Wat is dit nu voor iets achterlijks? Je lichaam zit in een vecht of vlucht reactie dus we deponeren maar even de maaginhoud dat zal de situatie vast helpen?quote:Stress diarree ontstaat doordat stresshormonen (zoals cortisol en adrenaline) de darmwerking versnellen en de afscheiding van vocht en slijm verhogen, wat leidt tot waterige diarree. Dit is onderdeel van de 'vecht-of-vlucht' reactie, waarbij het lichaam snel spijsverteringsafval wil uitscheiden
Dat is alleen als jij stress oplevert.quote:
POV: roos doet aan facesitting terwijl ze stress heeftquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:07 schreef Marsenal het volgende:
Is dit bedoels als crossover van het rimtopic? Want dan haak ik af.
You trying to get lucky tonight?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
POV: roos doet aan facesitting terwijl ze stress heeft
Hmmm heerlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:15 schreef Hyaenidae het volgende:
TS zou in mijn mond mogen poepen als we samen op pad zijn, hebben we geen wc voor nodig.
Skunk tactics.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Het is in elk geval normaal. Je moet voor een sportwedstrijd, of dat nou een lokale run is of een WK, ook echt niet bij de toiletten in de buurt komen, níet te harden en dat komt natuurlijk allemaal door de stress.
Wellicht dat de gedachte van die vecht-of-vlucht-reactie is dat je sneller bent als je minder gewicht mee draagt
je laat dan wel weer een geurspoor achter, dat lijkt me ook niet echt bevorderlijk als de achtervolger een sabeltandtijger isquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Wellicht dat de gedachte van die vecht-of-vlucht-reactie is dat je sneller bent als je minder gewicht mee draagt
Tenzij die sabeltandtijger een poep fetish heeft, zou ik zeggen dat die geur juist afschriktquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
je laat dan wel weer een geurspoor achter, dat lijkt me ook niet echt bevorderlijk als de achtervolger een sabeltandtijger is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |