En Mollema en Pidders?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:44 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
1 tot en met 5 confirmed?
1-2-3 ?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:44 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
1 tot en met 5 confirmed?
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:13 schreef Fretwork het volgende:
Het allerlekkerst zou zijn als Pogacar geen zin heeft, maar Evenepoel dan verliest van Seixas
Ik weet dat de kans bijna nul is maar hoe vet zou het zijn als Mollema nog 1 keer kon uithalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.
Skujins zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De tijd van Seixas komt nog wel, dan liever eeen oudgediende met een kroon op zijn carrière. Mollema. Skujins. Rui Costa.
Dodelijke uitslag.quote:
Die 3 zijn qua erelijst niet helemaal vergelijkbaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 06:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
1. Pogacarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:26 schreef Pino112 het volgende:
Een half uur voor @:Frozen-assassin @:gomeli @:H.Vviv @:knijn1985 om gratis punten te krijgen voor Pogi
Als Pogacar nog mensen wil verleiden te gaan kijken adviseer ik hem daar al te vertrekken zodat het nog spannend wordt of ze hem terughalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de minste wedstrijd van de 5 monumenten. Desalniettemin toch kijken. Helaas Madonna Del Ghisallo vroeg in de koers.
Monumenten geef je niet weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien Del Toro en Pogi met z'n tweeën weg en Pogi die Del Toro dan laat winnen.
Dat zou een nieuw dieptepunt zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat die dat gaat doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien Del Toro en Pogi met z'n tweeën weg en Pogi die Del Toro dan laat winnen.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is niet of Pogi straks gaat winnen, maar met hoeveel minuten voorsprong
We kunnen misschien nog wel de act krijgen dat Pogacar langzamer gaat fietsen om Del Toro naar een tweede plaats te brengen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat zou een nieuw dieptepunt zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat die dat gaat doen.
Hoor ik hier de stem van de mannen van Sporza?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tenzij Pogi een verschrikkelijk slechte dag zou hebben en Evenepoel de koers van zijn leven gaat rijden ..
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tenzij Pogi een verschrikkelijk slechte dag zou hebben en Evenepoel de koers van zijn leven gaat rijden ..
Ik hoef die flauwekul allemaal niet...ik wil gewoon strijd zien. En ja, dat is hoogstwaarschijnlijk ijdele hoop.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen misschien nog wel de act krijgen dat Pogacar langzamer gaat fietsen om Del Toro naar een tweede plaats te brengen.
Het is jammer dat een sleutelbeen in deze fase van het seizoen ook weinig doet verder.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:31 schreef The_Undertone het volgende:
Het is gewoon hopen op een platte batterij van Pogi's motortje.
Edit: of dat zo'n Sloveense vlag in Taddeüs z'n wielen draait, remeber Leif Hoste.
Inderdaad, ik had een breuk niet weggelaten uit de scenario's uit kiesheid maar omdat ik die liever in de Omloop het Volk volgend jaar zou zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is jammer dat een sleutelbeen in deze fase van het seizoen ook weinig doet verder.
Nou, nou Bob, dit had ik niet van je verwacht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is jammer dat een sleutelbeen in deze fase van het seizoen ook weinig doet verder.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Chauvinistische Belg moet je er toch een beetje in geloven he!
Als de uitslag is:
1. Evenepoel
2. Tadej Pogacar
Dan krijgt de eerste die hierop reageert een FOK! basic abonnement cadeau van 1 maand! (als hij er nog geen abo heeft)
Wat krijgt de tweede?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als de uitslag is:
1. Evenepoel
2. Tadej Pogacar
Dan krijgt de eerste die hierop reageert een FOK! basic abonnement cadeau van 1 maand!
Helaasquote:
Wens ze dan een lekke band toe ofzo ofquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Mensen die atleten botbreuken toewensen getuigt wel van een vrij bedenkelijk niveau
Knieband?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wens ze dan een lekke band toe ofzo of
Ik hoop dat Remco een lekke band krijgt!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn gratis abonnement.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat Remco een lekke band krijgt!
Zoiets?
Nu mag die wel 1 krijgen zou niet echt gevolgen hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat Remco een lekke band krijgt!
Zoiets?
Is natuurlijk minder erg, maar dan nog...niet echt nodig om iemand iets vervelends toe te wensen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt...gravelstroken in de koers zijn leuk, maar als aparte discipline vind ik het niet echt wat toevoegen.quote:
JAAAA, daarmee schuif ik op in HET EVENEPOEL SPEL van Capuquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja inmiddels geswitcht naar de NOS, interessanter dan Lombardije.
Echt niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
JAAAA, daarmee schuif ik op in HET EVENEPOEL SPEL van Capu
Was dat ook niet mentaal? Ik dacht dat ie op het randje van stoppen zat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:51 schreef Steven184 het volgende:
Skin heeft zijn motor dit jaar ook weer gevonden
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was dat ook niet mentaal? Ik dacht dat ie op het randje van stoppen zat.
Brieven uit Aigle zijn eindelijk aangekomen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jeetje 77km en Pogi is nog niet weg, is die ziek?
Te vroeg om te beoordelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Brieven uit Aigle zijn eindelijk aangekomen?
Was het weer zo ver?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet slim om hard te vallen
Captain America is wel een vermakelijk figuur als hij niet in dienst rijdt. Dan is ie erg vervelend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:29 schreef The_Undertone het volgende:
Een solo van Skin zou het seizoen wel aardig afsluiten.
Het ligt eraan of hij straks het groepje met Evenepoel kan volgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel benieuwd waar Simmons gaat eindigen
Ja hopelijk blies hij zich niet op net in het wielquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ligt eraan of hij straks het groepje met Evenepoel kan volgen
35 punten!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1. Pogacar
2. Pogacar
3. Pogacar
4. Pogacar
5. Pogacar
Volgend jaar kan zo maar wel anders worden. In de geschiedenis is dat vaker gebeurd. Laurent Fignon is voor mij het voorbeeld, dat mij nu te binnen schiet.quote:
Harder fietsenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan Pogacar gestopt worden?
De voorsprong van EVENEPOEL.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net perongeluk een middagdutje gedaan. Heb ik wat gemist?
Evenepoel minuut voorsprong maar toen gevallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net perongeluk een middagdutje gedaan. Heb ik wat gemist?
Bagioli, Landa, Masnada, Sjors Bennett.. het gebeurt wel vaker de laatste jarenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
Storer op het podium...die had ik dan weer niet helemaal zien aankomen.
Landa in dit rijtjequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bagioli, Landa, Masnada, Sjors Bennett.. het gebeurt wel vaker de laatste jaren
(al was die van Bennett een vreemde editie omdat zowat alle toprenners de Dauphiné reden)
Toch vooral omdat ie niet snel is er nauwelijks echt zware eendagskoersen zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Landa en eendagskoersen is zowat een niet bestaande combinatie
Hij heeft Lombardije toch regelmatig gereden en nooit in de buurt gekomen van een fatsoenlijke uitslag. Dan is plek 3 toch wel een flinke verrassingquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch vooral omdat ie niet snel is er nauwelijks echt zware eendagskoersen zijn.
Dat hij een hele grote is, bewijst hij dan toch wel weer toen de interviewer hem vroeg of hij zich niet heel speciaal en uniek voelde nu, en dat hij daarop antwoordde (in gebrekkig Engels, maar dat was de strekking) dat iedereen op zijn eigen manier uniek is. Het is naast een groot wielrenner ook een bijzonder groot mens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:52 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het is niet allang niet meer spannend, maar wat een grootheid is het
Is die gast serieus pas 24?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:32 schreef TAmaru het volgende:
De man van de dag was trouwens wel Simmons. 200km in de aanval gereden en dan nog 4e worden. Die gast zie ik ooit nog wel eens een monument winnen, zeker omdat hij pas 24 is.
Morgen waarschijnlijk #94 met 48th Trofeo Tessile & Moda - Valdengo Oropa. Daar rijdt UAE met drie toppers terwijl de rest van het veld net niet gehandicapt is.quote:
Hopelijk stuurt Astana nog Scaroni.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk #94 met 48th Trofeo Tessile & Moda - Valdengo Oropa. Daar rijdt UAE met drie toppers terwijl de rest van het veld net niet gehandicapt is.
Volgens PCS heeft Merckx nog steeds meer dan het dubbele puntenaantal van Pogacar op de all-time-lijst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat Eddy Merckx nu wel uit de hotseat mag.
Als je dit in België zegt dan wordt je in de cel naast Dutroux gestopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat Eddy Merckx nu wel uit de hotseat mag.
Naast? Inquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je dit in België zegt dan wordt je in de cel naast Dutroux gestopt.
Pogi is ook pas net 27 geworden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens PCS heeft Merckx nog steeds meer dan het dubbele puntenaantal van Pogacar op de all-time-lijst.
Ik was er daar niet een van, hele dag in huis aan het klussen geweest. Weinig gemist ook aan de uitslag te zien.quote:
Ik hoop inmiddels dat hij volgend jaar alle 5 de monumenten wint. En de Tour. En de Giro of Vuelta. En een paar rondjes van een week. En het WK. En alle eendagskoersen daartussenin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Er zijn mensen die hier daadwerkelijk naar hebben gekeken, haha. Beste prestatie in oktober ooit, kon er ook nog wel bij.
Fantastisch seizoen gereden, overal wel in beeld of in de aanval.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:32 schreef TAmaru het volgende:
De man van de dag was trouwens wel Simmons. 200km in de aanval gereden en dan nog 4e worden. Die gast zie ik ooit nog wel eens een monument winnen, zeker omdat hij pas 24 is.
Dan ook gewoon alle grote rondes hè, niet van dat halfbakken geneuzelquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik hoop inmiddels dat hij volgend jaar alle 5 de monumenten wint. En de Tour. En de Giro of Vuelta. En een paar rondjes van een week. En het WK. En alle eendagskoersen daartussenin.
De sport is toch al morsdood, maak er dan ook maar zo´n absurde freakshow van dat er heel misschien toch nog een beetje kritiek komt vanuit de media en fans.
Dat Remco de nieuwe Merckx zou zijn lijkt steeds meer waarheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:52 schreef -XOR- het volgende:
In retrospectief kon die Merckx er eigenlijk geen klote van.
Als je zijn behaarde voorkomen wegdenkt valt het bij hem wel mee toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Die zag er op zijn 18e al uit als een dertig-jarige
Ja maar ja...die man had nou eenmaal zo jong al een baardquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je zijn behaarde voorkomen wegdenkt valt het bij hem wel mee toch?
Ook Fignons carrière werd gedwarsboomd door knieproblemen (tendinitis), rugproblemen en lintwormen. Dat maakte dat hij het niveau van 1983/1984 nooit meer kon evenaren. Benaderen wel. Net zoals LeMond het niveau van 1985/1986 nooit meer kon evenaren na het beruchte jachtongeluk. Maar benaderen wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgend jaar kan zo maar wel anders worden. In de geschiedenis is dat vaker gebeurd. Laurent Fignon is voor mij het voorbeeld, dat mij nu te binnen schiet.
Zonder de blessure van Hinault was hij misschien wel eeuwig knecht gebleven.
De nieuwe Merckx komt helaas uit Sloveniëquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat Remco de nieuwe Merckx zou zijn lijkt steeds meer waarheid
Dergelijke prutteksten maken hem net compleet ondraaglijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat hij een hele grote is, bewijst hij dan toch wel weer toen de interviewer hem vroeg of hij zich niet heel speciaal en uniek voelde nu, en dat hij daarop antwoordde (in gebrekkig Engels, maar dat was de strekking) dat iedereen op zijn eigen manier uniek is. Het is naast een groot wielrenner ook een bijzonder groot mens.
Merckx won natuurlijk wel 5 keer de Giro en 7 keer San-Remo. Nu weten wij dat San-Remo en de Giro prutskoersjes zijn en dat het eigenlijk alleen maar telt als je die met minuten voorsprong wint, maar daar scoor je natuurlijk wel punten mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens PCS heeft Merckx nog steeds meer dan het dubbele puntenaantal van Pogacar op de all-time-lijst.
Merckx reed niet in het stenen tijdperk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 05:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Merckx won natuurlijk wel 5 keer de Giro en 7 keer San-Remo. Nu weten wij dat San-Remo en de Giro prutskoersjes zijn en dat het eigenlijk alleen maar telt als je die met minuten voorsprong wint, maar daar scoor je natuurlijk wel punten mee.
Ik zou zeggen dat zijn antwoord het enige juiste was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dergelijke prutteksten maken hem net compleet ondraaglijk
32.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:45 schreef wimderon het volgende:
Dean Winstanley (29) @:Mani89
[ afbeelding ]
Luke Littler (16)
[ afbeelding ]
Als iedereen denkt dat je moeder je vrouw is heb je een groot probleem.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|