Ik zit liever in de shitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
deze variant... En aan de andere kant "niet schreeuwen, maar opstaan"
[ afbeelding ]
Dit zijn de kamervragen.quote:
Die nog niet gezien. Biblebelt?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:44 schreef heywoodu het volgende:
Dat is toch nog altijd beter dan de Chris Stoffer-mania hier.
Oh Happy Dayquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:10 schreef Elzaas het volgende:
In rotterdam zijn christelijken volgens mij. Wonen veel Antilianen en Surinamers volgens mij. Die zijn allemaal christelijk. Ik zie altijd bij de kerk staan. Gaan ze zingen in de Kerk.
Gelukkig hebben jullie geen burgemeester van de Christenunie daar in Rotterdamquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
Specifiek het centrum... om de 2 meter een bord van de Christenunie met het hoofd van Mirjam Bikker. Minimaal 200 borden vanuit werk tot huis gezien
Om de x aantal meters aan de weg een bord is normaal, maar dit slaat echt helemaal nergens meer op.
Hadden ze een overvloed aan geld over ofzo?? Alsof de Christenunie achterban in Rotterdam centrum te vinden is
Idd, Carola Schouten. Christenkutjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie geen burgemeester van de Christenunie daar in Rotterdam
Gast.... die lui hebben de paddo op de lijst weten te krijgenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jammer dat ze zo rigide zijn mbt drugs en dus blijkbaar ook euthanasie bij lijden, anders zouden ze zeker een #1 kandidaat zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |