien snijden
Nee preciesquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goede post Essi. Denk dat je hier de kern van het probleem hebt benoemd. Grmbl kan niet goed inschatten wat knuffelbaar is en wat niet
en we zien graag de foto's van de uienbergquote:
Is het recept toevallig uiensoep voor een weeshuis?quote:
Goed ideequote:
Picnic heeft m'n uitjes net geleverd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we zien graag de foto's van de uienberg
Ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cali mag geen ui eten![]()
Dus dit weekend toch maar weer iets anders bedenken.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cali mag geen ui eten![]()
Dus dit weekend toch maar weer iets anders bedenken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Picnic heeft m'n uitjes net geleverd.
[ afbeelding ]
Ja ze had al 520 gram uien gesnipperdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijf je nu met 11 kilo uien zitten?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet in de file te zitten
Dan moeten de nagels ook geknipt worden dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
En het geluid van drie honden die steeds over laminaat lopen is ook irritant.
Ik denk het want je hoort echt constant die nageltjes over het laminaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moeten de nagels ook geknipt worden dus.
Alles aan 3 onopgevoede honden is irritant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
En het geluid van drie honden die steeds over laminaat lopen is ook irritant.
Daarom zit ik ook boveninquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben daarom blij dat ik geen bovenburen heb en geen last meer hebt van geluiden van boven
Ik ben sowieso blij met mijn huidige buren. Als die ooit gaan verhuizen is maar weer de vraag wat je er voor terug gaat krijgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben daarom blij dat ik geen bovenburen heb en geen last meer hebt van geluiden van boven
Of fatsoenlijk laminaat en/of ondervloer gebruiken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moeten de nagels ook geknipt worden dus.
Dit idd. Mier zijn nagels zijn netjes geknipt, maar die hoor je ook lopen op t parket.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of fatsoenlijk laminaat en/of ondervloer gebruiken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles aan 3 onopgevoede honden is irritant.
Mensen met kleine kinderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben sowieso blij met mijn huidige buren. Als die ooit gaan verhuizen is maar weer de vraag wat je er voor terug gaat krijgen.
Was wel een van de redenen waarom deze woning de doorslag gaf jaquote:
ja in Deventer hadden we een ouwe tang. Geruisloos in haar woning, alleen vervelend als je haar tegen kwam op de galerij als ze vond dat de ramen gewassen moesten worden of weet ik veel wat ze meer te klagen had.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben sowieso blij met mijn huidige buren. Als die ooit gaan verhuizen is maar weer de vraag wat je er voor terug gaat krijgen.
ftfyquote:
In mijn vorige huis zat een scheur in her voorraam toen ik erin ging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:31 schreef Nizno het volgende:
een scheur in de voorraam die nog niet is gemaakt is ook vervelend
Mijn vorige buren waren ook erg luidruchtig. Nieuwe buren die hoor ik echt nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja in Deventer hadden we een ouwe tang. Geruisloos in haar woning, alleen vervelend als je haar tegen kwam op de galerij als ze vond dat de ramen gewassen moesten worden of weet ik veel wat ze meer te klagen had.
nieuwe bewoners waren er nog geen maand. Elke avond de vaatwasser pas om 23,30 uitruimen, spullen in kastjes smijten en deurtjes dicht smijten...
die kant van de keuken zat tegen onze slaapkamer....
Ik loop altijd heel zachtjes. Mijn onderbuurman hoorde mij bijna nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vorige buurman liep op laminaat met van die sloffen met harde zolen en hij kon niet normaal lopen. En vond het ook altijd leuk om te gaan fluiten eind van de avond/begin de nacht.
mijn raam komen ze over 5 daagjes vervangen... Ik kan niet wachten. dan heb ik daarna eindelijk mijn gordijn weer hangen en mn kerstlampjes en de 'vensterbank'quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn vorige huis zat een scheur in her voorraam toen ik erin ging.
Maar het raam er boven (zo'n lange smalle) die paste helemaal niet goed. Die kon je zo heen en weer wiebelen![]()
Die lekte ook als er regen op stond.
Toen de glasmensen het voorraam kwamen opmeten had ik dat gezegd van "ik denk dat die er boven lekt"
Voelde hij eraan "wtf???, wie heeft dit geplaatst dit zit gewoon los? Nou oke deze gaan we ook meteen vervangen dan"
Vorige appartement hoorde ik het ook als een buurvrouw 's ochtends Nederlandse muziek draaide. Maar hoorde 's nachts ook de baby huilenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vorige buren waren ook erg luidruchtig. Nieuwe buren die hoor ik echt nooit.
En mijn andere buren die hebben zondag tussen 10:00 - 12:00 even paar uurtje Hollandse Hits. Helemaal prima.
zondag tussen 10 en 12 is een prima tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vorige buren waren ook erg luidruchtig. Nieuwe buren die hoor ik echt nooit.
En mijn andere buren die hebben zondag tussen 10:00 - 12:00 even paar uurtje Hollandse Hits. Helemaal prima.
ik hoor hier af en toe de wc van de buren die doorgetrokken wordt en ik nog geen radio aan heb, verder geen enkel woongeluid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor af en toe wat gebonk als de kids van de buren hun gekke uurtje hebben. Verder hoor ik nooit iets.
Ik ook <3. En de rest zit niet aan ons vast, dus die doen maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
Geen burenproblemen hier, heb de beste buren van de wereld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |