Die het dan wel op mijn account, hij heeft er toch niks meer aan dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit. Dan kan je er nog geld aan verdienen!
Dus jij wilt geld verdienen aan de dood van @Joopklepzeiker, wat is dat voor zieke gedachte.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die het dan wel op mijn account, hij heeft er toch niks meer aan dan waarschijnlijk
Er is een spreekwoord voor...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dus jij wilt geld verdienen aan de dood van @:Joopklepzeiker, wat is dat voor zieke gedachte.
Oh dus dan is het goed...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Er is een spreekwoord voor...
Jopie moet zich natuurlijk wel eerst even goed verzekeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oh dus dan is het goed...
Er is een grote kans dat onze Jopie dit gewoon overleefd en dat hij dan het geld goed kan gebruiken. Mocht dat niet zo zijn, dan lijkt het me een goede tegemoetkoming voor de familie of anders zelfs voor het goede doel.
Maar nee hoor, jij wil alles voor jezelf hebben en graaien. Walgelijk.
Nee joh, je kan toch geen 12 dagen lang met een hamer op je hoofd slaan, dan is je arm echt wel een keer moe hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:14 schreef Näsenbar het volgende:
@:Watmoetjenou dus dit zijn jouw voorbeelden? https://www.nu.nl/buitenl(...)iet-mishandelen.html
Nee, wel van tevoren een notitie maken over hoe de hulpverleners moeten omgaan met jouw half functionerende lichaam nadien. Wat de essentie van je actie was en wat je hoopte ermee te willen bereiken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Klacht: Gaan jullie natuurlijk massaal afkeuren en mij omlullen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |