Daar worden meisjes geboren met de kuisheidsgordel al om toch?quote:
Wat? Niet Donald J. Trump??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
María Corina Machado wint nobelprijs voor de vrede
Ik neem aan dat het leger van Noorwegen nu in de hoogste staat van paraatheid wordt gebracht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
RIP Noorwegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Niet Donald J. Trump??
Dit klinkt Spaans trouwens, gauw ICE eropaf sturen!
Je zal er zo uitzien op je 58equote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
Oh, het is een Venezolaanse. Dat betekent helemaal oorlog.
Fuck this blue short haired world, launch the nukes, all of 'em!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Trump denkt nu, fuck die oorlogen, I'm going home. Geen nobelprijs, dan kan mij die vrede ook verrotten.
Dat kan dus niet zomaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump is wel instaat als hij weet dat hij morgen dood gaat, om vandaag nog even de knopjes in te drukken.
Ik zie jou daar veel eerder toe in staat (zeker als je joekeltje er niet meer is)quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Trump is wel instaat als hij weet dat hij morgen dood gaat, om vandaag nog even de knopjes in te drukken.
Nogal grijs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is weer heerlie de weerlie vandaag zeg
Anderen hoeven niet te lijden als ik lijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie jou daar veel eerder toe in staat (zeker als je joekeltje er niet meer is)
Als je zou zeggen dat ze begin 40 is, zou ik het ook geloven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal er zo uitzien op je 58e
[ afbeelding ]
Ja precies. Een Nobelprijs is eigenlijk hetzelfde als een kroketje uit de muur alleen dan een beetje anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Trump nu even oorlog in Oekraïne oplost krijgt hij volgend jaar vast die Nobelprijs.
Behalve mannen zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anderen hoeven niet te lijden als ik lijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |